• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت
پوریا
امتیاز
42,225

بانگ‌ها آخرین فعالیت ارسال‌ها اطلاعات شخصی

  • احتمال میدم شما ازون دست آدمایی باشی که توی کازینو فقط رولت بازی میکنن
    و یه دفترچه کوچیک دستشونه با یه مداد دارن احتمال ها رو مینویسن
    آخر روز هم به سرعت تسویه میکنن و میرن
    َRrman
    َRrman
    راستی اسلات هم فکر کنم دوست داشته باشید
    پوریا
    پوریا
    نه داداش همون پوکر کارمو راه میندازه:)) باقی بازی های کازینو نمیگیردم اصلا کازینو رم برا همون تیبل پوکر میگم. سابقه ی ۱۵ ساعت پیاپی پوکر زدن دارم انقد که برام جالبه
    َRrman
    َRrman
    جالبه
    بیا یه روز بازی کنیم پس
    بازار رو بعد جنگ اصلا نمیفهمم =)))
    • لایک
    امتیازات: Madam_sh_z
    Green Gojeh
    Green Gojeh
    از کرامات شیخ ما...
    Green Gojeh
    Green Gojeh
    من قبل از جنگ اهرمی فروختم و در طی ۸۰ روز بسته بودن بازار فکر میکردم چقدر شانس آوردم =‌))))) الان...
    پوریا
    پوریا
    حالا جالبه دو روز اول هم اهرم منفی بست الان ول نمیکنهههههه=)) به خدا ایالت ۵۱مشون شدیم نمیگن
    پوریا جان ۴ تا قایق و جزیره و یه فرودگاه چیزی نیست؛ بستن رفته 🙏 🙏 🙏
    Sina
    Sina
    واقعا بخدا

