• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

سهمیۀ کنکور - عدالت آموزشی یا اجحاف آموزشی

دارو نه اونقد
ولی پزشکی چرا
این جفنگیاتی ک من دارم میبینم تو علوم پایه اموزش میدن
۷ سال دیگه قرون ازش پول نمیشه در بیاری
چیه حفظ کردن یه سری دیتا بیخود که هوش مصنوعی از منم بهتر میتونه اونا رو حفظ کنه
کاربردی باید باشه
باز درسای کارورزی و اینا بهترن
ولی تو علوم پایه باید تغییرات اساسی پیدا کنه
نه اینجوریام نیس...دروس عمومی و معارف و این چرت و پرتارو بریز دور...ولی دروسی مثل آناتومی،فیزیولوژی،بیوشیمی،ایمونولوژی و اکثر دروس تخصصی بیس و ستون های مطالب بالینی ان...
منتها باید اصولی بخونی نه صرفا برای نمره...تو کتاب اناتومی بالینی مور و فیزیولوژی برن & لوی و ایمونولوژی ابوالعباس رو میخونی کیف میکنی از این همه مطالب که بصورت ریشه ای توضیح داده شده...منتها بچه ها اکثرا جزوه خون میشن که خب عملا میشه حفظیات خسته کننده..
 
چارت های دانشگاهی فکر نمیکنم نیاز به نوسازی داشته باشه
خیلی از این دروس هدفشون حفظ چهارتا فرمول نیست. بلکه میخواد تفکر اون دانشجو رو منظم و پخته بکنه
دروس علوم اسلامی کلا باید حذف شن
تو رشته های علوم پایه و مدیریت اموزشی و رشته های اموزشی مدارش کاربرد هوش مصنوعی باید اضافه شه
تو رشته های پزشکی هم باید بازنگری شه و جایگاه هوش مصنوعی رو درش لحاظ کنن و این وظیفه دکتر سلام رو بسپرند به هوش مصنوعی
 
مهندس من اصلا سهمیه کنکور برام غیر قابل استفاده بوده
سیستم هم اوا استعلام میگیره از بنیاد شهید و ثبت احوال
داشته باشی خودکار واست میزنه اونجا 😂
پس یعنی هر کی بگه من سهمیه داشتم استفاده نکردم دروغ گفته ؟
 
خب مگه اصلا بحث من تویی؟ من اصلا درست نمی‌دونم تو آخرش سهمیه‌ای بودی یا نه استفاده کردی یا نه، حرفم اینه کسی که سواد داره می‌تونه بگه استفاده نمی‌کنم! ولی خب وقتی کرده نمی‌شه از ما انتظار داشته باشه خط کش بگیریم دست بگیم آها این سهمیه‌ای با سواد بوده اون سهمیه‌‌ای بیسواد. استفاده کرده دیگه به هر حال.
بعدم الان می‌گی تو هم آوات خورده سهمیه داری ولی باز اگه می‌خواستی نمی‌تونستی استفاده کنی؟ آخرش استفاده کردی یا نه؟
وزارت علوم تو گلستان نوع ورود به دانشگاه رو میزنه و به وضعیت ایثارگری کار نداره
وزارت بهداشت هردو شو میزنه موقع ثبت نام
بعد از ثبت نام فقط با وضعیت ایثارگری کار داره
اینم دلیلش گرفتن پوله
اگر بخوای طبق دیتاهای سنجش غربال کنی باز یچیزی ولی طبق دیتابیس وزارت بهداشت بخوای غربال کنی چیز جالبی از توش در نمیاد
۵۰ ۶۰ درصد افراد باید بکشونی صحنه امتحان
 
پس یعنی هر کی بگه من سهمیه داشتم استفاده نکردم دروغ گفته ؟
بیین لحاظ عم نکنی تو نتیجه کنکور
تو خود سیستم اموزشی دانشگاه علوم پزشکی برات لحاظ میشه
استفاده هم نکنی
ولی بهدا تو هم آوات میخوره که دیتای ابثارگرانق ها رو داشته باشن بتونن اون سرانه اموزشی ر‌و بگیرن از دولت
 
وزارت علوم نسبتا طمع کار نیس نسبت پول
ولی وزارت بهداشت طمع بشدت زیاد نسبت به پول داره
هم خود وزارت خونه هم دانشگاه ها و هم مراکز مرتبط باهاش
 
دلم به حال بچه های دندون میسوزه
ادوات کار عملی هاشونو من جمله امالگام و دندون و.... خودشون باید تهیه کنن و دانشگاه بیلاخ هم در اختیار شون قرار نمیده
ولی اسم تحصیل رایگان روشون میخوره
 
وزارت علوم نسبتا طمع کار نیس نسبت پول
ولی وزارت بهداشت طمع بشدت زیاد نسبت به پول داره
هم خود وزارت خونه هم دانشگاه ها و هم مراکز مرتبط باهاش
ته کانکشنم باهاشون معاون اموزشیه که می‌تونم بگم خیلی عوضیه
دیگه بقیه شو‌ نمی‌دونم
 
