• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

پایگاه مرکزی فیلم سازان با فرهنگ و بی باک :د

  • شروع کننده موضوع
  • #1

bl0ker

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
429
امتیاز
1,051
نام مرکز سمپاد
شهید دستغیب شیراز
شهر
شیراز
سال فارغ التحصیلی
91
مدال المپیاد
برنز المپیاد زیست سال 90
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
زیست شناسی
در واقع قرار بود از سینما سمپادیا فقط به عنوان پرده نمایش استفاده بشه :|

این تاپیک از این به بعد برای همینه که تمام هماهنگی های سینما سمپادیا رو اینجا مطرح کنین. یا هر حرف دیگه ای که ممکنه در مورد برنامه های اونجا داشته باشین. توی این تاپیک شاید یه سری آموزشای طنزنویسی هم قرار گرفت یا احیانا نقدی به فیلم فیلم سازایی که داوطلب شدن فیلمشون نقد شه.



معلوم نیس مدیرا با کل این طرح همکاری خواهند کرد یا نه. به هر حال نمی شه روشون حساب کرد! :D

پس از امشب دور اول مسابقات آکادمی اسکار به شکل غیر رسمی شروع میشه و پست هایی که توی سینما سمپادیا روی پرده می برید، توی مسابقه شرکت داده میشه. بعد از داوری بهترین پست انتخاب و برنده ( به قید قرعه ! ) معلوم میشه. این مسابقه آکادمی اسکار به شکل فصلی برگزار میشه و خب این دور میشه " دوره تابستانی آکادمی اسکار " پس شما از همین الان می تونید دست به کار شید و فیلم هاتون رو بسازید، البته عجله ای نیست چون تا آخر شهریور برای فیلم سازی وقت دارید. تا آخر شهریور هر شخص هر چندتا فیلم که بخواد می تونه بسازه. راستی این امکان ذخیره پیش نویس ایده هرکی که بوده، از همینجا (شیراز!) ازش یه تشکر ویژه می کنم. :د واسه اونا که مثه من هر صد سال یه بار حس فیلم سازی شون گل می کنه، واقعا نعمتیه! استثنا فیلم هایی که تا به حال ساخته شدن هم در این دوره شرکت داده میشن. درضمن من خودم صلاح می بینم که جز شرکت کننده ها نباشم، چه فیلم هایی که تا الان ساختم و چه فیلم هایی که بعدا می سازم. فیلمایی که من می نویسم فقط واسه دل خودمه. -.-



فیلم هاتون می تونه هر ژانری هم که بخواید داشته باشه. فیلم کوتاه، مستند، ترسناک، اکشن، عاشقانه (نه جون خودت!) و حتی +18 سال!

ولی در هر حال طنز بسازیدش چون فعلا برنامه ای جز طنز نداریم و احتمالا هم نخواهیم داشت چون طرفدار چندانی نداره و نمی شه براش مسابقه راه انداخت. هر چیزی که دم دستتون دیدن سوژه کنین و ازش یه فیلم در بیارین! یه جور فیلم نامه .. و به هر سبک نگارشی که دلتون خواست. اصن اصولش رو رعایت کنید و نکنید هم مهم نیست.


چیز دیگه ای که مد نظرمه یه نشانه تحت عنوان "نشان جایزه اسکار" که در هر حال به برنده هر دوره اکادمی تعلق می گیره. حالا در صورت موافقت مدیرا با این برنامه، خب تبدیل به یکی از نشان های رسمی سایت هم خواهد شد! و در غیر این صورت فقط بعد از معرفی بهترین فیلم، میشه به شکل یک لینک، رنک نشان رو توی بانگ فیلم ساز قهرمان (!) گذاشت. به هر حال مدیرا این پست رو می بینن و می تونن بیشتر روش فکر کنن و بعدا نظرشون رو اعلام کنن.



و اما در مورد داوری ...

فعلا که ارزش گذاری ها رو خودم انجام می دم. امیدوارم اینو نشون از خودرای بودن من ندونین. چون به هر حال فک کنم برای همه روشن باشه که چه اتفاقاتی می افته اگه معیار سنجش بشه یه چیزایی مثل تعداد لایک یا آرای عمومی X_X

مشخصا برای چنین مسابقاتی دقیق ترین خط کش کیفیت، نظر یک یا چن نفر به عنوان تیم دارویه و خب فعلا هم شخص دیگه ای نیس. به هر حال من خودم توی مسابقات شرکت نمی کنم و سعی می کنم بهترین داوری رو در مورد کیفیت فیلم ها داشته باشم. به عنوان یه داور هم مهم ترین معیارم توانایی طنزپردازی شخصه و نه چیز دیگه ای. امیدوارم قضاوت بنده رو قبول داشته باشید. ممنان!



لینک سینما سمپادیا : کلیک کنید
(فقط محل اکران فیلم ها)

 
بالا