• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

اغلب مردم در اینترنت به دنبال خود می‌گردند!

  • شروع کننده موضوع
  • #1

fire storm

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
383
امتیاز
98
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 1 ارومیه
شهر
urm
مدال المپیاد
کانگرو & لیگ پایا (ریاضی)
دانشگاه
-
رشته دانشگاه
دندان پزشکی
تحقیقات موسسه پژوهشی Pew حاکی از آن است که امروزه بسیاری از مردم مایلندبدانند در اینترنت، چه اطلاعاتی در مورد آنها قابل مشاهده است.
شاید بعضی اوقات با خود بیاندیشید که بهتر است با استفاده از گوگل، درمورد خودتان جست‌وجو کنید تا ببینید چه اطلاعاتی در مورد شما در اینترنتیافت می‌شود.
اگر اینگونه است، بدانید که شما تنها نیستید.
تحقیقات موسسه پژوهشی Pew حاکی از آن است که امروزه بسیاری از مردم مایلندبدانند در اینترنت، چه اطلاعاتی در مورد آنها قابل مشاهده است.
این موسسه معتبر در تحقیق جدید خود دریافت که 57 درصد مردم آمریکا باجست‌وجو در اینترنت از طریق موتورهای جست‌وجوگر، می‌کوشند اطلاعاتی درمورد خودشان در فضای وب به دست آورند.
در این تحقیق از 2253 آمریکایی، به صورت تلفنی نظرسنجی شده است.
بنا به گزارش لایوساینس روز به روز بر تعداد شهروندان آمریکایی که در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی عضو می‌شوند، افزوده می‌گردد.
بسیاری از آنها اذعان داشته‌اند که اطلاعات کاری، تصاویر و تاریخ تولد آنها را می‌توان در اینترنت یافت.
استفاده از اینترنت برای کسب اطلاعات در مورد دیگران هم روند صعودی دارد.
برخی یافته‌های موسسه Pew بدین صورت است:

این آمار از یکسو نشان‌دهنده افزایش اهمیت اطلاعات هویتی افراد است و ازسوی دیگر به نظر می‌رسد ترس و هراس مردم از مطرح شدن اطلاعات آنها در فضایسایبر کمتر شده است و آنها راحت‌تر از قبل اطلاعاتی از خود در اختیاردیگران قرار می‌دهند. 1. تعداد پروفایل اینترنتی کاربران بزرگسال، از 20 درصد در سال 2006، به46 درصد در سال 2009 رسیده است. 3. 20 درصد کاربران نمی‌دانند که آیا آدرسمنزل، شماره تلفن و تاریخ تولد آنها را می‌توان در اینترنت یافت یا خیر. 2. 54 درصد کاربران آمریکایی، به رد و بدل کردن اطلاعات در فضای وب مبادرتمی‌ورزند. 41 درصد آنها این کار را با نام مستعار و به صورت ناشناس انجام می‌دهند.


همشهری انلاین
 
بالا