• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

همه چیز از Assassins Creed

از کدام شخصیت از این سری بازی بیشتر خوشتون میاد ؟

  • کانر

    رای‌ها: 14 25.0%
  • اتزیو

    رای‌ها: 26 46.4%
  • التایر

    رای‌ها: 13 23.2%
  • دزموند

    رای‌ها: 3 5.4%

  • رای‌دهندگان
    56
  • شروع کننده موضوع
  • #21

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از Black fire :
1 ضد اسلام بود؟ پس احتمالا ضد مسحیت هم بود، و 2ش کلا ضد مسیحیته!
در ضمن نمی گه این گوی خدای ماست بلکه می گه خدا انسان رو نساخته و یه سریا که قبل ما اومدن انسان رو به عنوان ربات ساختن و با این گوی و ن چیزای مشابش انسان رو کنترل می کردن که آدم و حوا در واقع یه نسل متحول شده بودن که این گوی روشون اثر نداشت و اومدن انسان ها رو از زیر کنترل در آوردن
منم نظرم همینه
(البته اون رو که گفتم فقط برداشت خودم بود ما که انگلیسی حالیمون نیست)
 

کاربر حذف شده 8031

مهمان
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از solton :
اخه علیرضا چرا بیخودی پست میدی کی گفته این بازی ضد اسلامه
(البته نسخه یک ضد اسلامه)
نسخه های دو و سه ضد اسلام نیست فقط دو سه جا میگه که خدای ما این گویه هست( apple )
بعد مگه ما بی جنبه ایم که این بازی ها رومون تاثیر بزاره
اگه یه مسلمون با این بازی ها دینشو از دست بده همون بهتر که مسلمون نباشه
(< (< (< (< (<
پس کجا بتر از این که در مورد این جور مسائل بازی ها بحث کنیم.
ببخشید تو مصاحبه های سازنده ی بازی رو خوندی که مگی این باز ضد اسلام نیست؟
بعدش قرار نیست افرادی که ایمونشون قویه ایمونشون رو با یک بازی از دست بدن ولی یه افرادی مثل من که ایمانمون قوی نیست رو با یه سری نکات ظریف کمکم از دین زده میکنه.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #23

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

خوب گفتم که نسخه اول بازی نه نسخه دو و brotherhood
نسخه اول ضد اسلامه
بعد یک خبر میدم داغ امرن بدونید
نسخه چهار بازی هم احتمالا ضد اسلام باشه چون تو شهر مسلمان هاست توی کشور عثمانی
 
  • شروع کننده موضوع
  • #24

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
  • شروع کننده موضوع
  • #25

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

نقد و بررسی تخصصی بخش چند نفره Assassin's creed : Brotherhood
90579290568685708579.jpg

بخش مولتی پلیر یا چندنفره بازی ها همواره از محبوبیت خاصی در بین بازیباز ها برخوردار بوده به طوریکه گاه جمعیت کثیری از آنها بخش داستانی را به کلی فراموش می کنند و تنها به بخش چندنفره مشغول می شوند.سازندگان نیز از این امر مهم غافل نمانده اند و سعی دارند تا با بیشتر کردن جذابیت و صد البته کیفیت این بخش ، بیش از پیش آتش رقابت را میان بازیهای هم سبک بیفروزند.در این بین همواره بازیهای موفق می شوند که راهی جدید و متمایز با دیگر بازی ها را درپیش بگیرند.سری Assassin’s Creed همواره بین بازیباز ها از محبوبیت بالایی برخوردار می بوده و فروش بالای آن گواه این حرف است .در ادامه شماره دوم بازی ، کمپانی Ubisoft نسخه Brotherhood را عرضه کرد که از بخش داستانی کوتاهتری از نسخه دوم بهره می برد که دروقع شاید بتوان آن را یک Add on نام برد چرا که باز هم محور بازی به دور شخصیت اصلی بازی دوم یعنی Ezio می گردید.اما بخش جدیدی که موفقیت تقریبی آن را تضمین می کرد ، بخش مولتی پلیر بود که برای اولین بار است که در این نسخه پیاده می شود.حال در این مقاله سعی بر این داریم که این بخش را همراه مد ها ، شخصیت ها و قابلیت های آن بررسی کنیم.پس تا آخر با ما همراه باشید.
76314090871391675969.jpg

