• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط J.Moriarty

  1. یک تجارت سمپادی

    پاسخ : یک تجارت سمپادی خیلی هم خوب کسی اگر باز هم می تونه کمکی بکنه بگه ! ممنون
  2. یک تجارت سمپادی

    پاسخ : یک تجارت سمپادی اولا تو پروژه ی من از این چیز ها خبری نیست ! :-w ضرری برای کسی هم وجود نداره ! (:| کار سختی هم نیست ! :> کسی هم اگر اطلاعات بیشتری می خواد PM بده ! ;;)
  3. یک تجارت سمپادی

    پاسخ : یک تجارت سمپادی اگر میشه به من ایمیل بزنید همه چیز رو می گم ! چرا که نشه ؟؟ سرمایه ی اولیش هم کمه ! فقط آدمش رو ندارم !
  4. یک تجارت سمپادی

    پاسخ : یک تجارت سمپادی سلام ! مطلب مهمی که می خواستم بگم اینکه من چندین پروژه در باره ی اقتصاد دارم ! که البته به لطف جیب عاری از پول و مشارکت کم هیچ گاه وقت نشد که پیش ببرم ! اولین پروژه ساخت یک جور لاتاری اسلامی ! تا اون جایی که من می دونم و پرس و جو کردم مشکل شرعی لاتاری به خاطر اینکه فردی...
  5. گرافیتی / هنر خیابانی

    پاسخ : گرافیتی / هنر خیابانی به نظر من گرافیتی خوبه اما اگر ، 1- تخریب اموال عمومی نکنه 2- قانونی باشه البته اکثر کسایی که گرافیتی می کشن کاروشون به جا های باریک می کشه ...!
  6. *****تجارت سمپادی (مهم)*****(دو پروژه اقتصادی )*****

    سلام ! اول از همه باید خدمتتون عرض کنم که من تازه وارد نیستم و تقریبا از 2 سال پیش با شما همراهم و شما رو دنبال می کنم و پست ها و مطالبتون رو می خوندم ! اما متاسفانه فرصت آشنایی با شما رو نداشتم ( یعنی نمی خواستم عضو شم)! مطلب مهمی که می خواستم بگم اینکه من چندین پروژه در باره ی اقتصاد دارم ! که...
بالا