• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

  • شروع کننده موضوع
  • #1

yavari

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
257
امتیاز
118
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
فیزیک
دانشگاه
سابق آیووا و فعلی کل تک
رشته دانشگاه
کامپیوتر نرم افزار
و اما هلند و میزبانی مسابقات 2013...

هلند در لغت:
هُلند (به هلندی: Nederland (تلفظ: نــِیدِرلانت)، به انگلیسی: The Netherlands و Holland)به فرانسهpay_ bas وHollandکشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است. پایتخت هلند شهر آمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند (به زبان هلندی: Koninkrijk der Nederlanden کُنینک‌رَیک دِر نِیدِرلاندِن) بشمار می‌رود که جزایری را در آمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به شمار می‌رود.

۲۵ درصد از زمین‌های کشور هلند پایین‌تر از سطح دریای آزاد قرار دارد و ۲۱ درصد از جمعیت آن در این مناطق زندگی می‌کنند.حدود ۵۰ درصد از زمین‌های هلند نیز ارتفاعی کمتر از یک متر از سطح دریا دارد.
به این خاطر است که نام این کشور در زبان هلندی Nederland به معنی «سرزمین پست» (فروبوم) است و نامی که بسیاری زبان‌های دیگر برای این کشور به‌کار می‌برند هم همین معنی را می‌دهد. هلند را در آلمانی Niederlande، در انگلیسی the Netherlands، در کرواتی Nizozemska، در فرانسوی Les Pays-Bas، در ایتالیایی Paesi Bassi، در فنلاندی Alankomaat و در اسپانیایی Países Bajos می‌نامند که همگی در این زبان‌ها به معنی «سرزمین پست» است.

واژه هلند که در زبان فارسی و هم‌چنین انگلیسی و عربی و بسیاری زبان‌های دیگر برای این کشور به‌کار می‌رود در اصل نام منطقه‌ای از این کشور بوده (مقایسه شود: پارس/ایران) که برای اشاره همه کشور به‌کار رفته است. واژه هلند Holland در زبان هلندی میانه به شکل holtland بود و معنی آن «سرزمین چوب» است.

هلند در اقتصاد:
تولید ناخالص داخلی هلند (نه تولید ملی) در سال ۲۰۰۶ بیش از پانصد میلیارد یورو بوده‌است و نرخ رشد اقتصادی در همین سال نزدیک به ۳ درصد بوده‌است. رشد تورم در هلند از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ بطور میانگین حدود دو درصد گزارش شده‌است. نرخ بیکاری در دورهٔ مشابه حدود دو درصد بوده‌است (۴۰۰ هزار نفر و کمتر).

هلند در پرورش و تجارتِ گُل مقام اول را در جهان داراست. دامداری و کشاورزی نیز از پایه‌های اقتصاد هلند محسوب می‌شود. هلندی‌ها علی‌رغم کوچکی کشورشان سهم بزرگی در تجارت و بانکداری جهانی دارند. ایالات متحدهٔ آمریکا یکی از بازارهای اصلی هلند است و کشورهای اتحادیه اروپا مهم‌ترین شرکای تجاری آن هستند. بیش از نیمی از سهام شرکت نفتی- گازی شل را هلند در اختیار دارد و مابقی را بریتانیا. این شرکت که بخش هلندی آن به رویال داچ شل معروف است در زمینهٔ استخراج و تجارت نفت و گاز در سراسر جهان از جمله ایران فعالیت می‌کند. هلند خود نیز دارای ذخایر گاز طبیعی است و بخش از آن را صادر می‌کند. کشتی سازی و صنایع شیمیایی از دیگر صنایع مادر در هلند هستند. از شرکتهای بزرگ هلندی می‌توان به فیلیپس (صنایع الکترونیک) و واحد پول هلند پیش از تبدیل به یورو، فلورن یا گیلدر هلندی بود.