همه چیز تمرینی است

داستان از جایی شروع می شود که تشکیلاتی که در نسخه اول Desmond را ربوده بودند و از طریق او به حاطرات الطیر دست یافته بودند ، از گروه بزرگی ( که در واقع همان بازیباز ها هستند ) درخواست می کنند تا برای تمرین وارد دستگاه انیموس شده و آنها را به هم پیوند می دهند تا به عنوان تمرین ماموریت های مختلفی را به انجام رسانند.از این جای کار است که شما وارد بازی می شوید و به طور اتفاقی به دیگر بازیباز ها برمی خورید و وارد نقشه های نسبتا بزرگ بازی می شوید.یکی از مشکلاتی فجیعی که این بخش شاهد آن است همین اتفاقی بودن برخوردهاست که باعث می شود مدت بسیار طولانی منتظر تکمیل شدن ظرفیت از طریق ارتباط دادن خود سیستم باشید که گاهی باعث دلزدگی بازیباز ها می شود.ظرفیت نقشه ها بستگی به مد انتخابی شما از 6 تا 16 نفره است.اما پس از تکمیل ظرفیت همه چیز به سرعت پیش می رود.شما باید از میان یکی از شخصیت های موجود و صد البته قبل از انتخاب آن توسط دیگر بازیباز ها یکی را برگزینید.حدود بیست شخصیت قابل انتخاب می باشند که از آنها می توان به دکتر،قصاب،کشیش،کاپیتان و ... اشاره کرد. 4 شخصیت دیگر نیز در این بخش حضور دارند که تنها در Level های بالاتر باز می شوند.علاوه بر آن 4 شخصیت ، دو دلقک مذکر و مونث نیز حضور دارند که یکی از آن ها با استفاده از 40 Reward ( Reward سیستم پول مخصوص بازی های تحت UPLAY است که با کارهای متفاوت که بیشتر در بخش داستانی به وقوع می پیوندند می توان آن ها را به دست آورد ) باز می شود.اما دلقک مرد تنها برای کسانی که نسخه Limited Edition را خریده باشند باز و قابل استفاده می باشد.
46668684454791346056.jpg

گرافیک

گرافیک بخش چندنفره همانند بخش تک نفره عالی کار شده است و نکته قابل توجه این است که برخلاف بخش تک نفره ، بازی کمتر دچار افت فریم می شود.طراحی شخصیت ها نیز قابل قبول است و هر یک از آنها از ابزاری مرتبط با شغل خود بهره می برد.
بازی شامل 10 نقشه ی گوناگون است که در روز اتفاق می افتد.همچنین بعضی از این نقشه ها نیز هستند که در شب می گذرند.نقشه های شب به خوبی نورپردازی و گرافیک بازی را به رخ می کشند.
برای مبارزه با حریف ها علاوه بر ابزار های معمولی که تنها در نزدیکی هدف مورد استفاده قرار می گیرند ، ابزار های دیگری نیز در اختیار بازیباز قرار می گیرد که با بالا رفتن رنک شما بر تنوع آنها نیز افروده می شود.از جمله آنها می توان به بمب دودزا ، اسلحه مخفی ، ماده سرعت زا و نیز تغییر شکل موقت اشاره کرد.تمامی این ابزار بعد از یکبار استفاده تا مدتی غیرقابل دسترس می شوند بنابراین شما مجبور می شوید که در استفاده از آنها دقت کنید.لازم به ذکر است که در آن واحد تنها امکان حمل دو ابزار را به همراه خود دارید. در کل تنوع ابزار ها خوب است و امکانات بسیاری را در بازی در اختیار شما می گذارند.

