• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

رقابت شطرنج آنلاین

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع m13
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
راستی، حالا که پلتفرم بازی آنلاین شطرنج هم پیدا کردیم، یه دوره‌ی دیگه مسابقات شطرنج سمپادیا نداشته باشیم؟
مسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمی‌دونم چطور برگزار کردن و کیا برنامه‌ریزی‌شو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :‌-‌"
 
مسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمی‌دونم چطور برگزار کردن و کیا برنامه‌ریزی‌شو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :‌-‌"
مسئولش کار مچ هم انجام باید بده؟
 
مسئولش کیه؟ یادمه قبلاً هم داشتیم از اینا ولی نمی‌دونم چطور برگزار کردن و کیا برنامه‌ریزی‌شو کردن، کسی از بینشون هست الآن تو سایت؟ :‌-‌"
خودت دست بگیر یه تاپیک بزن
 
مسئولش کار مچ هم انجام باید بده؟
نه =‌‌)))
فکر کنم باید اول تاپیک زد، بعد یه بازه‌ای گذاشت برای نام‌نویسی و بعدشم شاید قرعه‌کشی و اینجور داستانا
حالا بسته به تعداد داوطلب‌ها، به روش‌های مختلف حذفی یا لیگ یا سوییسی و.. می‌شه مسابقه رو برگزار کرد. مسئول(ین)ش باید این هماهنگی‌ها و اینجور چیزها رو هندل کنن.
 
خودت دست بگیر یه تاپیک بزن
من حوصله‌م نمی‌کشه، بعد شرمنده‌ی دوستان می‌شم. شما خودت لیدرشیپ و تیم‌ورک و مردمی بودن رو با رهبری داهیانه و جهادی نرکده ثابت کردی، خودت بیا پای کار 😔☝🏻
 
من حوصله‌م نمی‌کشه، بعد شرمنده‌ی دوستان می‌شم. شما خودت لیدرشیپ و تیم‌ورک و مردمی بودن رو با رهبری داهیانه و جهادی نرکده ثابت کردی، خودت بیا پای کار 😔☝🏻
😂😂😂فعععععک نکنما...
من خودم نوب محسوب میشم تو شطرنج جلوی اساتید اساعه ی ادب نمی‌کنم
@پوریا جان دست خودت رو میبوسه.
 
  • دابل‌لایک
امتیازات: Mxh
خوشگل خانوم عالیییی بود قوربانت 😃 💗 💗 💗 💗 💗
فهمیدم خیلی پیر شدم :(
فقط من آخرش =)) ( آبرو اینا نموند برام :( )
امیدوارم بازم پیش باید بازی کنیم💕💕
وا خانوم چه حرفیه😭
 
Back
بالا