هلند در سیاست:
حکومت هلند پادشاهی مشروطه‌است که در آن شاه یا ملکه نقش چندان تعیین کننده‌ای در سیاست ندارد و بیشتر نماد وحدت ملی است. ملکهٔ فعلی هلند بئاتریکس نام دارد و پسر او آلکساندر ولیعهد است. دو مجلس نمایندگان در این کشور وجود دارد و حزب دارای بیشترین رأی در انتخابات پارلمانی نخست وزیر را برمیگزیند و دولت را تشکیل می‌دهد. او مهم‌ترین مقام سیاسی کشور شناخته می‌شود. احزاب دموکرات مسیحی، سوسیال دموکرات (کار)، سوسیالیست، حزب سبزها و لیبرال از احزاب عمده در این کشور هستند. طی چند سال اخیر و بخصوص در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۰ حزب آزادی (راست افراطی به رهبری خیرت ویلدرس) صندلی‌های بیشتری در مجلس هلند بدست آورده و ممکن است در دولتِ آتی به رهبری لیبرالها VVD حضور داشته باشد. تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس هلند را شهروندان مهاجر ترک تبار و مراکشی تبار تشکیل می‌دهند. از ایرانیان مقیم هلند نیز «فرح کریمی» به نمایندگی از حزب سبزها در مجلس هلند حضور داشته‌است.

جریانِ راست گرای افراطی در هلند از جمله به خاطر رشد تعداد مهاجران در این کشور، در دههٔ حاضر قدرت گرفت که نتیجهٔ آن ورود احزابی چون ال‌پی‌اف (فهرست پیم فورتاین) به پارلمان و دولت بود. با کشته شدن پیم فُرتاین بدست یک هلندی، او و بعد حزب اش از صحنهٔ سیاست حذف شدند و خیرت ویلدرس با «حزب آزادی» طرفداران او را به سوی خود جلب کرد و وارد پارلمان شد. ویلدرز مخالفِ حضور مسلمانان در هلند است چرا که اسلام را یک تهدیدِ رو به گسترش می‌داند که باید جلوی آن را گرفت. قتل فیلمساز هلندی تئو فان خُخ (ون گوگ) توسط یک مراکشی در سال ۲۰۰۴ به حزبِ ضداسلامیِ ویلدرس کمک کرد تا وارد پارلمان بشوند.

در فروردین ۱۳۸۷ نمایش فیلم کوتاهی از خیرت ویلدرس بنام فتنه مخالفت‌های زیادی در هلند و خارج از این کشور برانگیخت. او در این فیلم قرآن و مسلمانان را مروج خشونت می‌داند. نخست‌وزیر پیشین دولت هلند، یان پیتر بالکنِِنده که از حزب دموکرات مسیحی است این فیلم را محکوم کرد. بر خلاف نگرانی‌ها، مسلمانان هلند خشونتی علیه این فیلم نشان ندادند و از روش‌های قانونی برای اعتراض به آن استفاده کردند. رسانه‌های دولتی هلند آگاهانه به مسلمانان میدان دادند تا مخالفت هایشان را ابراز کنند.

هلند عضو قدیمی اتحادیهٔ اروپا و همچنین عضو پیمان نظامی ناتو است. دولت هلند از حملهٔ آمریکا به افغانستان و عراق پشتیبانی کرد و هم اکنون در افغانستان نیرو دارد. اما این نیروها در سال ۲۰۱۰ افغانستان را ترک خواهند کرد (در نتیجهٔ اختلاف نظرهای احزاب اصلی که حتی به انحلال کابینه در هلند انجامید.)

هلند همراه با بلژیک و لوکزامبورگ، بنِلوکس را تشکیل می‌دهند. این نام یک پیمان همکاری منطقه‌ای بین این سه کشور است و از ترکیب نخستین حروف نام این کشورها ساخته شده‌است و این پیمان مادر پیمان اروپای یکپارچه‌است.

استان‌های هلند
استان | مرکز
درنته | آسن
فلیوولاند | لیلی‌استاد
فریس‌لاند | لیوواردن
خلدرلاند | آرنهم
خرونینگن | خرونینگن
لیمبورخ | ماستریخت
برابانت شمالی | سِرتوخِن‌بوس
هلند شمالی | هارلم
افریسل | زووله
هلند جنوبی | لاهه
اوترخت | اوترخت
زیلاند | میدل‌بورخ

