- ارسالها
- 2,049
- امتیاز
- 16,086
- نام مرکز سمپاد
- دیوانه خانه 3
- شهر
- اصفهان
- سال فارغ التحصیلی
- 1402
- دانشگاه
- اصفهان
- رشته دانشگاه
- مهندسی مکانیک
احتمال اینکه یه مقدار کج بشه دندون هستکسی تجربه کمی کج شدن دندان ها بعد از اتمام ارتودنسی رو داره؟
به نظرتون طبیعیه که کمی دندانهای فک پایین کج بشن؟
[از نگهدارنده به طور مرتب استفاده میکردم]
نگهدارنده سیمی پشت دندونت گذاشته بودی؟




