• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دوچرخه سواري دخترا

نظرتون راجع به دوچرخه سواري دخترا چيه؟

  • بله موافقم!

    رای‌ها: 385 67.1%
  • خوبه ولي بستگي به فرهنگ جامعه داره!

    رای‌ها: 126 22.0%
  • موافق نيستم!

    رای‌ها: 26 4.5%
  • با توجه به فرهنگ جامعه موافق نيستم!

    رای‌ها: 37 6.4%

  • رای‌دهندگان
    574
  • Poll closed .

vahead649

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
383
امتیاز
1,016
نام مرکز سمپاد
بهشتی
شهر
اردبیل
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

با این بحث ها یک چیز آشکار شد کشور ما پر است از چشم های ناپاک(البته به نظر من این هارو به ما تلقین کردند که اگر اینطور بشه اینطور میشه) که فقط به دنبال روزنه ی هستند که ببینند موی زیر روسری یاجسم برهنه یک بدن را واقعا یعنی اینقدر ما انسان های سست اراده ی هستیم که قدرت غلبه بر افکار ونگاههای خود را نداریم.........؟؟؟؟؟؟؟واقعا مشکل کار از کجاست....از ذات یا محیط ؟؟؟؟ به نظر من اینجا بیشتر از دختران پسران هستند که با این حرفها روح و غیرت آنان زیر سوال میرود و حق پسران بیشتر از دختران در این موضوع پایمال میشود
 

ناهید

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
328
امتیاز
2,907
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 نیشابور
شهر
نیشابور
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

@ naz moon :
من مسئول خودمم؛به کسی کاری ندارم که چجوریه.اون مشکل شماست؛که به قصد و نیتی دیگه ایی دوچرخه سوار میشید.

اگه امکان داشت یک حجاب کامل رو روی دوچرخه میزارم؛تا ببینم بحثی میمونه یانه؛بیاین یکم فکر کنیم؛بیاین یکم از افراط و تفریط دوری کنیم؛یکم تعصب رو کنار بذاریم.

@ وحید : اینجا دوستان دارن ضعیف النفس بودن خودشونرو تایید میکنند.
من دیگه صحبی ندارم.
 

happiestchemist

ملکه ی شیشه ای
ارسال‌ها
2,802
امتیاز
9,187
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
4d
سال فارغ التحصیلی
1390
مدال المپیاد
دارم.
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
داروسازی
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

به نقل از نـاطـــق :
بحثی که راجع به هوش و قدرت ذهن خانم ها کردید رو کاری ندارم چون اطلاعی ازش ندارم...
اما اون بخشتون که حرف از خدا و اینها زدید...در پست قبل نظر مراجع رو به قطع آوردم...فکر نمیکنم راجع به اسلام حرفی مونده باشه
قابل توجه دوستان مسلمان:
بر تمام افرادی که به درجه اجتهاد نرسیده اند(در این سایت همه اینطورن) واجب است برای خود مرجعی اتخاذ کنند....فتوای مرجع و حکم اون دقیقا و بلافصل باید اجرا شود و عدم اجرای حکم مرجع حرام است...در ضمن مقلد حق ندارد در اعمالی که از سوی مرجع حکم روشن برایش وجود دارد نظر شخصی خودش را دخیل کند.
حالا دوستان مسلمان اگر دغدغه دینی دارن فکر میکنم بحث رو تموم کنن و بدونن کارشون غلطه هر چند با حجاب اسلامی...مگر اینکه...

و من الله توفیق
هرکس این حرف رو زده که نظر شخصی دخیل نکنید اشتباه کرده..هرکی میخواد باشه.
این فتوا رو کی داده?خدا گفته?پیغمبر گفته? امام گفته? به چه حقی این حرفا رو میزنین?
"واجب است برای خود مرجعی اتخاذ کنند "رو کدوم حدیث گفته? کی گفته بلافصل? مگه اینا خدا هستن? مراجع تقلید برای ما قابل احترامند.من خودم هم مرجع تقلید دارم ولی در موردی که بی دلیل;بی سند و از نظر من خلاف منطق و غیر متاسب با شرایط من حکم بدن و از شرایط من اگاه نباشن و شاید اثلا شرایط من رو در نظر نگرفتن! من کاری رو میکنم که عقلم بگه...خدا اگر قرار بود این جوری ادامه بده چرا در کلیسا رو تخته کرد?اونا هم همین عقاید شما رو داشتن دیگه..