چغرافیا هلند:
هلند در واقع یک دلتای سرسبز است که رودخانه‌هایی چون راین از میان آن می‌گذرد. از این رو هلند کوه ندارد و ارتفاع بلندترین تپه در جنوب این کشور ۳۲۲ متر بیشتر نیست. خاک هلند بیشتر ماسه‌ای ست. بخش‌های وسیعی از سرزمین هلند را کشتزارها و چراگاه‌های سرسبز تشکیل می‌دهند و دریاچه هاو نهرها و جنگلهای طبیعی و مصنوعی در آن به وفور یافت می‌شود. هلند سرزمینی پر باران است با زمستانهای طولانی و تابستانهای کوتاه و ملایم. بادهای تند بخصوص در مناطق ساحلی از ویژگیهای جوی آن است و سیلابهای موسمی تهدیدی همیشگی اما کنترل شده برای این سرزمین کوچک محسوب می‌شوند. مهار آب دریا و رودخانه‌ها همواره یکی از چالش‌های هلند بوده‌است و آنها در این کار و نیز در ایجاد خشکی در دریا بسیار پرتجربه هستند. شهرهای جدیدی چون آلمیره و لیلی‌استاد که در جنوب دریاچهٔ ایسل‌میر واقع اند، در چنین زمین‌هایی بنا شده‌اند.

مردم هلند:
زبان رسمی هلند، هلندی است (به هلندی:Nederlands). این زبان شاخه‌ای از زبان‌های ژرمنی است و به آلمانی شباهت‌هایی دارد. برخی واژگان فرانسوی نیز از دوره‌های تسلط فرانسویان بر این منطقه، در زبان هلندی جذب شده‌اند. گسترهٔ جغرافیایی زبان هلندی به جز کشور هلند، استان‌های شمالی بلژیک را نیز دربر می‌گیرد. در مستعمرات هلند از جمله در سورینام لهجه‌های بومی‌شدهٔ هلندی کاربرد داشته‌است.

در کشور هلند در حدود ۶۵ هزار فارسی‌زبان سکونت دارند، ۳۰ هزار ایرانی و ۳۵ هزار نفر از کشور افغانستان.

فرهنگ مردم هلند:
هلند نقاش‌های شناخته شده‌ای داشته‌است. در سده ۱۷ میلادی، در زمانی که جمهوری هلند در اوج خود بود، استادان بزرگی همچون رامبرانت، یوهانس ورمر، جان استین، جیکوب ایساکزون و بسیاری دیگر فعالیت می‌کردند. نقاش‌های مشهور سده ۱۹ و ۲۰ هلند، ون گوگ و پیت مپندریان بوده‌اند. موریس اشر هنرمند گرافیست این دوران بود. هلند خانهٔ فیلسوف‌های بزرگی چون اسپینوزا و دزیدریوس اراسموس بوده‌است. تمام کارهای اصلی دکارت در هلند انجام شده‌است.

منبع: http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF
هلند و روباتیک:
http://www.robocup2013.org/sample-page/?lang=en

Visit RoboCup, 26 – 30 June 2013 in Eindhoven, the Netherlands
http://www.robocup2013.org/?lang=en
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

yavari

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
257
امتیاز
118
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
فیزیک
دانشگاه
سابق آیووا و فعلی کل تک
رشته دانشگاه
کامپیوتر نرم افزار
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

لینک لوگوهای مسابقات ربوکاپ 2013 هلند:

http://www.robocup2013.org/wp-content/uploads/2013/02/example_robocup_2013.jpg

http://www.robocup2013.org/wp-content/uploads/2013/03/Prijsvraag.jpg

http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/31908_422207111205289_239735538_n.jpg

http://www.festo-didactic.com/_media/detail_news_news_robocup_2013_0.png

مجموعه عکس های زیبای این پست رو از دست ندید.

و مکان های توریستی شهر Eindhoven:

http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/41190668.jpg
http://i637.photobucket.com/albums/uu99/mytravelguideposts/324430530_2d9a80212d.jpg
http://www.vvveindhoven.nl/cmslib/www.vvveindhoven.nl/vvvehv/foto/huge/blob_1.jpg
http://paradiseintheworld.com/wp-content/uploads/2012/03/eindhoven.jpg
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/41190680.jpg
http://farm7.staticflickr.com/6036/6212024617_df14794455_z.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-bhvIwp3GFos/TrUBkv6MmiI/AAAAAAAAGNU/TGxv6x_w3a4/s1600/Schermafbeelding%2B2011-11-05%2Bom%2B10.18.55.jpg
http://i2.cdn.turner.com/money/dam/assets/120918051701-new-business-cities-eindhoven-netherlands-large-gallery-horizontal.jpg
http://www.vvveindhoven.nl/cmslib/www.vvveindhoven.nl/vvvehv/foto/huge/groepen_f_evoluon.jpg
http://www.desteegdriearchitecten.com/files/1213/3543/9667/1.jpg
http://kelownaairvirtual.com/IMAGES/Kelowna%20Air%20Eindhoven%20Airport%20pic%2004.jpg
http://www.hollandsenieuwe.com/blog/wp-content/uploads/2013/01/eindhoven-airport.jpg
http://www.afbudsrejser24.dk/travelblog/users/annejensen/201206290122484218750.jpg
http://www.aeroport-carcassonne.com/sites/default/files/amsterdam1.jpg
http://fshaffer.sites.truman.edu/files/2011/08/eindhoven-hotels-13.jpg
http://www.destination360.com/europe/netherlands/images/s/netherlands-eindhoven.jpg
http://www.neverpaintagain.co.uk/wp-content/uploads/Eindhoven-University-of-Technology.jpg
 

