• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

اطلاعیه های المپیاد نانوتکنولوژی

  • شروع کننده موضوع
  • #1

SANA.P

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
258
امتیاز
489
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
یــــــــزد
مدال المپیاد
مدال نقره المپیاد نانو تکنولوژی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
دکتری پیوسته بیوتکنولوژی
سلام بچه ها.خوبین!؟ :)

این تاپیک رو در مورد المپیاد نانو زدم. انشالله که جاش همین جا باشه...!!
پارسال دور اول این المپیاد در کشور برگزار شد . و به نظر من که طرح خیلی جالب و مفیدی بود.
امسال هم دور دومش برگزار میشه.
از اول بگم که مطالب این المپیاد مطالب خیلی تازه ای نیست همون علوم پایه ای هست که در دور دبیرستان میخونیم(بچه های راهنمایی هم میتونن شرکت کنند و میتونن هم رتبه بیارن .پارسال چندتا از بچه ها از راهنمایی بودن)

اطلاعیه ی باشگاه نانو رو میزارم اینجا اما اطلاعات تکمیلی رو میتونید از سایت باشگاه نانو ببینید.
مهلت ثبت نام در المپیاد تا 15 خرداد هست.

اگه سوالی هم داشتین در خدمتم.


اینم اطلاعیه:
باشگاه دانش آموزي نانو (وابسته به ستاد ويژه توسعه فناوري نانو) دومين "المپياد آزمايشی علوم و فناوري نانو" را برگزار مي‌کند. اين مسابقه، در راستای سياست‌های توسعه علمی کشور و به دنبال برگزاري حدود 600 سمينار و دوره آموزشي دانش آموزي در سال‌های گذشته و نيز، شرکت بيش از 23000 دانش آموز در نمايشگاه‌هاي عمومي استاني با موضوع علوم و فناوري نانو و با هدف شناسايي علاقمندان و استعدادهاي دانش آموزي و هدايت علمي آنان در آينده برگزار می‌گردد. در اين مسابقه، تمامي دانش آموزان آشنا با فناوري نانو در دو مرحله به رقابت علمي خواهند پرداخت. برگزيدگان مرحله اول، که يک آزمون کتبي است، يک اردوي علمي-آموزشي را خواهند گذراند تا براي رقابت عملي آماده شوند. برگزيدگان نهايي، همزمان با جشنواره فناوري نانو در آبان ماه معرفي خواهند شد.

تقويم زمان‌بندی
زمان‌بندي مراحل برگزاري به شرح زير است:

* ثبت نام: 1 فروردين- 15خرداد ماه 1390
* آزمون مرحله اول: 3 تير ماه 1390
* اردوي علمی و آزمون مرحله دوم: 30 تير -8 مرداد 1390

مکان برگزاري آزمون مرحله اول
آزمون مرحله اول در مراکز فعال استان‌ها برگزار می‌گردد. هر استانی که حداقل 100 شرکت‌کننده داشته باشد به عنوان محل آزمون انتخاب می‌گردد. در صورتی‌که ميزان شرکت‌کننده‌ها در يک استان به تعداد مورد نظر نرسيد، علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در آزمون در محل نزديکترين مرکز استان ثبت نام نمايند.

منابع آزمون
مباحث اتمي و مولکولي در کتاب‌هاي درسي فيزيک، شيمي و مطالب درون سلولي در زيست شناسي در کنار مهارت‌هاي برنامه نويسي و کاربري رايانه از منابع اصلي آزمون چهار گزينه‌اي تير ماه است. کليه مقالات آموزشی منتشر شده در وبگاه باشگاه نانو (تا پايان ارديبهشت ماه 1390) به همراه کتاب‌هاي نانو از نو، مجموعه دو جلدی آشنايي با فناوری‌نانو، نانوفناورها و نانو دستاوردها، شبيه سازي‌هاي ساده نانو، آزمايش‌هاي ساده نانو از منابع پيشنهادي خواهد بود.
دانش‌آموزانی که برای نخستين بار در المپياد نانو شرکت می‌کنند، می‌توانند با کمک کتاب "نمونه سوالات اولين المپياد علوم و فناوری‌نانو" با سبک و چگونگی سوالات سال گذشته آشنا شوند.
برای شرکت‌کنندگانی که مطالعات عميق و وسيعی در اين خصوص داشته‌اند و قصد دارند سطح دانسته‌های خود را افزايش دهند، کتاب مقدمه‌ای بر نانوفناوری (نوشته چارلز پی.پول، ترجمه دکتر نيما تقوی‌نيا از انتشارات دانشگاه صنعتی شريف) می‌تواند راهگشا باشد.

