- ارسالها
- 1,936
- امتیاز
- 5,959
- نام مرکز سمپاد
- ---
- شهر
- --
- سال فارغ التحصیلی
- 1402
بنظر منطقی نمیاد برای اتش نشان یا نظامی، چون انتخاب خودش بوده و در برابرش داشته پول میگرفتهنه نه اصلا منظورم این نبود. شاید بد توضیح دادم ببخشید.
مشکلاتی که اون فرزنده دچارش شده هم یه بخشی از کاری بوده که پدر یا خانوادش برای بقیه انجام دادن. و آره خب. نمیگم وظیفه بقیهست که به خانوادش کمک کنن، ولی صرفا به نظرم منطقی میرسه.
یعنی مثلا اگه یه اتش نشانی بخاطر نجات دادن بقیه جونش رو از دست داد، منطقی و نمیدونم، انسانیه(؟) که اون بقیه هم تا حدی به خانوادش کمک کنن.