Sevda Gholami

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
316
امتیاز
1,133
نام مرکز سمپاد
فرزانگان 5
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

بااین عکسایی که آقای یاوری گذاشت بهتره فقط بگم خوشبحال کسایی که میرن :( :( :( :(
 
  • شروع کننده موضوع
  • #4

yavari

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
257
امتیاز
118
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
فیزیک
دانشگاه
سابق آیووا و فعلی کل تک
رشته دانشگاه
کامپیوتر نرم افزار
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

آشنایی با Eindhoven شهری رویایی و محل برگزاری مسابقات 2013 روبوکاپ.
سعی می کنم پله پله این شهر زیبا رو و مسابقات روباتیک رو توصیف کنم.


مجموعه عکس های زیبای این پست رو از دست ندید.

آیندهوون:
آیندهوون (به هلندی: Eindhoven)‏ (تلفظ به هلندی: اَیندهوفِن)، شهری زیبا، مدرن و صنعتی است در استان برابانت شمالی در جنوب شرقی هلند که محل تولد کارخانه‌ های فیلیپس محسوب می‌شود. تیم باشگاهی فوتبال پی اس وی آیندهوون باشگاه این شهر است.

دانشگاه فنی آیندهوون:
دانشگاه فنی آیندهوون (Eindhoven University of Technology) (به هلندی : Technische Universiteit Eindhoven) ، یک دانشگاه تکنولوژی است که در شهر آیندهوون در هلند قرار گرفته است. شعار این دانشگاه: Mens agitat molem می باشد یعنی: ذهن مطالب را به حرکت درمی آورد. دانشگاه آیندهوون، دومین دانشگاه فنی در هلند می باشد که بعد از دانشگاه تکنولوژی دلف (Delf University of Technology) قرار دارد.

تا اواسط سال 1980، این دانشگاه Technische Hoge school Eindhoven (مخفف: THE)، نام داشت. در سال 2011، در رده بندی نشریه QS، دانشگاه رتبه 146 را در میان دانشگاه های جهان و رتبه 61 را در مهندسی و فن آوری اطلاعات (IT) در جهان بدست آورد.

دانشگاه فنی آیندهوون، با نام Technische Hoge School Eindhoven در 23 ژوئن سال 1956 توسط دولت هند تصویب شد. این دانشگاه در حال حاضر مرکز 240 استاد، 7,200 دانشجو، 600 دانشجوی دکترا، 200 دانشجوی فوق دکترا و 3,000 پرسنل می باشد. این دانشگاه، 100 انجمن دانشجویی و 15 انجمن مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه، را حمایت می کند. این دانشگاه سالانه، 3,000 نشریه علمی، 140 مدرک دکترا و 40 حق ثبت اختراع را تولید می کند.

دانشگاه فنی آیندهوون ، در منطقه ای قرار گرفته که تعدادی کمپانی های فعال در تکنولوژی ، در آنجا قرار دارند و مشغول به تحقیقات هستند مثل کمپانی های Philips، ASML و DAF. دانشگاه ارتباط و همکاری نزدیکی با بیشتر این کمپانی ها دارد. در سال 2006، دانشگاه آیندهوون ، 50 امین سالگرد تولد خود را جشن گرفت.
لینک دانشگاه:
http://www.tue.nl/

ورزش آیندهوون:
رونالدو در سال 1994 اولین جام جهانی فوتبال حرفه ای خود رابا قهرمانی تجربه کرد و پس از آن در سالهای 96 و 97 توانست توپ طلای بهترین بازیکن جهان را تصاحب کند. وی در سن 17 سالگی با احتساب 60 بازی، توانست 58 گل در کارنامه خود ثبت کند. پس از آن بود که از تیم Cruzeiro به PSV آیندهوون (eindhoven) هلند پیوست.
http://paradiseintheworld.com/wp-content/uploads/2012/03/eindhoven-stadium.jpg

درباره شهر: http://www.eindhoven.eu/

شاهکار معماری در آیندهوون و Evoluon :
ایووولن (Evoluon)، مرکز کنفرانس و ساختمان سابق موزه علوم می باشد که توسط شرکت الکتریکی فیلیپس در آیندهوون (Eindhoven) هلند، در سال 1966 ، ساخته شده است.