حتی حدیث جعلی هم برای این که ما مجبور باشیم چنین کارو بکنیم و این قدر کور کورانه تقلید کنیم وجود نداره،،دین ما دین عقله..حتی یک جسم برای شما نجسه برای من پاکه! منم نمیگم دوچرخه سواری کاری پسندیده هست یا نه..
هرکس تو پارک محل خودش و ظاهر خودش میفهمه مفسده داره یا نه...اگر واقعا از نظرش مفسده داشته باشه و رضای خدا رو بخواد انجام نمیده ولی این حرفای کلی اصلا قابل پذیرش نیست.
 

meris-78

کاربر فعال
ارسال‌ها
37
امتیاز
116
نام مرکز سمپاد
فرزانگان لاهیجان
شهر
لاهیجون
مدال المپیاد
می خوام داشته باشم ولی کی میدونه چی میشه
دانشگاه
اگه چشمم نزنین شهید بهشتی
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

من به هیچ کس کار ندارم...من میگم اگر دخترای ما همت از خودشون نشون بدن و انقدر به ندرت ما دختری رو نبینیم که داره دوچرخه سواری می کنه تبدیل به یک چیز عادی می شود .. ان وقت مورد جلب توجهمردان نمی شود . در ضمن مردها باید خودشون را باجنبه تر کنن .. اصلا ما به اجازه ی کسی احتیاج نداریم که بخوایم دوچرخه سواری کنیم ... >:p >:p
 

saba.e

کاربر فعال
ارسال‌ها
54
امتیاز
257
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان 1
شهر
مشهد
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

هیچ مرجع تقلید عالمی صراحتا نگفتند که دوچرخه سواری ایرادی داره اون طوری که من از رساله آقای سیستانی البته خوندم دوچرخه سواری یا هر وسیله ی دیگه مثل اسب و ... از لحاظ شرعی اشکال نداره در صورتی که شرایطش رعایت بشه و موجب تحریک نشه .
این حق خانوم هاست که بتونن از ورزش هم مفرح و هم سالمی مثل این استفاده کنن و فکر نمیکنم جایی فتوای صریحی در مورد این که دوچرخه سواری به هر صورتش ایراد داره داده شده باشه مراجع تقلید معمولا شرایط رو میگن مثلا میگن اگر دوچرخه سواری دارای فلان شرایط باشه ایرادی نداره .
علاوه بر اون حتی اگه در جایی صراحتا همچین چیزی گفته شده باشه ناعدالتی محض در حق خانوم ها هست که باید به علت وجود یک سری آدم بی فرهنگ در جامعه که اونقدر شعور ندارند که خودشون رو کنترل کنند از حقوق مسلمشون محروم بشن .
یکی از علت های بیتحرکی و چاقی و رخوت در بین خانوم های ما نسبت به کشور های دیگه هم وجود همین آدم های نامتعادل هست که باعث میشن خانوم ها به علت امنیتشون از خیلی ورزش ها محروم بمونن و دایما فقط تو خونه بشینن بدون هیچ تحرک یا فعالیتی البته الان شرایط بهتر شده اما باز هم به حد مطلوب نرسیده به علت محدودیت هایی از قبیل همین دوچرخه سواری.
 

میعاد

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
825
امتیاز
4,571
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
نیشابور-اهواز
دانشگاه
صنعت نفت
رشته دانشگاه
مهندسی نفت
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

یه زمانی خیییلی وقته پیش این بحث خیلی رو روال بود من پست دادم که واقعن الان موضوع اییین دقر مهمه که اینطوری داریم بهش میپردازیم؟
بعد خوشبختانه اون موقع همه قبول کردنو یه مدتی بیخیالش شدن ولی الان دوباره جون گرفته اما فرقش ایته که االان بحثا یکم منطقی تر اساسی تره.

