• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

معرفی رشته‌های علوم انسانی

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع matin320
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
کی؟ من ؟ ;D

خب در مورد دانشگاه های خوب میتونم بگم بهترین دانشگاه در زمینه ی ادبیات دانشگاه تهران ـه ؛ به این دلیل که همه ی دکترا و استادای خوب ادبیات اونجا تدریس دارن.
بعد از اون دانشگاه علامه و دانشگاه الزهرا (دخترانه) هم بد نیست فکر کنم.

دانشگاه فردوسی مشهد هم ادبیات قوی ای داره و استادای خوبی هم داره (چون میشناسم میگم ;D)
دانشگاه اصفهان هم تعریفشو شنیدم و البته شیراز.
دیگه همین دیگه ;D
 
اگر مسی المپیاد ادبی رتبه بیاره فقط میتونه ادبیات بخونه دانشگاه؟
 
معلم ما مي‌گفت كل رشته‌هاي انساني و هنر!
X_X آره؟
 
کسی هست اینجا MBA بخونه؟؟؟
 
فکر نمیکنم نرگس ...
تا اونجایی که من یادمه فقط میشد ادبیات و رشته های وابسته بهش رو خوند.
حالا بازم می پرسم :)
 
نه، انگار قانونش عوض شده. ;D
اما خب نمي‌شه اعتماد كرد اگه‌ئم عوض شده باشه؛ اين جا يه روز در ميون همه چي عوض مي‌شه. :دي
 
تا سال پیش فقط ادبیات فارسی و ادبیات عربی میشد خوند ولی امسال قانونشو تغییر دادن. مدالهای طلا هر رشته ای از زسر شاخه علوم انسانی بدون کنکور میتونن انتخاب کنن و بقیه ودالها هم سهمیه در کنکور علوم انسانی دارن :)
 
مثلا روانشناسی هم میشه که مشترک بین تجربی و انسانیه؟هر دانشگاهی؟
 
خب روانشناسی هم جزو رشته های انسانیه دیگه ! قاعدتن باید بشه. فقط مدال طلا شدن یه ذره سخته که اونم اگه از خیلی زودتر شروع کنی به خوندن، زیادم سخت نمیشه. ولی اگه رشته خودت انسانی نباشه چون منابع المپیاد از کتابهای درسی انسانی+منابع دیگه انتخاب میشه، ممکنه یهو به خودت بیای ببینی مدت زیادی نمونده و کلی کتاب جلوته که هیچی ازشون نخوندی. پس حساب شده برو جلو! :)
 
احساس ميكنم از اين روانشناس الكى ها شدن خيلى بده :-s
ازاونادوست دارم كه با يه نگاه جيك پوك طرف رو ميفهمن..امكان داره همچين چيزى \:D/
اگه نميشه نميارزه خوندنش!
 
  • لایک
امتیازات: N.H.F
بچه ها من جدي جدي دارم ازين مدرسه ميرم بخاطر انساني اگه مد خودمون نذاره
ولي ميترسم بابت شغل و اينا
دلم به تدريس دانشگاه خوشه، ولي اگه نشه چي؟
اگه واقعن با مدال المپياد ادبي بشه تمام رشته هاي انساني رو خوند منم ميخام بخونم واسه المپياد
ولي اگه ازين مدرسه برم كجا كلاس خوب واسه المپياد هست؟
 
تمام رشته‌هاي انساني و هنر. اما بيتا، بالائم گفتم كه به حرف اينا نمي‌شه مطمئن بود. ما سه چار سال ديگه مي‌ريم دانشگاه، بدون شك هي قانون عوض مي‌شه تا اون موقع! حتي يه انتخابات رياست جمهوري اين بين هست، كه ... :-"
 
نرگس جداي همه اينا يهو تصميم گرفتم المپياد ادبي بخونم
ب نظرت ازين مد برم چجوري بخونم؟
ب هر حال چيزه خوبيه
الان شما چن جلسه رفتين واسه المپ؟
 
اگر از شهرویور شروع کنم برای خوندن میتونم برای سال دوم تمومش کنم یا نه؟
 
به نقل از Anahine :
نرگس جداي همه اينا يهو تصميم گرفتم المپياد ادبي بخونم
ب نظرت ازين مد برم چجوري بخونم؟
ب هر حال چيزه خوبيه
الان شما چن جلسه رفتين واسه المپ؟
مگه فرهنگ نمي‌ري؟! فك كنم بهترين نتيجه‌هاي المپياد ادبي براي فرهنگه. :-?
 
به نقل از نر‌‌‌‌‌گس¹ :
مگه فرهنگ نمي‌ري؟! فك كنم بهترين نتيجه‌هاي المپياد ادبي براي فرهنگه. :-?

واقعن؟
خب پس خداروشكر
نميدونستم
 
سلام
اگه پست و اشتباه زدم به بزرگي خودتون ببخشيد . انقدر اينجاها عوض شده كه احساس مي كنم گم شدم !

از كاربراي خيلي خيلي قديمي سايتم و ديپلمم رياضيه ولي پيش رو از سمپاد اومدم رفتم بيرون انساني خوندم . يه چيزي شبيه كاري كه هاجر داره مي كنه (تو چند تا پست بالاتر ديدم)
كنكوري همين امسال بودم و به لطف خدا شدم 10 كشوري
فكر كن 6 سال راهنمايي و دبيرستان رو سمپاد بودم اما الان پز رتبه م شده واسه مدرسه پيش دانشگاهيم !!! =(( يه جورايي نسبت به سازمان و بچه هاش احساس دين مي كنم .
واسه همين با اين كه خونصد سالي مي شه كه سايت نيومده بودم الان اومدم يه سر زدم كه بگم بچه هايي كه مي خوان برن انساني يا دو دل اند يا رفتن يا حالا هر سوالي كه تو اين مايه ها دارن كه فكر مي كنن كمكي از دستم بر مي آد خيلي خوشحال مي شم كمك كنم شون .
lale_ye_aby@yahoo.com

موفق باشيد
 
به نقل از secret :
کسی هست اینجا MBA بخونه؟؟؟
ام بی ای در سطح ارشده. لیسانس نداره. لیسانسش میشه مدیریت بازرگانی.
 
منم انسانی میخونم یعنی میخوندم! البته فرقم با شماها اینکه ما تو مدرسمون کلاس انسانی تشکیل میشه. امسال کنکوری بودم. رتبم اونی که میخواستم نشد اماخیلی هم بد نشد. خودم حقوق دوست دارم و انتخاب رشته هم همینو زدم. تا حدی از رشته ها اطلاعات دارم. اگه سوالی هست در خدمتم... :-h
 
Back
بالا