• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

معرفي 10 گوشي جديد تحت سيستم ويندوز7

  • شروع کننده موضوع
  • #1

namak

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
592
امتیاز
353
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
شرکت مایکروسافت روز گذشته 10 دستگاه جدید از تلفنهای همراه هوشمندی که تحت پوشش سیستم عامل ویندوز موبایل 7 قرار دارند را معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، از 21 اکتبر 2010 ده ابزار تحت پوشش سیستم عامل ویندوز موبایل 7 شرکت مایکروسافت در بازار ارائه خواهند شد.

استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت در کنفرانسی مطبوعاتی در نیویورک اعلام کرد از مدتها پیش در انتظار چنین روزی بوده است.

شرکت تایوانی HTC که به خاطر ساخت گوشی های اندرویدی گوگل به شهرت زیادی رسیده است، 5 مدل گوشی جدید تحت ویندوز موبایل 7 را ارائه کرده است که یکی از آنها یعنی HTC 7 Surround تنها مختص کشور آمریکا است. مدلهای HTC 7 "موتزارت"، "تروفی"، "پرو" و HTC HD7 در سرتاسر جهان و تحت پوشش اپراتورهای مختلف ارائه خواهند شد.

گوشی HTC HD7 از نمایشگر 4.3 اینچی تمام لمسی، گنجایشی 16 گیگابایتی و دوربینی با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل برخوردار است.

شرکت LG نیز دو مدل گوشی تحت سیستم عامل ویندوز موبایل 7 با نامهای "اپتیموس" و "اپتیموس 7" معرفی کرده و شرکتهای دل با گوشی Venue Pro و سامسونگ با "اومنیا 7" به جمع شرکتهایی که با مایکروسافت در ارائه سیستم عامل جدیدش همکاری داشته اند، پیوسته اند.

مایکروسافت امیدوار است طیف جدید ابزارهای تحت ویندوز موبایل 7 رقابت میان این شرکت با آی-فن شرکت اپل و گوشی های اندرویدی گوگل را نسبت به همیشه نزدیکتر کند. ویندوز موبایل 7 نسبت به سیستم عامل موبایل سابق مایکروسافت بسیار متفاوت است و مایکروسافت به واسطه این محصول جدید برای بازگشت به بازار سیستمهای عامل موبایل و گوشی های هوشمند که در سلطه گوگل، اپل و ریم قرار گرفته اند، بسیار امیدوار است.

بر اساس گزارش تلگراف، تحلیلگران بازار تلفنهای هوشمند معتقدند ویندوز 7 موجب شگفتی بسیاری از افراد خواهد شد زیرا مایکروسافت از میان شیوه ها و ساختارهای قدیمی سیستم عامل موبایل، سکویی کاملا جدید را طراحی و ارائه کرده است.
 
  • لایک
امتیازات: Dizzy

hk hk

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
302
امتیاز
264
نام مرکز سمپاد
حلی
شهر
تهران
پاسخ : معرفي 10 گوشي جديد تحت سيستم ويندوز7

اگه گوشي خوب باشه، مثلا HD2 ميشه يه جوري seven هم روش ريخت
 
بالا