ثبت نام
ثبت‌نام به دو صورت گروهی و انفرادی صورت می‌گيرد.

1. ثبت‌نام انفرادی
داوطلبان می توانند پس از واريز مبلغ 50000 ريال (پنجاه هزار ريال) به عنوان هزينه ثبت نام به حساب سيبای شماره 0106167001005 به نام "ماهنامه فناوری‌نانو" نزد بانک ملی ايران (قابل پرداخت در کليه شعب بانک ملی)، به عنوان متقاضی شرکت در المپياد علوم و فناوری‌نانو به صورت اينترنتی اقدام به ثبت نام نمايند . متقاضيان لازم است که فيش پرداختی را روز جلسه برگزاری امتحان با خود به همراه داشته باشند.
ثبت نام انفرادی در دومين المپياد علوم و فناوری‌نانو از طريق سايت و به صورت الکترونيکی انجام می‌شود. برای اين منظور لازم است که ابتدا داوطلبان به عضويت سايت باشگاه‌نانو (لينک عضويت) درآيند. پس از دريافت لينک فعالسازی (که به آدرس پست الکترونيکی افراد ارسال می‌شود)، داوطلب بايد با نام کاربری و رمز عبور انتخابی وارد سايت شود (لينک ورود). در مرحله سوم لازم است که داوطلبين از طريق ويرايش اطلاعات شخصی در صفحه شخصی (که پس از ورود به سايت نمايش داده می‌شود)، با وارد کردن اطلاعات مورد نياز در اين آزمون ثبت‌نام نمايد. کارت شرکت در آزمون تنها برای داوطلبينی صادر خواهد شد که تمامی اطلاعات شخصی و تحصيلی خود را به صورت دقيق وارد کرده باشند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص ثبت‌نام با پست الکترونيکی[email protected] تماس حاصل فرماييد.
2. ثبت‌نام گروهی
مدارس، پژوهشسراها و کليه مجموعه‌های آموزشی می‌توانند به صورت گروهی دانش‌آموزان متقاضی را در دومين "المپياد آزمايشی علوم و فناوري نانو" ثبت‌نام نمايند. برای اين منظور لازم است که حداقل 20 شرکت‌کننده از طرف مرکز مورد نظر معرفی گردند. اطلاعات اين افراد بايد در فايل الکترونيکی ثبت‌نام (لينک دانلود فايل) وارد شده و به پست الکترونيکی [email protected] ارسال گردد. هزينه ثبت‌نام برای افرادی که به صورت گروهی ثبت نام می‌شوند، 40000 ريال (چهل هزار ريال) است که بايد در يک فيش واحد پرداخت گردد. لازم است که تصوير فيش پرداختی، از طريق پست الکترونيکی يا فکس، در مهلت ثبت‌نام به دفتر باشگاه ارسال گردد.

داوطلبين می‌توانند جزئيات مربوط به برگزاری آزمون را از طريق اطلاعيه‌های منتشر شده در وبگاه باشگاه (به آدرس www.nanoclub.ir ) دنبال نمايند.
 

nahid

violet
ارسال‌ها
1,604
امتیاز
5,947
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
1388
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

این چه جالبه!
بعد الان مثل المپیاد های دیگه به رسمیت شناخته میشه؟ :-? :D منظورم اینه که مثل المپیاد های دیگه معافیت کنکور و سهمیه و اینا داره واسه رتبه های برترش؟ :-/
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

SANA.P

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
258
امتیاز
489
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
یــــــــزد
مدال المپیاد
مدال نقره المپیاد نانو تکنولوژی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
دکتری پیوسته بیوتکنولوژی
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

هنوز نه! یعنی چیزی اعلام نشده.
ولی امسال احتمالش هست که موثر باشه چون سال دیگه بین المللی میشه.
و اینکه چون نانو رو زیر نظر خوارزمی بردند قرار شد زیر نظر باشگاه پژوهشگران جوان هم بره! اما هنوز چیزی معلوم نیست.