از زمان ساخت این ساختمان عجیب، به یکی از نشانه ها و سمبل شهر آیندهوون تبدیل شده است. این ساختمان به دلیل طراحی منحصر بفرد و عجیبش که شبیه به فرود بشقاب پرنده.ای می باشد مشهور است.
طراحی ساختمان ایووولن توسط معمار لوئیس کریستین کلاف انجام شده است، در حالی که این نمایشگاه ایده ای از جیمز گاردنر بود.

بودجه و کلیه روند ساخت این ساختمان مربوط به صاحب شرکت فیلیپس یعنی فریتز فیلیپس می باشد. وی می خواست به مردم آیندهوون یک هدیه زیبا و آموزشی ای برای جشن هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس شرکتش اهدا کند، لذا ساخت این ساختمان را پیشنهاد کرد. گنبد بتنی ساختمان دارای 77 متر قطر و در آن 169 کیلومتر میلگرد بکار رفته است.

http://farm6.staticflickr.com/5136/5456113420_dc7b63a63f_o.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/29/20051110_Eindhoven_Evoluon_0212.jpg

و روباتیک و آیندهوون/ بر خلاف سایر مبزبانان/ این شهر اولین میزبان روباتیکی هم هست:
http://www.google.co.uk/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.secureinair.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F11%2Frobothelikopter-multirotor-zorg-robot-amigo-technische-universiteit-eindhoven.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.secureinair.nl%2Fnieuws%2Frobots-en-helikopters-op-de-gew-eindhoven.html&docid=y1CgWKb5DvfCBM&tbnid=T8cv-9nohJE8RM&w=1200&h=1800&ei=ktdnUbHZKMnCtQa05YAI&ved=0CAYQxiAwBA&iact=ricl
http://web.tue.nl/cursor/internet/jaargang54/cursor08/nieuws/images/x5_s.jpg
http://www.tue.nl/uploads/pics/Bart_van_Overbeeke_Fotografie_AMIGO_3.jpg

مرکز روباتیک آیندهوون: http://www.tue.nl/en/research/research-institutes/top-research-groups/robotics-research/

اگر هلند/روباتیک/روبوکاپ و این شهر دیدنی برایتان جالب است مجموعه پست های بعدی رو دنبال کنید.
نظرات و پیشنهاداتون هم بهم در پست خصوصی بگین خوشحال می شم.
 

SR

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
604
امتیاز
1,157
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای 1
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
00
مدال المپیاد
درست نخوندم به جایی نرسیدم
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

کسی از نتایج خبری داره؟
 
  • لایک
امتیازات: N.Y.M

mahdiyar

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
101
امتیاز
43
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

احتمالا بقیه تیم های ایران یا ثبت نام نکرده اند یا اینکه نتونستند.
اینم لینک پی دی اف نتایج:

http://www.robocup-2013.org/wp-content/uploads/2013/06/Open-RegularGames.pdf

البته تیم لایتمون رو پیدا نکردم.
یه خبرهایی هم رسیده که بچه های شبیه سازیمون تو امداد و نجات دارن گل می کارن.
 

mahdiyar

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
101
امتیاز
43
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

ما که تیم های خارجی رو ندیدیم و از سطحشون خبری نداریم لابد بهتر بودن که تونستن ببرنشون دیگه.وگرنه ما که شکی تو خوب بودن تیم های ایرانی نداریم!
 