البته بگذریم از اینکه طبق معمول همیشه خیییلی شخاو برگ پیدا کرده ینی بحث در مورد یه چیزیه و گاهن پستا در مورد یه چیز کاملن نامربوط.
من میخام نظر شخصیم رو بدم به هیچ کس کاری ندارم.
اولن که به نظر من فتوای مرجع بلافصل نیس.ینی اینطور نیس که مرجع چیزی رو که حکم کرد صد در صد بایداجرا بشه.وجوب داره ولی شرط هم داره.مراجع عصمت ندارن و ممکنه خطا داشته باشن و هر کس که ممکن الخطاس نمیشه حرف و حکمش رو تو زمره واجبات دونس.
البته منظورم این نیس که به هر حکمی که تمایل داریم اهمیت بدیم و به هر کدوم که نه بیخیالش بشیم.کلی حرف زدم و در مودر وجوبش.

در مورد دوچرخه سواری به نظرم اگه به شکلی باشه که موجب تحریک نشه مشکلی نداشته باشه (البته این رو هم در نظر بگیرین که این مورد ینی موجب تحریک نشدن خیلی روش بحثه)
ولی خب فکر کنم قسمت خیلی اعظمش برمیگرده به فرهنگ و اجتماع.ینی علاوه بر حوزه اعتقادیش بای از دیداجتماعی هم بررسی بشه...
 

happiestchemist

ملکه ی شیشه ای
ارسال‌ها
2,802
امتیاز
9,187
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
4d
سال فارغ التحصیلی
1390
مدال المپیاد
دارم.
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
داروسازی
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

من این رو نمیگم که هرجا دلم خواست خلاف مرجع تقلید عمل میکنم.. خوب این که میشه هوسرانی..یعنی به هوس گوش بدی نه مرجع..مثلا من خوشم میاد برم قتل کنم.....ولی حرف مرجع بلافصل نیست.
مرجع حرف کلی میزنه..هرکس خودش فکر کنه ببینه در موردش صادقه یا نه.
 

geranom

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
11
امتیاز
17
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
شیراز
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

به نقل از Fateme Rahmati :
من کاملا دارم بی طرف حرف حرف میزنم!! چون خودم به عبارتی استاد دوچرخه سواری و اسب سواریم!!

جدا از مشکلات شرعی،از نظر پزشکی هم برای بانوان رد شده!!

بیشتر از این نمیتوانم توضیح بدهم!!

ببخشید اما در همچین بحثی بهتره یکم واضح تر حرف بزنید

البته من فکر میکنم بدونم منظور شما از رد شده چیه!! که اولاً هیچ جا رد نشده!!!
بلکه گفتند مضرراتی داره ، اون هم ساعت های طولانی مدت!
البته این مضرات برای آقایون و خانوم ها بوده! :)

بررسی های اخیر نشان میدهد مردانی که ساعت های متمادی به دوچرخه سواری میپردازند بیش از دیگران از مشکل نعوظ ، زود انزالی و نیز بی حسی آلت تناسلی در رنجند .

اینکه دوچرخه سواری در زنان چگونه تاثیراتی میتواند داشته باشد موضوع تحقیق دانشگاه " یل " بوده است که به وجود رابطه بین دوچرخه سواری و مشکلات جنسی در زنان صحه گذاشته است. به نظر متخصصین ، زنانی که طولانی مدت به این ورزش اشتغال ورزیده اند با مشکلات بیشتری در زمینه کاهش حساسیت کلیتوریس و بی حسی دستگاه تناسلی مواجه هستند.

از عوامل احتمالی ایجاد کننده این مشکل میتوان به نشستن طولانی مدت روی دوچرخه و فشردگی اعصاب ناحیه تناسلی و نتیجتا عدم سهولت در جریان خون میتوان اشاره کرد که باعث کرخت شدن این نواحی میگردد.

نکته قابل تامل که خوانندگان این مطلب باید در نظر داشته باشند این است که رابطه علت و معلولی بین دوچرخه سواری و مشکلات جنسی وجود ندارد و از طرفی تجربه اینگونه مشکلات جنسی تنها در افرادی که به شکل حرفه ای به این ورزش اشتغال دارند و چیزی معادل هفته ای 10 مایل میتوانند دوچرخه سواری کنند میتواند اتفاق بیافتد.