(در ضمن تاریخ برگزاری المپیاد امروز تغییر کرد. بچه های پیش میخواستند عقب بیفته که کنکور رو داده باشن. افتاد 7 مرداد و مرحله دوم اون از 15 تا 20 شهریور هست)
 

absolute

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
100
امتیاز
76
نام مرکز سمپاد
farzanegan esfarayen
شهر
bojnord-esfarayen
مدال المپیاد
olampiyad adabi marhale av val
دانشگاه
server cloud not found!!!
رشته دانشگاه
server cloud not found!!!
المپياد نانو

سلام بچه‌ها از المپياد نانو چي مي‌دونين؟
كي مي‌تونه اطلاعات بده ازش بهمون؟ :D :D
 
ارسال‌ها
499
امتیاز
2,190
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
کرمان
سال فارغ التحصیلی
1393
مدال المپیاد
شیمی
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : olampiyade nano

اینجا همه چی رو توضیح داده توی تالار گفتگو هم بچه ها هستن www.nanoclub.ir
 

esfrwms

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,325
امتیاز
19,283
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
92
دانشگاه
NSU
رشته دانشگاه
General medicine
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

ثبت نام سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو، 25 آبان ماه امسال شروع شد. آزمون کتبی المپیاد، 8 اردیبهشت سال 1391 در مراکز فعال استان‌ها برگزار می‌گردد.
داوطلبان می‌توانند به دو صورت انفرادی و گروهی در المپیاد ثبت نام کنند.
ثبت نام انفرادی
برای ثبت نام انفرادی لازم است که ابتدا داوطلبان به عضويت سايت باشگاه‌نانو (لینک عضویت) درآيند.
پس از دريافت لينک فعالسازی،که به آدرس پست الکترونيکی فرد ارسال می‌شود، داوطلب بايد با نام کاربری و رمز عبور انتخابی وارد سايت شود (لینک ورود).
در مرحله سوم لازم است که داوطلبان از طريق ويرايش اطلاعات شخصی در صفحه شخصی (که پس از ورود به سايت نمايش داده می‌شود)، با وارد کردن اطلاعات مورد نياز و پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام (50000 ریال) در اين آزمون ثبت‌ نام نمايد.
کارت شرکت در آزمون تنها برای داوطلبانی صادر خواهد شد که تمامی اطلاعات شخصی و تحصيلی خود را به صورت دقيق وارد کرده باشند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص ثبت ‌نام با پست الکترونيکی[email protected] مکاتبه فرماييد.
ثبت نام گروهی
نهادهای ترویجی اعم از پژوهش‌سراهای دانش آموزی، گروه‌های دانشجویی و شرکت‌های آموزشی می‌توانند نسبت به ثبت نام گروهی داوطلبان اقدام کنند.
نهادها برای این منظور مراحل زیر را طی کنند:
• عضویت نهاد در بانک نهادهای ترویجی ستاد فناوری نانو و دریافت نام کاربری و رمز عبور. برای اطلاع از شرایط عضویت، این صفحه را ببینید.
پژوهش‌سراها برای دریافت نام کاربری و رمز عبور، نامه‌ای از آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه دریافت و تصویر آن را به آدرس [email protected] ارسال کنند. در این نامه "نام و نام خانوادگی"، "کد ملی" ، "پست الکترونیک" و شماره تماس رابط پژوهش‌سرا به ستاد فناوری نانو معرفی شده باشد.
• ورود رابط نهاد ترویجی به صفحه ثبت نام گروهی المپیاد. با نام کاربری و رمز عبور نهاد ترویجی (لینک ورود)؛
• انتخاب گزینه "ثبت نام دانش آموز جدید"؛
• ورود تمامی اطلاعات ضروری (ستاره دار) برای هر داوطلب؛
• به ازای هر داوطلب مبلغ 40000 ریال به مبلغ قابل پرداخت در کارتابل نهاد اضافه می شود. با افزوده شدن هر داوطلب در کارتابل نهاد ترویجی، رابط نهاد مدت 72 ساعت فرصت دارد تا نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام اقدام کند. در غیر این صورت، اطلاعات داوطلبان حذف شده و باید مجدد تمامی اطلاعات آنها وارد سیستم شود.
توصیه می‌شود، نهادها زمانی نسبت به ثبت اطلاعات داوطلبان خود اقدام کنند که اولا هزینه ثبت نام را از آنها دریافت نموده، ثانیا امکان پرداخت آنلاین را داشته باشند؛
• پس از پرداخت هزینه، کد رهگیری برای داوطلبان در کارتابل نهاد ثبت می‌گردد و وضعیت پرداخت به صورت "تایید" نمایش داده می‌شود.