  • لایک
امتیازات: N.Y.M

SR

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
604
امتیاز
1,157
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای 1
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
00
مدال المپیاد
درست نخوندم به جایی نرسیدم
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

چه خبر؟
مگه تموم نشد پس کو نتایج؟
 
  • لایک
امتیازات: N.Y.M

N.Y.M

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
523
امتیاز
3,789
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
TEH
سال فارغ التحصیلی
1394
دانشگاه
امیرکبیر
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

Atress farzanegan 6 3rd super team

Atress farzanegan 6 best presentation OL

IMBKfarzanegan1 2nd super team

farzanegan 1 blw 2nd super team

بچه های simul rescue هم چهارم شدن
 

mhmmdshirazi

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
840
امتیاز
2,452
نام مرکز سمپاد
شهید Helli
شهر
tehran
سال فارغ التحصیلی
1390
مدال المپیاد
:دی خواب موندم!!
دانشگاه
دانشگاه امیر کبیر
رشته دانشگاه
مهندسی مکاترونیک
تلگرام
اینستاگرام
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

اژه ای مقام نیاورد؟ سطح مسابقات چطور بود؟ اگه فیلم بازی ها رو کسی داره من به شدت میخوامشون پ.خ بده!!
 
  • لایک
امتیازات: N.Y.M
  • شروع کننده موضوع
  • #12

yavari

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
257
امتیاز
118
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای
شهر
اصفهان
مدال المپیاد
فیزیک
دانشگاه
سابق آیووا و فعلی کل تک
رشته دانشگاه
کامپیوتر نرم افزار
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

بچه ها امسال واقعا پس رفت داشتند؟!
قزوین هم که آبرومون رو برد آقایون امیرکبیر شانسی مقام آورده ها! اینو گفتم که یه موقع بچه ها امیرکبیر فک نکن خبریه! چون دقیقا کن ست هم مافوق تخیل همین طوری شد.

سمپادی های امسال هم که بیشتر هم ناکام شدن الا وکیلی فکر می کنید هنوز باید بوهلر بزارید و یه کامپس و 2 تا شارپ یا التراسونیک / یعنی احساس نمی کنید باید فسفر بسزونید و یه ایده ای هم از خودتون بدین؟! از موتور جدید قوی تر باتری یهتر کامپس جدید تر مسیر یابی دقیق تر :-??
 

SR

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
604
امتیاز
1,157
نام مرکز سمپاد
شهید اژه ای 1
شهر
اصفهان
سال فارغ التحصیلی
00
مدال المپیاد
درست نخوندم به جایی نرسیدم
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

به نقل از yavari :
بچه ها امسال واقعا پس رفت داشتند؟!
:)) قزوین هم که آبرومون رو برد آقایون امیرکبیر شانسی مقام آورده ها! اینو گفتم که یه موقع بچه ها امیرکبیر فک نکن خبریه! چون دقیقا کن ست هم مافوق تخیل همین طوری شد. (:|

سمپادی های امسال هم که بیشتر هم ...... :)) الا وکیلی فکر می کنید هنوز باید بوهلر بزارید و یه کامپس و 2 تا شارپ یا التراسونیک =)) یعنی احساس نمی کنید باید فسفر بسزونید و یه ایده ای هم از خودتون بدین؟! از موتور جدید قوی تر باتری یهتر کامپس جدید تر مسیر یابی دقیق تر :-??
زیاد سخت نگیرین اثرات تحریمه :D
والا این مسائلی که ما هر روز باهاش سر و کله میزنیم فسفری نمیزاره برامون وای به حال رباتیکی ها...
راستی اینطور که شنیدم اژه ای 5 کل شدن
 

mahdiyar

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
101
امتیاز
43
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

1- super team چیه؟
2- والا اگه به بوهلر و موتور و اینجور چیزا بود که ما مکسون داشتیم و دوم شدیم بله باید کمی شانس و خلاقیت داشت.
 
  • لایک
امتیازات: N.Y.M

koko azad

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
108
امتیاز
480
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
تهران
سال فارغ التحصیلی
94
دانشگاه
گیلان
رشته دانشگاه
معماری
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

تیم ها رو پنج تا پنج تا گروه بندی کردن توی زمین اسمال سایز 5 به 5 بازی کردیم
شرط اوت گند زد به تیم ها ایران.
 

mahdiyar

کاربر فوق‌فعال
ارسال‌ها
101
امتیاز
43
نام مرکز سمپاد
دبیرستان علامه حلی 4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

یعنی اینقدر به اوت گیر بودن؟
راستی یه شایعاتی هست که مثل اینکه قانون محدودیت افزایش ولتاژ رو برداشتند هان؟
کسی اطلاعی داره از این موضوع؟
 

N.Y.M

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
523
امتیاز
3,789
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
TEH
سال فارغ التحصیلی
1394
دانشگاه
امیرکبیر
رشته دانشگاه
مهندسی برق
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

