• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مهم ترین خصوصیات یک چاپخانه

  • شروع کننده موضوع
  • #1

melinaa

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
8
امتیاز
2
نام مرکز سمپاد
تهران
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
96
063ee9aeb9f60efa02823e51450f82ce_L.jpg



مهم ترين خصوصيات يک چاپخانه خوب بايد داشته باشد:


اولین نکته مهم در انتخاب یک چاپخانه ی خوب برای سفارش امور چاپی، سابقه ی آن چاپخانه و تنوع ارائه خدمات به مشتریان است. به عنوان مثال بیشتر افراد ترجیح می دهند تمام امور تبلیغاتی خود را مانند چاپ گاتالوگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ پوستر، چاپ پرچم، طراحی سایت، هدایای تبلیغاتی و ... را به یک شرکت معتبر بسپارند چراکه علاوه بر صرفه جویی در زمان می توانند از یکپارگی خدمات به بهترین نحو ممکن اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این سابقه ی هر شرکت مهر تاییدی بر روی کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن شرکت است.


دومین نکته مهم در انتخاب یک چاپخانه ی خوب، دستگاه های چاپ در آن چاپخانه هستند. چراکه این دستگاه های چاپ هستند که به یک چاپخانه معنا می دهند و از این رو هرچه دستگاه های چاپ جدیدتر باشند و تکنولوژی به کار رفته در آنها نوین تر باشد، علاوه بر افزایش کیفیت امور چاپی، زمان چاپ را هم به صورت چشمگیری کاهش می دهند.


سومین نکته مهم جهت انتخاب یک چاپخانه خوب، هزینه چاپ در آن چاپخانه است. در حال حاضر با توجه به وجود چاپخانه های بسیار، هزینه های امور چاپی متفاوت بوده و به علت بازار رقابتی حاکم و شرایط فروش هر چاپخانه، هزینه چاپ موضوعی حائز اهمیت برای سفارش دهندگان می باشد. این تفاوت قیمت از دستگاه های مورد استفاده در چاپخانه ها ناشی می شود چراکه میزان استهلاک و جوهر مصرفی در هر دستگاه متفاوت بوده و این امر تاثیر مستقیم در قیمت امور چاپی خواهد داشت.


چهارمین موضوع برای انتخاب یک چاپخانه مناسب برای امور چاپی شما، تعامل شرکت با مشتریان و خدمات پس از فروش می باشد. برخورد پرسنل، مشتری مداری، کیفیت خدمات پس از چاپ و مشاوره های لازم جهت افزایش بهره وری از تبلیغات، بی شک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود که علاوه بر رضایت بیشتر مشتریان باعث افزایش راندمان تبلیغات نیز خواهد شد.


سرعت در چاپ و تحویل به موقع امور چاپی از دیگر اهمیت های انتخاب یک چاپخانه می باشد به طوری که در برخی از مواقع سرعت امور چاپی آنچنان اهمیت پیدا می کند که شاید اهمیت تمام گزینه های دیگر را کمتر کند از این رو سرعت در امور چاپی یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک چاپخانه مطلوب به شمار می رود.


چاپخانه نقش هنر یکی از قدیمی ترین چاپخانه های تاسیس شده در ایران می باشد که تا کنون موفق به همکاری با هزاران مجموعه خصوصی، دولتی و سازمان های مختلف شده است و سرلوحه کار این شرکت ارائه بهترین کیفیت در امور چاپی و مشتری مداری هر چه بیشتر، بوده است. از این رو چاپخانه نقش هنر برای بالا بردن کیفیت امور چاپی و سرعت چاپ، همواره از بروز ترین و بهترین دستگاه های چاپ استفاده می نماید تا علاوه بر افزایش رضایت مشتریان خود، بتوانیم قدردان اعتماد مشتریان نیز باشیم.منبع:چاپخانه
 
آخرین ویرایش:
بالا