مکان برگزاري آزمون مرحله اول
هر حوزه آزمون حداقل با 100 داوطلب تشکیل می‌شود. لذا هر شهرستان که قصد دارد حوزه آزمون پسران و دختران داشته باشد باید حداقل 100 داوطلب پسر و 100 داوطلب دختر داشته باشد. با توجه به اینکه امسال باشگاه نانو در تمام استان‌های کشور، دارای رابط فعال است، پیش‌بینی می‌شود المپیاد امسال در همه استان‌ها برگزار گردد.

منابع آزمون
با توجه به اینکه آزمون چهار گزینه‌ای اردیبهشت سال 1391، بیشتر جنبه درک مطلب و مفاهیم علوم و فناوری نانو را دارد، مباحث اتمي و مولکولي کتاب‌هاي درسي فيزيک، شيمي و مطالب درون سلولي زيست شناسي در کنار مهارت‌هاي برنامه‌نويسي و کاربري رايانه از منابع اصلي آزمون است.
داوطلبين می‌توانند جزئيات مربوط به برگزاری آزمون را از طريق اطلاعيه‌های منتشر شده در وبگاه باشگاه (www.nanoclub.ir) دنبال نمايند.
------------------..........----------------............
دانش‌آموزان مقطع راهنمایی می‌توانند به صورت آزمایشی در آزمون مرحله‌ی اول سومین المپیاد دانش‌آموزی نانو شرکت کنند.
با توجه به درخواست تعدادی زیادی از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی برای شرکت در سومین المپیاد دانش‌آموزی نانو و بالاتر بودن سطح منابع درنظر گرفته شده برای آزمون المپیاد نسبت به سطح کتب مقاطع راهنمایی، باشگاه نانو به دانش‌آموزان مقطع راهنمایی علاقمند، پیشنهاد می‌کند امسال به صورت آزمایشی در آزمون مرحله‌ی اول سومین المپیاد دانش‌آموزی نانو شرکت کنند.
------------------..........----------------............
شرکت آزمايشی دانش آموزان راهنمايی برای اينه که غالب بچه ها به صورت عادی اطلاعاتی راجع به مطالب دبيرستان ندارند اما اگر کسی خودش مطالعه داشته باشه و بعد از تصحيح نتايج جزئ 20 نفر برگزيده بشه به مرحله عملی راه پيدا می کنه
 

esfrwms

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,325
امتیاز
19,283
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
92
دانشگاه
NSU
رشته دانشگاه
General medicine
استان‌های گلستان، سمنان و همدان پیشتاز در ثبت نام سوم

بنابر اعلام دبیرخانه ثبت نام سومین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، تا کنون دانش‌آموزان 29 استان کشور اقدام به ثبت نام در سومین المپیاد نموده‌اند.
در این بین، تا کنون استان‌های گلستان و همدان با ثبت نام بیش از 300 دانش‌آموز (در هر استان) و استان سمنان با ثبت نام بیش از 250 دانش‌آموز، به عنوان حوزه‌های قطعی برگزاری آزمون مرحله اول المپیاد انتخاب شده‌اند.
گفتنی است که تا پایان روز 8 بهمن ماه، از بین تمام داوطلبین حدود 65درصد، دانش‌آموز دختر و 35درصد، دانش‌آموز پسر هستند. همچنین 84درصد از داوطلبین به صورت گروهی و 16درصد به صورت انفرادی اقدام به ثبت نام نموده‌اند.
دبیرخانه ثبت نام سومین دوره المپیاد نانو از تاریخ 20 دی ماه 1390، شروع به فعالیت نموده‌است و تا کنون با بیش از 100 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در سراسر کشور تماس گرفته‌است. از این تعداد، حدود 70 پژوهش‌سرا درخواست ارسال مجدد پوستر المپیاد را داشته‌اند که برای 30 پژوهش‌سرا ارسال شده و بقیه تا پایان هفته جاری ارسال می‌گردد. همچنین برای مسئولان پژوهش‌سراها و رابطین ستاد نانو پیامک‌های متعددی مبنی بر آخرین اخبار برگزاری المپیاد و نحوه ثبت نهاد ترویجی ارسال شده‌است.
دانش‌آموزان و مسئولان محترم پژوهش‌سراها و سایر نهادهای ترویجی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و انجام امور مربوط به ثبت نهاد ترویجی، می‌توانند با شماره تلفن‌های 03212222032 و 09354971766 (محمدجعفر امینی، مسئول دبیرخانه ثبت نام) و باشگاه نانو به شماره 02188346657 تماس حاصل نمایند.
ثبت نام سومین المپیاد نانو تا 15 اسفند ماه از طریق سایت باشگاه (www.nanoclub.ir) ادامه خواهد داشت و آزمون آن 8 اردیبهشت سال 1391 برگزار خواهد شد.
 

