- ارسالها
- 4,280
- امتیاز
- 47,207
- نام مرکز سمپاد
- علامه حلی ۱
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 1403
- دانشگاه
- امیرکبیر
- رشته دانشگاه
- مهندسی دریا
نه سهمیه هییت علمی هم اینطوری طرف حتما باید رتبش جوری باشه شهر داخل دانشگاه مقصد نیاورده باشهاون معمولا رشته رو خودش اورده
ولی سهمیه ۲۵ درصد رشته رو هم با سهمیه قبول شده و بعد هم میره تهران بنیاد شهید نامه میگیره همون ترم اول منتقل میشه
طرف قبول شده بوده زاهدان با رتبه بالای ۱۰۰ هزار کشوری بعد از طریق بنیاد اومده شیراز
البته یسریا عمدی شهرستان میزدن
قدیما فاجعه تر بود