در مد های بازی شما دو حالت دارید، یا به دنبال کسی هستید ، یا کسی به دنبال شما می گردد.اگر تعقیب کننده باشید ، باید با استفاده از نواری که با نزدیک شدن شما به فرد مورد نظر پر می شود ، وی را پیدا کرده و Assassinate کنید ، اما اگر با خود فکر می کنید که این کاری بسیار راحت است کاملا در اشتباه هستید ، چرا که از هر شخصیت به تعداد فراوانی ساخته می شود و به عنوان NPC (شخصیت های تحت کنترل هوش مصنوعی ) در بازی وارد می شوند به طوریکه پیداکردن فرد مورد نظر بسیار مشکل می شود.
اما اگر توسط کسی تعقیب می شوید 3 راه دارید : اول اینکه بدون جلب توجه در کنار افرادی که همشکل شما هستند راه بروید تا تعقیب کننده شما کس دیگری را به جای شما بگیرد ، دوم اینکه پس از دیدن فردی که حرکات عجیبی همچون بالارفتن از دیوار را انجام می دهد و مشخص است که NPC نیست ، بلافاصله پا به فرار بگذارید و مدت زمان مشخصی را مخفی بمانید ، اما برای حالت سوم بازی ابزار هایی را در اختیار شما قرار داده است تا از دست تعقیب کننده تان فرار کنید ، این قابلیت که Stun نامیده می شود ، به شما اجازه می دهد تا تعقیب کننده خود را زده و به زمین بیندازید ( شما حق ندارید او را بکشید!) اما برای استفاده از قابلیت Stun باید حریفتان را در حالت غیردفاعی قرار دهید (برای مثال می توانید از بمب دودز استفاده کنید)علاوه بر این در نقشه های بازی در هایی وجود دارند که اگر با سرعت از پشت آنها بگذرید خود به خود برای مدت کوتاهی بسته می شوند ، همچنین تیرهای چوبی نیز بر روی هوا آویزان هستند که می توانید آنها را بر روی افراد زیرشان بیندازید.الیته فراموش نشود که توده های کاه و برگ نیز همانند بخش تک نفره به کمک شما آمده اند و می توانید در آنها پنهان شوید.
40047849607771139908.jpg

در ذیل به مدهای بازی می پردازیم :

Wanted: در این مد که به صورت 6 تا 8 نفره صورت می گیرد ، شما همواره یک نفر را تعقیب می کنید و نیز یک نفر در تعقیب شماست.در این مد در صورتی که فرد مورد نظر شما را Stun کند و یا از دستتان فرار کند ، فرد دیگری به عنوان هدف مشخص می شود.در این حالت حتی پیش می آید که 2 تا 3 نفر هم زمان به دنبال شما باشند و فرار از دست آنها نیز قطعا برای شما امتیازاتی دربر خواهد داشت.

Manhunt : در این مد 2 تیم 3 تا 4 نفره در تعقیب یکدیگر هستند.هر کس تیمی که اعضایش زودتر اعضای تیم دیگر را پیدا کرده و Assassinate امتیاز بیشتری نصیب تیم خود می کند.

Allience : این مد که به صورت 3 گروه 2 تا 4 نفره صورت می گیرد همانند مد اول است و تنها تفاوت آن در گروهی بودن است به طوریکه گروهی شما را تعقیب می کنند و شما نیز در تعقیب گروهی هستید . در این مد شما می توانید هدفتان را مدام تعویض کنید و نزدیکترین هدف را برگزینید.

Advanced Allience & Advanced Wanted : این دو مد در واقع بخش Hardcore مدهای اول و سوم می باشند.

Capture the chest : این مد همانند مدها Capture The flag در بازی های دیگر می باشد با این تفاوت که گروهی موظف به گرفتن صندوق های طلا و گروهی دیگر موظف به از بین بردن تیم حریف و مانع دستیابی آنها به صندوق ها می باشند.

Escort : در این مد 2 تیم 3 تا 4 نفره فعالیت می کنند ، هدف یک گروه در این مد از بین بردن شخصیت های به خصوصی است که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند و وظیفه گروه دیگر حمایت و مراقبت از این NPC ها است.

Assassinate: در این مد نیز که به صورت تک نفره قابل بازی است شما باید دیگر بازیکن ها را پیدا کرده و از بین ببرید.هوشیاری دز این مد حرف اول را می زند به طوریکه مدام باید به دنبال حرکات غیرعادی از شخصیت های اطراف خود باشید .

در نهایت ...

بخش چند نفره Assassin’s Creed : Brotherhood که با توجه به اینکه برای اولین بار بود که در این سری اجرا می شد کم عیب ولی جذاب ظاهر شد و دروافع آزمایشی بود که سازندگان برای نسخه بعدی موسوم به Revelations ترتیب داده بودند تا در شماره بعدی، بازی از هر لحاظ کم نقصی را ارائه دهند.