ariadne

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,059
امتیاز
5,010
نام مرکز سمپاد
فرزانگان چهار
شهر
تهـــــران .
پاسخ : المپياد نانو

سه منبع داره:
کتاب ده به توان منفی نه
و نرم افزار نانو کاوش(همون نانوپلیس)
سومیشم یادم نی...
اولش هویجوری المپیاد میدی قبول شدی میری وا3 ایران گردی و آزمایش و پژوهش واینا و ...
بعدشم میری جهانی ایشاله بعدشم جهانگردی!
 

N.M

لنگر انداخته
ارسال‌ها
3,605
امتیاز
13,361
نام مرکز سمپاد
فرزانگان یک
شهر
تهران
مدال المپیاد
طلای دوره ۲۷ المپیاد ادبی
دانشگاه
دانشگاه تهران
رشته دانشگاه
ادبیات فارسی

esfrwms

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,325
امتیاز
19,283
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
92
دانشگاه
NSU
رشته دانشگاه
General medicine
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

مهلت ثبت‌نام
بنابر اعلام باشگاه نانو، علاقمندان می‌توانند تا 15 اسفند ماه 1390، نسبت به ثبت‌نام در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو اقدام نمایند.
گفتنی است، ثبت‌نام‌های گروهی که تا پايان بهمن ماه انجام شود، از موارد موثر در انتخاب مراکز برتر است.
منابع آزمون
مباحث اتمي و مولکولي در کتاب‌هاي درسي فيزيک، شيمي و مطالب درون سلولي در زيست‌شناسي، از منابع اصلي آزمون چهار گزينه‌اي اردیبهشت ماه 1391 است. مطالعه مقالات منتشر شده در سایت باشگاه، بخش آموزش سایت ستاد فناوری نانو و همچنین کتاب‌های زیر از منابع پيشنهادي باشگاه برای دریافت مفاهیم و کاربردهای علوم و فناوری نانو است.

1. نانو از نو
2. پرسش‌های نو از نانو
3. 10 به توان منفی 9
4. نرم‌افزار «نانو کاوش»

شايان ذکر است اين منابع برای کمک به دانش‌آموزان عزيز برای پيدا کردن شناخت بهتر از مباحث نانو و پيدايش ديدگاه مناسب برای مطالعه مطالب کتب درسی با نگرش فناوری نانو پيشنهاد می‌شود و به هيچ‌وجه به معنای الزام در به خاطر داشتن کليه مطالب اين کتاب‌ها برای شرکت در اين المپياد نيست.
برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانید به فروشگاه اینترنتی باشگاه نانو و فروشگاه اینترنتی نانوسان مراجعه کنید.
 

esfrwms

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,325
امتیاز
19,283
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
92
دانشگاه
NSU
رشته دانشگاه
General medicine
پاسخ : مشخص شدن 18 حوزه آزمون سومین المپیاد نانو؛ دو هفته