افزایش ولتاژ برای شوت برداشتن با ی شرط وقتی که شوت را چک میکنن نباید بیشتر از 22 سانت روی وتر مثلث مذکور در قوانین بالاتر بره
L-:

بله ایندیویژوال و سوپر تیم کاملا از هم جدا بودن و از سال دیگه به این صورت برگزار میشه

به اوت هم خیلی گیر بودن ولی به این صورت بود که اگر کل ربات میرفت اوت 1 دقیقه دمیج
شارپ هم که موجود ی کمی ..... هستش واس همین کدای اوتش تا حدی تو تعقیب توپ اثر داشت

ی کم هم تغییرات تو قوانین داده بودن
 

FnS

کاربر فعال
ارسال‌ها
55
امتیاز
43
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی بابل
شهر
فریدونکنار
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

مشکل همه تیم های سمپادیه که همیشه 2 3 سال دیرتر با قوانین بروز میشن !!!! مثل سنسورای پالسی که 2 3 سال بعد روش اساسی کارکردین ... و بجای اینکه سنسورپالسی ببندین کل سالنو واستون شیلدکردن :D
نتایج که قابل مقایسه با پارسال نبود !!!
شما ک میدونستین اوت دمیج داره چرا فکری به حالش نکردین
اگه سوپرتیم مثل پارسال بودک بدتر بود نتایج
...
...
...
ولی در هر صورت به همه تیمهای ایرانی خسته نباشید میگم اماده کردن تیم و مقدمات سفر خودش چلنج بزرگیه ...
این تجربه خوبیه واسه سالهای بعد
راستی فک کنم سال بعد برزیل باشه! درسته؟
 

m.kamali

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
201
امتیاز
285
نام مرکز سمپاد
علامه حلی4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

به نقل از yavari :
بچه ها امسال واقعا پس رفت داشتند؟!
:)) قزوین هم که آبرومون رو برد آقایون امیرکبیر شانسی مقام آورده ها! اینو گفتم که یه موقع بچه ها امیرکبیر فک نکن خبریه! چون دقیقا کن ست هم مافوق تخیل همین طوری شد. (:|

سمپادی های امسال هم که بیشتر هم ...... :)) الا وکیلی فکر می کنید هنوز باید بوهلر بزارید و یه کامپس و 2 تا شارپ یا التراسونیک =)) یعنی احساس نمی کنید باید فسفر بسزونید و یه ایده ای هم از خودتون بدین؟! از موتور جدید قوی تر باتری یهتر کامپس جدید تر مسیر یابی دقیق تر :-??
داش گلم اگه بخای از ایده جدید استفاده کنی مشکل زیادی سر راهته.اول باید تست بشه ببینی جواب میده.بعد که با تمام تلاشت راش انداختی سرت منت میزارن که کارا بد پیش میره و تقصیر توئه.بعد که ایدتو تو یه مسابقه تست کردی به سرعت میدزدنش و اگه تو قسمتی از ساختنش کم بیارن سراغ خودت میان.بعدم هزار تهمت بهت میزنن.حالا ارزش داره؟ :|
 

m.kamali

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
201
امتیاز
285
نام مرکز سمپاد
علامه حلی4
شهر
تهران
پاسخ : Robocup Eindhoven (Nederland) 2013

به نقل از _F A S T & S M A R T_ :
مشکل همه تیم های سمپادیه که همیشه 2 3 سال دیرتر با قوانین بروز میشن !!!! مثل سنسورای پالسی که 2 3 سال بعد روش اساسی کارکردین ... و بجای اینکه سنسورپالسی ببندین کل سالنو واستون شیلدکردن :D
نتایج که قابل مقایسه با پارسال نبود !!!
شما ک میدونستین اوت دمیج داره چرا فکری به حالش نکردین
اگه سوپرتیم مثل پارسال بودک بدتر بود نتایج
...
...
...
ولی در هر صورت به همه تیمهای ایرانی خسته نباشید میگم اماده کردن تیم و مقدمات سفر خودش چلنج بزرگیه ...
این تجربه خوبیه واسه سالهای بعد
راستی فک کنم سال بعد برزیل باشه! درسته؟
شما بهتره درباره ی تیم خودت نظر بدی و سعی کنی رباتتو خودت بسازی.(حد اقل یاد بگیرین چطوری روش برنامه بریزین نه که فقط کلید بزنین.)
 
بالا