منبع:www.orginal-key.ir

البته بگم برای اینکه بتونید بازی کنید باید حتما نسخه ارجینال داشته باشید
از سایت منبع می تونید بازی رو به صورت اورجینال بخرید.
 

Rubiker

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
541
امتیاز
653
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
نیشابور
دانشگاه
ان شاء الله &quot;علوم پزشکی مشهد
رشته دانشگاه
ان شاء الله &quot;پزشکی&quot;
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از پروفسور :
ولی حیف این بازی ضد اسلام. [-(
هم این بازی ضد اسلام بود هم شاهزاده ی ایرانی !!! یا ابنکه موضوع اصلی بازی شاهزاده ی ایرانی ، سرزمین پارس هست اما ضد اسلامه در حد تیم ملی!
مثلا چرا تو این بازی خود شاهزاده انگلیسی حرف میزنه اما اهریمن و دشمنان شاهزاده فارسی حرف میزنن؟؟خیلی عجیب نیست؟! :-"
 

black fire

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,440
امتیاز
1,237
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی
شهر
رشت-تبریز
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از پســـــــر همســـــايه :
هم این بازی ضد اسلام بود هم شاهزاده ی ایرانی !!! یا ابنکه موضوع اصلی بازی شاهزاده ی ایرانی ، سرزمین پارس هست اما ضد اسلامه در حد تیم ملی!
مثلا چرا تو این بازی خود شاهزاده انگلیسی حرف میزنه اما اهریمن و دشمنان شاهزاده فارسی حرف میزنن؟؟خیلی عجیب نیست؟! :-"
نه عجیب نیست، عجیب اینه که این شاهزاده پارسی در واقع عربه! رو در و دیوار یکش هم پر بود از نوشته های عربی
شمشیر ایرانی هم تا اونجایی که من می دونم قوس نداشت
 
  • شروع کننده موضوع
  • #28

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

من خودم عاشق بازی prince of persia هستم
توی نسخه 5 این بازی تمامی غول ها فارسی حرف میزنند
خوب این ضد ایرانه
بقیه نسخه هاش ضد عربی
بازی assassins creed هم نسخه اولش ضد اسلامه
نسخه های دیگه ضد مسیحیت و کلا خدا

بعد اگه ما جای روسیه ای ها بودیم چی کار میکردیم
نسخه 4 و 6 و7 کاملا ضد کشور روسیه هست
مگه بازی های نجات بندر،میر مهنا و ... (بازی های ایرانی) ضد امریکایی ها نیست
هر کشوری از کشور مقابلش بد میگه
 

بو علی

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
139
امتیاز
143
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 2
شهر
تهران
دانشگاه
هاروارد ان شاء الله
رشته دانشگاه
فیزیک کوانتوم
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نظر من مهم نیست که اونا چی می سازن چون قطعا بر علیه ما می سازند مهم این است که ما بتوانیم از طریق همین بازی ها دروغ های آنان را افشا کنیم که مسلما با این تکنولوژی که ایران داره فعلا بعیده h-:
 
  • شروع کننده موضوع
  • #30

black fire

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,440
امتیاز
1,237
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی
شهر
رشت-تبریز
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از solton :
من خودم عاشق بازی prince of persia هستم
توی نسخه 5 این بازی تمامی غول ها فارسی حرف میزنند
خوب این ضد ایرانه
بقیه نسخه هاش ضد عربی
بازی assassins creed هم نسخه اولش ضد اسلامه
نسخه های دیگه ضد مسیحیت و کلا خدا
آقا یه سوالی من می خوام یه بازی بسازم حمله عربا به ایرانیا رو شبیه سازی کنه، بنظرتون اگه با عربا بزارم ضد ایرانیه؟ اگه نقش اصلی ایرانی باشه ضد اسلامه؟ :-$
(مفاهیم کنایی در حد تیم ملی dota ایران)

خب بییاد یه سناریویی رو در نظر بگیریم، شما می خواید یه بازی بسازید که جنگ داخلی آمریکا رو نشون بده(!) و اونو تو کشور ایران پخش کنید شخصیت اصلی شما که یه آمریکایی مظلومه که مس خواد کشورشو از شر استکبار جهانی نجات بده(!!!) فارسی صحبت می کنه یا اینگیلیسی(بازی فقط تو ایران پخش می شه) 100% زبون بازی فارسی خواهد بود و شاید یه چند نفر فقط جهت جو سازی 4 تا کلمه اینگیلیسی بگن
این دقیقا اتفاقیه که تو اساسسینز و پرنس آو پرشیا افتاده پس اهمیتی نداره که غولا یه 4 تا کلمه فارسیم بگن یا اون دختره جنه فارسی حرف بزنه یا هرچی