همونطور که میبینیم آسیب هم برای دختران هست و هم برای پسران

البته یک دلیل مضحک به ظاهر علمی دیگر هم آوردن که واقعاً به شعور انسان توهین میکنه که به صورت زیر هست :

دوچرخه سواری و اسب‌سواری برای خانم‌ها معمولا مشکلی ایجاد نمی‌کند، تنها ممکن است حین انجام این فعالیت‌ها مو وارد پوست شده و آبسه‌ای دردناک ایجاد کند. این بیماری «Jeep Disease» (یا بیماری جیپ سواران) نام دارد زیرا بیشتر کسانی که جیپ سواری می‌کنند به آن دچار می‌شوند. درمان آن نیز معمولا با جراحان است. جدا از این بیماری، قرار گرفتن طولانی مدت روی موتور، دوچرخه و اسب می‌تواند به علت بسته بودن فضا، عفونت‌ها را تشدید کند اما اگر سواري مختصر و برای مثال یک تا دو ساعت باشد مشکلی پیش نخواهد آمد.

و حالا بخونید راجع به بیماری جیپ سواران :))
کیست پیلونیدال یا سینوس پیلونیدال یک کیسه کوچک پوستی حاوی مو در قسمت پایین کمر است. این بیماری در جنگ جهانی دوم به نام بیماری رانندگان جیپ معروف بود. این کیست به صورت یک منفذ پوستی کوچک نمایان شده و گاهی چیزی بیش از یک فرورفتگی حاوی چند موی پیچیده نیست. بیماری پیلونیدال به شکل یک آبسه حاد یا سینوس تخلیه شونده در ناحیه ساکرو کوسیکس بروز می‌کند. این کیست یا آبسه معمولاً در انتهایی‌ترین نقطه ستون فقرات ایجاد می‌شود. این کیست مستعد عفونت است. کیست‌های پیلونیدال در افراد سیاه پوست ناشایع است. هر دو جنس مبتلا می‌شوند ولی در مردان شایع‌تر است. عفونت کیست معمولاً در اوایل بزرگسالی (۴۰-۱۸ سال) آغاز می‌شود. بیشترین رده سنی بین ۱۶ تا ۲۶ می‌باشد. از نظر آماری از هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۶ نفر به این بیماری مبتلا می‌شود.
سینوس، آبسه‌ای هست که دارای مجرایی به سطح پوست شده. اما همیشه آبسه پیلونیدال همراه سینوس نیست.

البته چیز دیگری هم که مطرح هست پرده بکارت هست که میگن ممکنه موجب آسیب به بکارت یک دختر بشه

حالا 2 تا بحث مطرح هست :

1-آیا پرده بکارت دارای کارکرد خاصی در بدن میباشد و آسیب رسیدن به اون موجب نقص میشه؟

خیر، تاکنون رابطه ای مسقیمی بین وجود پرده بکارت و هدف تطبیقی آن در روند تکاملی انسان پیدا نگردیده است!

2- آیا پریدن از بلندی یا ورزش سنگین باعث پاره شدن پرده بکارت میشود؟

خیر معمولاً انجام حرکات بدنی شدید ، پریدن ، اسب سواری و ... منجر به پارگی پرده بکارت نمیگردد و تنها وارد کردن شئ خارجی در بدن است که امکان پارگی را بوجود میاورد

× میدونم که این پست کمی غیر متعارف بود! اما میخواستم بگم برای این نوع احکام ، دلیل علمی نتراشید لطفاً
 

Al McJoseph

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
128
امتیاز
433
نام مرکز سمپاد
حليـ2
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
مدال المپیاد
فقط مرحله يك شيمي! همين :|
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
زیست شناسی
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

به نظرم يكم مسخرست!!! يعني واقعا يه نفر ديگه بايد براي دخترا تصميم بگيره كه دوچرخه سواري كنن؟؟ من خودم كه پسرم واقعا نميتونم يه لحظه خودمو بزارم جاي دختري كه براش تعيين ميكنن دوچرخه سواري نكن!!! پسرا يه لحظه تصور كنيم چقدر مسخرست بهت بگن دوچرخه سوار نشو يا ... اينا واقعا مشكله؟؟؟ به نظرم يه انسان زن حق داره همه ي كارهايي كه يه انسان مرد ميكنه رو انجام بده و اين اوج پستيه كه يه انسان مرد براي يه انسان زن تصميم بگيره!!!!
 

