سلاممم به همه کسانی که توی میتینگ هستن و البته تو پوریا
اگر میتینگتون بر پایه حضوری بودنه متاسفم که حضور گرانبهای ما دانشجوهارو از دست می دین
خدانگهدار
سلام و درود
درمورد حب، میخواستم بپرسم اینکه میتونی اگه چیزیو کنار گذاشتی بعد بهش بپردازی و جبرانش کنی حقیقته یا توهم؟
میشه بعدا رسید بهشون یا وقتی رفته دیگه رفته؟
خلاصه حرفم این بود که انتظار نداشته باشیم با تغییر حکومت یک شبه خیلی چیزا درست بشه، یسری چیزا از سمت خودمونه، اونا هم اگر میخوایم واقعا درست بشیم باید درست بشه
دوشنبستون ۴۰۲ دو نفر اب قطع شد، لیترالی جیش کردن پرت کردن سمت هم، اولی گفت چرا این آب انقدر شیرین بود

امتیازات: god of teasing، amir_، Hriend و 1 نفر دیگر