ارنواز
کاربر فوقحرفهای

- ارسالها
- 897
- امتیاز
- 2,923
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان 2 / فرهنگ
- شهر
- مشهد
- دانشگاه
- تهران
- رشته دانشگاه
- باستان شناسی
کی؟ من ؟ 
خب در مورد دانشگاه های خوب میتونم بگم بهترین دانشگاه در زمینه ی ادبیات دانشگاه تهران ـه ؛ به این دلیل که همه ی دکترا و استادای خوب ادبیات اونجا تدریس دارن.
بعد از اون دانشگاه علامه و دانشگاه الزهرا (دخترانه) هم بد نیست فکر کنم.
دانشگاه فردوسی مشهد هم ادبیات قوی ای داره و استادای خوبی هم داره (چون میشناسم میگم
)
دانشگاه اصفهان هم تعریفشو شنیدم و البته شیراز.
دیگه همین دیگه

خب در مورد دانشگاه های خوب میتونم بگم بهترین دانشگاه در زمینه ی ادبیات دانشگاه تهران ـه ؛ به این دلیل که همه ی دکترا و استادای خوب ادبیات اونجا تدریس دارن.
بعد از اون دانشگاه علامه و دانشگاه الزهرا (دخترانه) هم بد نیست فکر کنم.
دانشگاه فردوسی مشهد هم ادبیات قوی ای داره و استادای خوبی هم داره (چون میشناسم میگم
)دانشگاه اصفهان هم تعریفشو شنیدم و البته شیراز.
دیگه همین دیگه




آره؟





يه جورايي نسبت به سازمان و بچه هاش احساس دين مي كنم .