girl-11

کاربر جدید
ارسال‌ها
4
امتیاز
14
نام مرکز سمپاد
فرزانگان امام رضا
شهر
لاهیجان
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

به نقل از Empty :
به نظرم يكم مسخرست!!! يعني واقعا يه نفر ديگه بايد براي دخترا تصميم بگيره كه دوچرخه سواري كنن؟؟ من خودم كه پسرم واقعا نميتونم يه لحظه خودمو بزارم جاي دختري كه براش تعيين ميكنن دوچرخه سواري نكن!!! پسرا يه لحظه تصور كنيم چقدر مسخرست بهت بگن دوچرخه سوار نشو يا ... اينا واقعا مشكله؟؟؟ به نظرم يه انسان زن حق داره همه ي كارهايي كه يه انسان مرد ميكنه رو انجام بده و اين اوج پستيه كه يه انسان مرد براي يه انسان زن تصميم بگيره!!!!
وااااااااای ! :O
واقعا باورم نمیشه یه این چنین انسانایی واقعا هنوزم وجود دارن !!!
ممنـــــــــــونم !!! ممنـــــــــــــــــــــــــــونم !!!
 

moreda

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
128
امتیاز
438
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
مدال المپیاد
ریاضی
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
کامپیوتر نرم افزار
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

من که ندیدم جایی ممنوع باشه(همین چند وقت پیش با بچه ها رفتیم چیتگر و هیچ مشکلی ندیدیم)
بعد به نظرم انقدر بحث جدی ای نیست و هر انسانی حق دوچرخه سواری داره
به نقل از geranom :
ببخشید اما در همچین بحثی بهتره یکم واضح تر حرف بزنید

البته من فکر میکنم بدونم منظور شما از رد شده چیه!! که اولاً هیچ جا رد نشده!!!
بلکه گفتند مضرراتی داره ، اون هم ساعت های طولانی مدت!
البته این مضرات برای آقایون و خانوم ها بوده! :)

همونطور که میبینیم آسیب هم برای دختران هست و هم برای پسران

البته یک دلیل مضحک به ظاهر علمی دیگر هم آوردن که واقعاً به شعور انسان توهین میکنه که به صورت زیر هست :

و حالا بخونید راجع به بیماری جیپ سواران :))
البته چیز دیگری هم که مطرح هست پرده بکارت هست که میگن ممکنه موجب آسیب به بکارت یک دختر بشه

حالا 2 تا بحث مطرح هست :

1-آیا پرده بکارت دارای کارکرد خاصی در بدن میباشد و آسیب رسیدن به اون موجب نقص میشه؟

خیر، تاکنون رابطه ای مسقیمی بین وجود پرده بکارت و هدف تطبیقی آن در روند تکاملی انسان پیدا نگردیده است!

2- آیا پریدن از بلندی یا ورزش سنگین باعث پاره شدن پرده بکارت میشود؟

خیر معمولاً انجام حرکات بدنی شدید ، پریدن ، اسب سواری و ... منجر به پارگی پرده بکارت نمیگردد و تنها وارد کردن شئ خارجی در بدن است که امکان پارگی را بوجود میاورد

× میدونم که این پست کمی غیر متعارف بود! اما میخواستم بگم برای این نوع احکام ، دلیل علمی نتراشید لطفاً
درباره اکثر این چیزایی که گفتید و مدت طولانی و اینا نمی دونم ولی در باره آخرین گزاره لزوما درست نیس
در حدی که برای اسب سواری حرفه ای یک برگه هم صادر میکنن که در آینده مشکلی پیش نیاد
و عده ای با استفاده از همین یه واقعیت هایی رو پنهان میکنن

ولی کلا به نظرم هرکس مسئول کار خودشه اگه یه چنین اتفاقی افتاد به خودش مربوطه
 

Suspected Girl

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
986
امتیاز
6,214
نام مرکز سمپاد
فرزانگان2
شهر
قم
سال فارغ التحصیلی
1397
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
علوم‌تربیتی
تلگرام
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

من موافقم اما فرهنگ شهر ما جوریه که اصلا و ابدا نمیشه!!!
 