بنابر اعلام دبیرخانه ثبت نام سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، تا کنون 18 شهر از 11 استان کشور، به عنوان حوزه‌های قطعی برگزاری آزمون سومین المپیاد نانو انتخاب شدند.
شهرهای همدان، گرگان، بجنورد، سمنان، میناب، سردرود، بندرعباس، استهبان، ملایر، نهاوند، اسفراین، رزن، بوشهر، فریمان، اردبیل، مشهد، تهران و تبریز از استان‌های همدان، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، اردبیل، تهران، فارس و آذربایجان شرقی با توجه به دارا بودن حداقل 100 شرکت‌کننده، دارای حوزه امتحانی هستند.
گفتنی است تا پایان روز 14 اسفند ماه، 4200 نفر در سومین المپیاد نانو ثبت نام قطعی کرده‌اند. ثبت نام تا پایان روز 29 اسفند 1390 ادامه دارد و شهرهای دیگری که تا پایان اسفند ماه، تعداد ثبت نام کنندگان آنها، به 100 نفر برسد، به عنوان حوزه برگزاری آزمون المپیاد معرفی خواهند شد.
 

parmidagranfar

کاربر جدید
ارسال‌ها
4
امتیاز
5
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 4
شهر
تهران
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

اونوقت علاقمندای بی اطلاع چی؟
 

soheilkahkeshan

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
351
امتیاز
358
نام مرکز سمپاد
شهيد بهشتي بروجرد
شهر
بروجرد
دانشگاه
علم و صنعت تهران
رشته دانشگاه
برق الکترونیک
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

تو كنكور تاثيري هم داره؟؟؟
 

saranaz

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
996
امتیاز
4,711
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1
شهر
یزد
سال فارغ التحصیلی
1393
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

به نقل از soheilkahkeshan :
تو كنكور تاثيري هم داره؟؟؟

نه ! البته فعلا" :D
 

ariadne

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,059
امتیاز
5,010
نام مرکز سمپاد
فرزانگان چهار
شهر
تهـــــران .
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

استادمون گف مث اینکه قراره وا3ش سهمیه کنکور بذارن ولی گف معلوم نیست که قطعی شه.
 

skYboy

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
348
امتیاز
323
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
مدال المپیاد
نجوم و اخترفیزیک
دانشگاه
آزاد تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

به نقل از soheilkahkeshan :
تو كنكور تاثيري هم داره؟؟؟
این جوری ک شنیدم این اولین سالی ه ک شاید جهانی داشته باشه پ احتمال داره ا امسال یا ساله بعد تو کنکور تاثیر داشته باشه....اگه بخواد این جوری شه ب نظرم اول باید بره زیر ه نظره معاونت دانش پژوهان جوان.
 

ariadne

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
1,059
امتیاز
5,010
نام مرکز سمپاد
فرزانگان چهار
شهر
تهـــــران .
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

نه نگو توروخدا اگه اینم بره زیرنظر باشگاه که موهامون سفید میشه.
البته ستاد نانو بدتره جواباش ابان میاد!!!
 

skYboy

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
348
امتیاز
323
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
مدال المپیاد
نجوم و اخترفیزیک
دانشگاه
آزاد تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
پاسخ : المپیاد نانو تکنولوژی

من ک 2،3 سال پیشو اولین المپیادشو شرکت کردم فک کنم 2000 نفر کلا بودن،حوزه ما (مشهد) ک تنها حوزه استان بود شاید 40 نفر بیشتر نداشت. :((
بعد چن وقت اسکن کارنامه رو و3 اونایی ک می خواستن میداد،اینشش جالب بود....در کل ایرانه دیگه،انتظار طولانی نتایج بخشی از زندگی شده.
 

البرت

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
221
امتیاز
230
نام مرکز سمپاد
ایت الله خامنه ای
شهر
سیرجان
مدال المپیاد
داشتم میخوندم دیدم هیچی نمیشم ولش کردم
المپباد نانو

دیدم هیچ جا واسش نیست کلی هم با مدیرا سرو کله زدم گفتن چون از طرف دانش پژوهان(لعنت شده ها همه جا مزاحمن اون که از نتایج این که این) اعلام نشده نمی شه
هر کس اطلاعاتی داره و مشتاق شرکت در این المپیاد است بیاد این جا
اگه مدیرا قفلش نکنن
 

sogand1374

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
1,858
امتیاز
8,753
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تبریز
پاسخ : المپبا نانو

به هر حال المپ دیه!
مد ما کلاس گذاشته براش.بعد بیس نفر انتخاب میکنن تو دانشگاه تبریز مرد اول نانوی ایرانو میارن براشون تدریس کنه
در مورد ابعاد نانو هسو اینکه تو اون بعد چیکا میشه کرد و خواص موادو تغییر داد.
 
بالا