- ارسالها
- 801
- امتیاز
- 3,879
- نام مرکز سمپاد
- سمپااااد
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 91
- دانشگاه
- علوم پزشکی شهید بهشتی
- رشته دانشگاه
- پزشکی..تخصص رادیولوژی .فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای
نه اینجوریام نیس...دروس عمومی و معارف و این چرت و پرتارو بریز دور...ولی دروسی مثل آناتومی،فیزیولوژی،بیوشیمی،ایمونولوژی و اکثر دروس تخصصی بیس و ستون های مطالب بالینی ان...دارو نه اونقد
ولی پزشکی چرا
این جفنگیاتی ک من دارم میبینم تو علوم پایه اموزش میدن
۷ سال دیگه قرون ازش پول نمیشه در بیاری
چیه حفظ کردن یه سری دیتا بیخود که هوش مصنوعی از منم بهتر میتونه اونا رو حفظ کنه
کاربردی باید باشه
باز درسای کارورزی و اینا بهترن
ولی تو علوم پایه باید تغییرات اساسی پیدا کنه
منتها باید اصولی بخونی نه صرفا برای نمره...تو کتاب اناتومی بالینی مور و فیزیولوژی برن & لوی و ایمونولوژی ابوالعباس رو میخونی کیف میکنی از این همه مطالب که بصورت ریشه ای توضیح داده شده...منتها بچه ها اکثرا جزوه خون میشن که خب عملا میشه حفظیات خسته کننده..






