• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

The Mana World

  • شروع کننده موضوع
  • #1

bl0ker

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
429
امتیاز
1,051
نام مرکز سمپاد
شهید دستغیب شیراز
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
برنز المپیاد زیست سال 90
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
زیست شناسی
The mana world

دنیای مانا یک بازی دو بعدی اینترنتی هست که در اینجا قصد معرفی اش رو دارم. برای اجرای این بازی شما باید فایل نصب رو از سایت رسمیthe mana world دانلود و اجرا کنید. برای شروع و ادامه بازی نیاز به اتصال اینترنتی دارید. با اجرای بازی صفحه ای برای شما باز می شه که با ساخت یک اکانت به شما اجازه ورود می ده.

اسم دقیق این سبک بازی ها رو نمی دونم اما با بازی هایی به سبک بایت فایت و تراوین و ... متفاوته. اون بازی ها همه در صفحات وب هست و عملا شما چیزی رو در اختیار ندارید؛ اما در این بازی شما کنترل کارکتر خودتون رو به عهده می گیرید و در دنیای مانا به حرکت در میاید؛ بنابراین به سرعت اینترنت کافی نیاز دارید و در سرعت های پایین تر احتمال ایجاد مشکل وجود داره.

مردم زیادی از سراسر دنیا در اون عضو هستند و همین یکی از علل اصلی جذابیت بازیه. ایتم های زیادی در بازی وجود داره و شما می تونید قدرت خودتون رو افزایش بدید و در مراحل بعد تخصصی تر عمل کنید. حتی با مرور زمان جنبه های تجملاتی بازی هم بالاتر می ره. به نحوی که در حال حاضر عده زیادی به آخرین رتبه این بازی هم دست پیدا کردند اما هنوز کلکسیون های خودشون رو از تمام ایتم ها پر نمی بینن. البته این موضوع یک اخطار بزرگ هم هست. چون اگر معتاد The mana world شدیدٰ سخت می شه ترکش کرد. شخصا در اویل عضویتم اثر بدی داشت و وقت زیادی رو پشت کامپیوتر گذروندم. به هر حال اگر دلتون خواست عضو بشید و بگید من هم بیام با هم دوست شیم و بازی کنیم :D


سایت بازی: http://themanaworld.org نکته: در قسمت دانلود این سایت دنبال لینک دانلود فایل نصب بگردید.

چند تا عکس از محیط بازی

300px-Adamaix_skin.png
300px-Fun_with_the_others.png
 
بالا