- ارسالها
- 3,984
- امتیاز
- 37,303
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- هعب
- سال فارغ التحصیلی
- 1404
ممکنه میگرنم باشه راست میگیمیگرن نداری؟!...علائمت یکم شبیه میگرنه ...درد ضربان دار اگر با ترس از نور و تهوع و خستگی باشه احتمالا میگرن داری
ممکنه میگرنم باشه راست میگیمیگرن نداری؟!...علائمت یکم شبیه میگرنه ...درد ضربان دار اگر با ترس از نور و تهوع و خستگی باشه احتمالا میگرن داری
اگه اقاس استرس و اضطراب در درجه اولهورمون هاش نرماله
خودمم بابااگه اقاس استرس و اضطراب در درجه اول
اگه خانمه اول سندروم تخمدان پلی کیستیک که سونوگرافی باید بده و سطح اندروژن خون بررسی بشه، استرس و اضطراب در درجه دوم
شرح حالی که میدی به میگرن میخوره و اینکه با کافئین اروم میشه هم یه نشانه به نفع میگرنه...۱ـ سردرد بعد بیدار شدن تو صبح طبیعیه یا میتونه علائم چیزی تو مغزم باشه؟ تا یه ساعت سردرد دارم . با قهوه و نسکافه کنترلش میکنم.
۲ـ بی حسی دست و پا و عدم توانایی حرکت دادنشون تا چند دقیقه بعد از بیدار شدن اوکیه یا مشکل جدی هست؟ این تو کل زندگیم فقط چندبار اتفاق افتاده که آخریش تو همین روزها بود ولی باز نگرانم کرده.
اره ولی خانواده مادری رو هم چک کن ببین چند نفر دارین که ریزش مو داشتن..ریزش مو تو اقایچن عمدتا از طرف ژن های خانواده مادری به ارث میرسه🥴خودمم بابا
پس بر میگرده به مشکلات عصبی؟
تقریبا دایی ها ۴۰ درصد شون دارن و خالی شدهاره ولی خانواده مادری رو هم چک کن ببین چند نفر دارین که ریزش مو داشتن..ریزش مو تو اقایچن عمدتا از طرف ژن های خانواده مادری به ارث میرسه🥴
شانس بیاری تو گروه اول نیفتی.😁...البته میتونی مدل موها( مخصوصا نواحی پیشونی و شقیقه ها) رو با دقت ببینی و تشخیص بدی به کدوم یکی از داییات شبیهه...تقریبا دایی ها ۴۰ درصد شون دارن و خالی شده
۶۰ درصد شون شدیدا پر پشت
از جلو مو زیرش زیادی ندارمشانس بیاری تو گروه اول نیفتی.😁...البته میتونی مدل موها( مخصوصا نواحی پیشونی و شقیقه ها) رو با دقت ببینی و تشخیص بدی به کدوم یکی از داییات شبیهه...
نیاز به مراجعه به پزشک داره؟شرح حالی که میدی به میگرن میخوره و اینکه با کافئین اروم میشه هم یه نشانه به نفع میگرنه...
. اگه میگرن باشه داروی خاصی باید بخورم؟ببین من جای تو باشم یه MRI میدم که خیالم راحت شه...درمان میگرن عمدتا با مسکن هاست...اگه دیدی اذیتت میکنه و با مسکن راحت نیستی میتونیم بوتاکس در مسیر گردن و شانه تزریق کنیم.نیاز به مراجعه به پزشک داره؟
چون با قهوه ـ نسکافه دردش ساکت میشد کلا ولش کرده بودم و جدی نمیگرفتم ولی این چند روز به چیزای عجیب و حتی داشتن تومور مغزی هم فکر کردم. اگه میگرن باشه داروی خاصی باید بخورم؟
ریزش موی اندروژنیکه...محلول روگین بزن با شامپوی آلپسین...زینک پلاس هم روزی یه دونه بخور...از جلو مو زیرش زیادی ندارم
از وسط و عقب و کناره ها میریزه متاسفانه
میگرن با سرما تشدید میشه؟میگرن نداری؟!...علائمت یکم شبیه میگرنه ...درد ضربان دار اگر با ترس از نور و تهوع و خستگی باشه احتمالا میگرن داری
اقای دکتر ایندرال رو طبق چه اندیکاسیون هایی میدین به میگرنی ها ؟!....اکثر کسایی که میگرن داشتن رو دیدم ایندرال۱۰ مصرف میکردن اندیکاسیون خاصی نداره که اینقدر راحت اوردر میشه؟!ببین من جای تو باشم یه MRI میدم که خیالم راحت شه...درمان میگرن عمدتا با مسکن هاست...اگه دیدی اذیتت میکنه و با مسکن راحت نیستی میتونیم بوتاکس در مسیر گردن و شانه تزریق کنیم.
نه ۲۰ رو هم میدیم حتی کنار داروهای ضد افسردگی...لرزش دست و تپش قلب رو هم کم میکنه...داروی safeایه بیچاره😀اقای دکتر ایندرال رو طبق چه اندیکاسیون هایی میدین به میگرنی ها ؟!....اکثر کسایی که میگرن داشتن رو دیدم ایندرال۱۰ مصرف میکردن اندیکاسیون خاصی نداره که اینقدر راحت اوردر میشه؟!

ببین چنتا علت مهم دارهمن کلا چند بار این قضیه برام تکرار میشه و از عصر تا حالا هم این مورد برام رخ داده
یه وقتایی نمیدونم از شدت استرسه چیه حس میکنم قلبم تیر میکشه
کلا سمت استخوان جناغ یکمی متمایل به سمت چپ بدنم تیر میکشه و تا پایین شکمم میره به طوری که حتی وقتی بخوام نفس عادی بکشم هم تیر میکشه و نمیتونم عطسه یا سرفه کنم
چیکا کنم بنظرتون

سلام دکتراگه خانمه اول سندروم تخمدان پلی کیستیک که سونوگرافی باید بده و سطح اندروژن خون بررسی بشه، استرس و اضطراب در درجه دوم

بتابلاکر ها مثل ایندرال باید به طور مستمر برای پیشگیری استفاده شن در شرایطی که سردرد میگرنی بیشتر از ۴ بار در ماه تکرار شه یا وقتی که بیشتر از ۱۲ ساعت طول میکشهاقای دکتر ایندرال رو طبق چه اندیکاسیون هایی میدین به میگرنی ها ؟!....اکثر کسایی که میگرن داشتن رو دیدم ایندرال۱۰ مصرف میکردن اندیکاسیون خاصی نداره که اینقدر راحت اوردر میشه؟!
سلام...ضخامت اندومتر مهم نیس...حجم و شکل تخمدانها مهمه...اگه حجم تخمدانهات بیشتر از ۱۰ سی سی هست و مورفولوژی pco تو سونو گفته شده،ریزش موت بخاطر همینه....سلام دکتر
ریزش شدید مو هم ممکنه از پلی کیستیک باشه؟
ضخامت اندومتر ۱۳ بود آخرین باری که سونو رفتم، دو ماه پیش حدودا
عرق کردن زیاد دست و پا از چیه؟
