- ارسالها
- 1,331
- امتیاز
- 15,013
- نام مرکز سمپاد
- شهید رجایی
- شهر
- اسلامشهر
- سال فارغ التحصیلی
- 1400
عه تازه دیدمبیا با من بازی کن
اگه هستی بیا بزنیم
عه تازه دیدمبیا با من بازی کن
مسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمیدونم چطور برگزار کردن و کیا برنامهریزیشو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :-"راستی، حالا که پلتفرم بازی آنلاین شطرنج هم پیدا کردیم، یه دورهی دیگه مسابقات شطرنج سمپادیا نداشته باشیم؟

مسئولش کار مچ هم انجام باید بده؟مسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمیدونم چطور برگزار کردن و کیا برنامهریزیشو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :-"
خودت دست بگیر یه تاپیک بزنمسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمیدونم چطور برگزار کردن و کیا برنامهریزیشو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :-"
بذار تو بازیام الانعه تازه دیدم
اگه هستی بیا بزنیم
نه =)))مسئولش کار مچ هم انجام باید بده؟
من حوصلهم نمیکشه، بعد شرمندهی دوستان میشم. شما خودت لیدرشیپ و تیمورک و مردمی بودن رو با رهبری داهیانه و جهادی نرکده ثابت کردی، خودت بیا پای کار 😔☝🏻خودت دست بگیر یه تاپیک بزن
😂😂😂فعععععک نکنما...من حوصلهم نمیکشه، بعد شرمندهی دوستان میشم. شما خودت لیدرشیپ و تیمورک و مردمی بودن رو با رهبری داهیانه و جهادی نرکده ثابت کردی، خودت بیا پای کار 😔☝🏻
اهم اهم حریف من کی بود
؟
💙
)همچنین بازی خیلی خوبی بودمن بودم (بازی تون خیلی خوبه! 🫶 )
رقابت خوبی بود^^
💙 💙 💙 💙 💙 💙 💙 ( مغزم ارور داد
)GG
امیدوارم آخرش رو مخ شماهم نرفته باشم😔
خوشگل خانوم عالیییی بود قوربانت 😃 💗 💗 💗 💗 💗امیدوارم آخرش رو مخ شماهم نرفته باشم😔

( آبرو اینا نموند برام
)امیدوارم بازم پیش باید بازی کنیم💕💕خوشگل خانوم عالیییی بود قوربانت 😃 💗 💗 💗 💗 💗
فهمیدم خیلی پیر شدم
فقط من آخرش( آبرو اینا نموند برام
)