می رسیم به فرقه ی اساسین، این فرقه شاه کار حسن صباح که یه ایرانیه بوده و ریشه اسمش حشاشینه که عربا به قاتلاش می گفتن(قاتل در حد تیم ملی برزیل) الان اساسیتز کرید وود خدا رو انکار نکرده(هنوز) فقط وجود هر گونه دینی به معنای واقعی رو رد کرده که اونم خیلی بازیای دیگه و داستانای دیگه هم می کنن تا فقط خط داستان داشته باشن (و شایدم استکبار جهانی... )
در هر صورت کسی که به خاطر یک داستان و فقط یه داستان عقایدش عوض بشه بهتره به درجه سنی روی جلد بازی توجه کنه!
 
  • شروع کننده موضوع
  • #32

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

من حرف اقای BLACKFAIR رو کاملا قبول دارم
هرکی فکر می کنه که این بازی ها رو روحیاتش تاثیر میزاره
بازی نکنه
خیلی راحت
:)) :)) :)) :))
 

fery

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
82
امتیاز
260
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 2 تهران
شهر
تــهـــران
مدال المپیاد
واسه فیزیک می خوندم
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از solton :
من حرف اقای BLACKFAIR رو کاملا قبول دارم
هرکی فکر می کنه که این بازی ها رو روحیاتش تاثیر میزاره
بازی نکنه
خیلی راحت
:)) :)) :)) :))
داش قبولت دارم خودت این حاجی رو می شناسی
این چرت وپرت ها رو ول کنید بازی رو از نظر گرافیک و .....این جور چیزا بسنجید
 

Iman MW3

کاربر فعال
ارسال‌ها
26
امتیاز
6
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

خیلی باحال فقط آقای Amanico کیه
 
  • شروع کننده موضوع
  • #35

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از Iman MW3 :
خیلی باحال فقط آقای Amanico کیه
سخنگوی یوبی سافت
 
  • شروع کننده موضوع
  • #36

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

1308208783ac_revelations_wallpaper_3_hd.jpg
 

Iman MW3

کاربر فعال
ارسال‌ها
26
امتیاز
6
نام مرکز سمپاد
علامه حلی
شهر
تهران
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

یه سوال داشتم Assassin's creed revelations قراره آخرین سری از بازیهای assassin's creed باشه ممنون
 
  • شروع کننده موضوع
  • #38

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از Iman MW3 :
یه سوال داشتم Assassin's creed revelations قراره آخرین سری از بازیهای assassin's creed باشه ممنون
چی اینو از کجا در اوردی
اخرین نسخه ezio
اخرین assassins creed 2


راستی یه تریلر جدید اومده
http://www.pardisgame.net/video-1436.html

البته جفتشون فیلترن

ولی خیلی تریلر قشنگیه
 
ارسال‌ها
3,096
امتیاز
12,052
نام مرکز سمپاد
.
شهر
.
سال فارغ التحصیلی
2000
رشته دانشگاه
فیزیک
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از solton :
چی اینو از کجا در اوردی
اخرین نسخه ezio
اخرین assassins creed 2


راستی یه تریلر جدید اومده
http://www.pardisgame.net/video-1436.html

البته جفتشون فـیلت‍‌‍رن

ولی خیلی تریلر قشنگیه

خب به نظرتون نسخه بعدی در مورد خود دزمونده ؟
 
  • شروع کننده موضوع
  • #40

rezaezio

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,167
امتیاز
1,956
نام مرکز سمپاد
حلّیِ 2
شهر
تهران
مدال المپیاد
برنز و طلای کامپیوتر !
دانشگاه
شریف
رشته دانشگاه
نرم افزار
پاسخ : همه چیز از Assassins Creed

به نقل از H O S E I N :
خب به نظرتون نسخه بعدی در مورد خود دزمونده ؟
نه
حالا حالا ها واسه دزموند زوده
فعلا نوه نتیجه ازیو(بدون منبع)
 
بالا