afson

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
7
امتیاز
17
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
مشهد
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

دوچرخه سواری خیلی ورزش خوبیه حداقل نمیذارن دوچرخه سواری کنیم پیست های مخصوص بانوان درست کنند بابا مادلمون گرفت
 

hojjatele

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
365
امتیاز
331
شهر
قم
مدال المپیاد
ندارم !
رشته دانشگاه
نرم
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

وارد بحث نمیشم فقط اومدم تشکر کنم از شخص سازنده ی نظرسنجی . دیدش خیلی خوب بوده . ممنون به خاطر بودن گزینه 4 !
طبق جامعه الانی 50% گزینه 4
50% گزینه 1
 

m.n.k

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
77
امتیاز
629
نام مرکز سمپاد
علامه حلی ۲
شهر
تهران
مدال المپیاد
یادش بخیر شیمی بودیم...
دانشگاه
تهران
رشته دانشگاه
شیمی محض
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

مگه دخترا دوچرخه سواری هم بلدن؟
 

afson

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
7
امتیاز
17
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
مشهد
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

دخترا خیلی خوب دچرخه سواری بلدند و پسرا الکی میگن حجاب ها خرابه من باره ا با هد و مانتو مدرسه از جلوی پسرا رد شدم تیکه انداختندمتاسفانه الان دیگه به همه گیر میدن حالا چادری کم تر البته خودم قبلا چند روز چادر کامل پوشیدم بازم انگار واسه بعضی ها فرق نداره مردمهم خراب شدن همش تقصیر بد حجابی نندازید همه که نمیتونند با پوشیه راه بیفتند .مسئولین هم لطفا پیست مخصوص بانوان بسازند یک پارک ملت داریم تو کل مشهد ما دخترا هم گناه داریم ما هم باید دلمون به یه چیزی خوش باشه هیچ تفریحی ما نداریم به خدا پارکا هم برامون امن نیست نمیشه جایی رو بدون خانواده رفت البته تا دختر نباشی نمیفهمی
 

nima74

کاربر جدید
ارسال‌ها
1
امتیاز
0
نام مرکز سمپاد
علامه حلی 2 تهران
شهر
تهران
دانشگاه
امیر کبیر
رشته دانشگاه
هوافضا
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

خوبه واسه خنده خوبه
 

Miraneh

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
813
امتیاز
3,959
نام مرکز سمپاد
فرزانگان ۱
شهر
اهواز
سال فارغ التحصیلی
97
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا


همینه دیگه پسرام میان فقط میخندن و میگن خوبه واسه خنده :|
بنظر من اصلا در این مورد نظر پسرا مهم نیست.خب چیکار کنیم.دخترا اگه دوست دارن دوچرخه سواری کنن کسی نباید جلوشونو بگیره.یه حرکت به نفع محیط زیستم میخوان انجام بدن دخترا مگه چیه؟[nb]ضمن اینکه بعضی از پسران هرچقد دلشون میخواد بخندن تا ... :-"[/nb]

اگه واقعا میخواین دیگه به تیکه های مردم و نگاها و اینا توجه نکنین.اینا همه واسه اذیت کردنه دختراس و اینکه دخترا اصلا سمت دوچرخه نرنه.یه لباس درست حسابی بپوشید.دیگه شما که میدونید پوششتون مشکلی نداره پس واسه چی باید نگران باشید؟از تیکه انداختن بعضی پسرا؟خب اونا اونقدرم نمیفهمن که دوچرخه سواری اصلا خنده دار نیس. :|[nb]همون افرادی که تیکه میندازن نه کل پسرا[/nb]
 

aliabedini

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
377
امتیاز
742
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد2
شهر
مشهد
مدال المپیاد
ریاضی کامپیوتر
دانشگاه
فردوسی
رشته دانشگاه
برق
پاسخ : دوچرخه سواري دخترا

با این حرفا کاری درست نمیشه
همیشه مردم عقب مونده (توهین نمیکنم) با تغییر مخالفن
اولش یکم سخته
کم کم درست میشه
تا جرات نکنی و شروع نکنی هیچوقت نمیتونی راحت دوچرخه سواری کنی
 
بالا