    ولی امروز خیلی عرضه شده؛ تقاضا هنوز بالاست

    ملت امروز ۷ میلیارد حجم مبادله بوده
    پوریا
    پوریا
    اوکیه اون، مثبت بودنش برا امروز بسه. فروشنده های دیروز بسته بودن رو منفی خوردن امروز بازار، یکم بره پایینتر برگردن تو. بعد خبر دیشب هم مطمئن بودن کار درستی کردن:)) ولی خب روند خیلی قوی تر از این حرفاست گویا
    Sina
    Sina
    خب ترامپ پشت بندش توییت زد من با رقیق سازیم اوکیم دیگه
    دیروز گفتم بازار داره رو توافق قطعی شرط میبنده. امروز از انتظارم کمتر سنگین بود صف ها. همچنان احتمال به هم خوردن معامله هست. بازار هم فعلا رویاهایی مثل ورود سرمایه گذار خارجی و .. رو در سر نداره به وضوح.
    صف ۳۰ همتی هم نه ختی؟
    • دابل‌لایک
    امتیازات: پوریا
    Sina
    Sina
    راستی معاملات خرد امروزم عجیب بود؛ ۵۸۰۰ بود ۴۸۰۰ تاش رو حقوقی ها انجام داده بودن؛ چرا؟
    پوریا
    پوریا
    چقدر کم. ۵.۸ خیلی کمه برا این بازار با این خبر مهم. جالبه، انگار بازار واقعا فروشنده نداره تو مثبتش!
    نمیدونم دلیل غالب بودن حقوقی ها رو
    Sina
    Sina
    حقیقی یعنی ۱ همت کلا فروختن؛ فروشنده تو بازار نیست
    بابا من آن همه نیستم! مسیر پر فراز و نشیبی داشتم فقط :دی
    • دیسلایک
    امتیازات: پوریا
    پوریا
    پوریا
    نفرما. منتظرم ونوسی و احمد فیلمتو بسازن اسمشو بذارن جاده ی نخی 😍 🤟
    حمیده
    حمیده
    مرسی
    ;))
    02b2677c-a9eb-4c4e-9d31-d95d6da50fa0_ms6b.png
    به عنوان کسی که توی بچگیش (واقعا نمیدونم چجوری) "اوراق بهادار" رو "اوراق بَهادُر" میخوند و براش سوال بود که بهادر کیه که فقط ورق هاش یه ساختمون بزرگ وسط تهران داره، از تاپیکتون لذت بردم:))
    و البته سعی کردم یه چیز هایی یاد بگیرم (هر چند اندک و بعد از اینکه وارد فاز معاملات و توضیح معاملاتتون شدین هیچی متوجه نشدم)
    و ایشالا بعد از کنکور (این کنکور لعنتی که هر یادگیری مهارت، تفریح و ... رو پشت خودش میندازه) میام ازتون منبع میگیرم و میشینم میخونم تا یاد بگیرم.
    این قول رو از من داشته باشید فعلا تا تقریبا یه سال و یکی دو ماه دیگه که من بهتون بانگ بزنم و منبع بخوام.
    • خوشحال
    امتیازات: پوریا
    پوریا
    پوریا
    اوکیه منم تا ۲۴ سالگیم فکر میکردم بورس جاییه که شرکت ها با هم معامله میکنن(و ما آدم های حقیقی اجازه معامله توش نداریم) :)))) در نتیجه راحت باش
    خوشحالم که لذت بردی 😍
    Madam_sh_z
    Madam_sh_z
    برگام اوراق بَهادُر واقعا خلاقانه بود تا حالا به مغزم خطور نکرده بود
    Raha~
    من تا ۱۹ سالگی (قبل از پیام آرمان) می‌خوندم اوراق بَهادُر😟
    میگه که ما در خانوادۀ خودمون کمونیستیم، در گروه دوستان سوسیالیست و در جامعه کاپیتالیست.
    • دابل‌لایک
    امتیازات: پوریا
    پوریا
    پوریا
    جالب.
    منافاتی با نگاهم نداشت، من دقیقا دنبال خانواده ی دست ساز بودم. خانواده ای بدون بچه، بدون رابطه جنسی و بدون سلسله مراتب.
    A M I N
    A M I N
    خب تو اولین نفر نیستی که اینو در نظر گرفتی
    و یه خبر بد دارم برات
    کار نکرد
    از قدیم گفتن پا قلب دومه *** مغز اول
    پوریا
    پوریا
    ببین قصد ثبت در تاریخ رو که ندارم:)) متوجهم بارها و بارها با مفهوم خانواده آزمایش انجام شده. یه نمونه ش تلاش محدود چند دهه قبل کانادا که بیایم بچه ها رو از یه سنی به بعد از پدر مادرا بگیریم بذاریم یه مهد طور خودمون بزرگ کنیم.
    یک آزمایش شخصی، نه برای تثبیت اون خانواده، برای دیدن آثار کمون بر شخصیت خودمون بود. بنا بر تجویز نسخه ای عمومی نیست
    اینکه بخوای از یه بخشی از زندگی شخصی خودت به عنوان یه آزمایش استفاده کنی ایده عجیب و به شدت خفنیه. یه جورایی آرزو می کنم که انجامش داده بودی و الان داشتی دربارش تعریف می کردی.
    • خوشحال
    • لایک
    امتیازات: Madam_sh_z و پوریا
    پوریا
    پوریا
    یه موضوعی هست، زندگی هایی که ما تا الان با دیگران کردیم(جز پارتنر) همه هدف دیگه ای داشتن. یعنی هدف زندگی با دیگری نبوده. هم دانشگاهی بودیم، باید میرفتیم دانشگاه. گفتیم اوکی با همدیگه خونه بگیریم مثلا.
    فارغ از اون برا من قطع ارتباط افراد معنیش شکست پروسه نیست. هدف از اول توسعه ارتباط بعد اتمام آزمایش نبوده تو ذهنم. هدف صرفا مشاهده ی تاثیر این بازه بر افراده
    Aramesh_Z
    Aramesh_Z
    آها درسته
    من صرفا بر اساس الگوهای شخصیتی مختلف گفتم که حس میکنم احتمال کنار نیومدن آدما با هم تو بلندمدت (شایدم کوتاه مدت) با این پیشفرض‌ها که کسی پول نمیده و کسی هم از آشنایان خونه نیاد، زیاده
    Aramesh_Z
    Aramesh_Z
    که خب میگی کل هدف هم مشاهده‌ی همین بازه زمانیه
    به نظرت وقت فروش لپ گومبولی رسیده یا هنوز جای رشد داره؟
    Madam_sh_z
    Madam_sh_z
    تاپیکای شغلی صدور ابطالی ان دردسر نقد شوندگی داره. بعد کلا دیر هم میان بالا یه فاز خرسی توش حاکمه تو اینطور حس نمیکنی؟
    پوریا
    پوریا
    درست میگی ریسک های اعتباری خودشو داره برا همین میگم بهتره پله پله وارد شی. فعلا بازار خوبه بزرگترین ریسک ریسکی نکردنه
    Madam_sh_z
    Madam_sh_z
    حق
    حلهه دمت گرم
    لااقل تاپیک بیخواب میخواب ها بزنید.
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
  • بارگذاری…
Back
بالا