یه سوال
من به عنوان کسی که سهمیه داره و هنوز کنکور نداده چیکار میتونم بکنم؟
من دوست ندارم جای کسی که از من بهتر بوده رو بگیرم و میخوام هر کس بر حسب توانایی ها و تلاشش در دانشگاه پذیرفته بشه.
ولی خب اگه من از سهمیه ام استفاده نکنم یکی دیگه که از من نالایق تره جای من رو میگیره.
یه سوال دیگه
چه من سهمیه ام رو استفاده کنم چه نکنم 25+5 درصد ظرفیت رو سهمیه ای ها تشکیل میدن
اگه من از سهمیه ام استفاده کنم با اینا رقابت میکنم
اگه استفاده نکنم میرم تو 70 درصد دیگه. پس یعنی با اینکارم رقابت برای غیر سهمیه ای ها سخت تر میشه؟؟
 
ته کانکشنم باهاشون معاون اموزشیه که می‌تونم بگم خیلی عوضیه
دیگه بقیه شو‌ نمی‌دونم
ببین تازه اولشه
تو تازه با اموزشی دانشکده تون کار داری با دانشگاه کار نداری
۵۰۰ هزار تومن از من گرفتن برا صدور کارت دانشجویی
همه جا مفته
 
یه سوال دیگه
چه من سهمیه ام رو استفاده کنم چه نکنم 25+5 درصد ظرفیت رو سهمیه ای ها تشکیل میدن
اگه من از سهمیه ام استفاده کنم با اینا رقابت میکنم
اگه استفاده نکنم میرم تو 70 درصد دیگه یعنی با اینکارم رقابت برای غیر سهمیه ای ها سخت تر میشه؟؟
ببین تو در اولویت اول رشته ت با رتبه منطقه بررسی میشه وقتی سهمیه هم لحاظ کنی
اورده باشی ک هیچ
نیاورده باشی تو سهمیه بررسی میشه
تو اونم نیاورده باشی میره اولویت بعدی
اونام همین ترتیب
 
  • دیسلایک
امتیازات: Mobi_
یه سوال دیگه
چه من سهمیه ام رو استفاده کنم چه نکنم 25+5 درصد ظرفیت رو سهمیه ای ها تشکیل میدن
اگه من از سهمیه ام استفاده کنم با اینا رقابت میکنم
اگه استفاده نکنم میرم تو 70 درصد دیگه یعنی با اینکارم رقابت برای غیر سهمیه ای ها سخت تر میشه؟؟
میگم این سهمیه جوری شده که استفاده کردن ازش برای "انسان"ی که سهمیه شاملش میشه عذاب وجدان میاره، استفاده نکردن ازش هم مضرات این چنینی داره
کاش میشد امیدوار باشیم
کاش میشد تا قبل از تیر بساط این سهمیه ها جمع شه
 
ببین تو در اولویت اول رشته ت با رتبه منطقه بررسی میشه وقتی سهمیه هم لحاظ کنی
اورده باشی ک هیچ
نیاورده باشی تو سهمیه بررسی میشه
تو اونم نیاورده باشی میره اولویت بعدی
اونام همین ترتیب
فکر کنم برای دستیاری اینطوریه که خیلی هم بدتره
ولی برای کنکور سراسری اینطوری نیست و رتبه یک کشوری که تیک سهمیه ۲۵ رو زده باشه با همون سهمیه وارد دانشگاه میشه و یک نفر از ۲۵ درصد ظرفیت رو اشغال میکنه
 
خب اینا راحت غربال و حذف میشن وقتی ازمون ها درست باشه دیگه مسئله ای نداره
اینکه صرفا برچسب بزنی رو یه عده و حذف کنی بدونه بررسی کار اشتباهیه
مشکل اینه دزد اومده تو خونه تو میگی جا پرت کردن بیرون دزد ببینیم ایا واقعا دزد هست یا نه

دزده دیگه
 
ببین تو در اولویت اول رشته ت با رتبه منطقه بررسی میشه وقتی سهمیه هم لحاظ کنی
اورده باشی ک هیچ
نیاورده باشی تو سهمیه بررسی میشه
تو اونم نیاورده باشی میره اولویت بعدی
اونام همین ترتیب
آخه خیلی فرقه بین اونی که کلا سهمیه نداره یا از سهمیه اش استفاده نکرده با اونی که از سهمیه اش استفاده کرده
تو اگه سهمیه داشته باشی با خیال راحت تری کنکور میدی. اگه تونستی با سهمیه آزاد قبول میشی اگه نه پشتت گرمه که سهمیه داری. ولی اگه یکی از سهمیه اش استفاده نکنه دیگه راه برگشتی نداره.
 
آخه خیلی فرقه بین اونی که کلا سهمیه نداره یا از سهمیه اش استفاده نکرده با اونی که از سهمیه اش استفاده کرده
تو اگه سهمیه داشته باشی با خیال راحت تری کنکور میدی. اگه تونستی با سهمیه آزاد قبول میشی اگه نه پشتت گرمه که سهمیه داری. ولی اگه یکی از سهمیه اش استفاده نکنه دیگه راه برگشتی نداره.
اینی که مصطفی گفت برای دستیاری هست فک کنم برای کنکور اگه استفاده کنی رتبه کشوریت هم عالی باشه باز با همون سهمیه قبول میشی
 
Back
بالا