مامان منم همینه خواهرم یبار تو راهنمایی ۴ گرفت از ریاضی اشکال نداشت من تو دانشگاه ۱۱گرفتم دعوام کرد
تو آزمونهای مدرسه نفر دوم یا سوم میشدم دعوام میکرد اون وقت خواهرم پنجم شد براش جایزه خرید تا کجا تبعیض
تو آزمونهای مدرسه نفر دوم یا سوم میشدم دعوام میکرد اون وقت خواهرم پنجم شد براش جایزه خرید تا کجا تبعیض



اونم ۱۱ سالشه دیگه
پنجمه

امتیازات: Hriend و phoenix_s9