• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

گزارش کار ماهیانه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

nmejris@zan

کاربر خاک‌انجمن‌خورده
ارسال‌ها
2,239
امتیاز
10,796
نام مرکز سمپاد
شهيد هاشمي نژاد 1 مشهد
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1391
دانشگاه
فردوسی مشهد
رشته دانشگاه
مهندسی مکانیک
پاسخ : گزارش کار ماهیانه

گزارش شهریور ماه 92

شاید اگر وبلاگ طرح رو دنبال کنید در جریان باشید که 2 نفر به تعداد مددجویان تحت سرپرستی طرح اضافه شد .

دوستانی توی فرزانگان 4 مشهد با تعداد از اساتید خودشون کفالت 2 نفر از بچه های بنیاد کودک توی شهر مشهد رو به عهده داشتن که با صحبت هایی که انجام شد این گروه و اون 2 بچه ی تحت سرپرستی شون به طرح ما ملحق شدند .

البته چون مبلغ قبلی مقرری ماهیانه این 2 بچه به 50 و 70 تومان بوده فعلا به طور موقت برای ما هم با همین مقادیر مقرری ثبت کردن که به خاطر نزدیک بودن به سایر بچه ها تقاضا دادیم که مبالغ اون ها رو به 40 تومان ( حداقل مقرری فعلی بنیاد ) تغییر بدن .

با این توضیحات برای 12 بچه سابق نفری 30 تومان و در مجموع 360 هزارتومان مطابق ماه های گذشته پرداخت شد و برای اون 2 بچه ی جدید مبالغ 50 و 70 هزارتومان پرداخت شد که در مجموع جمع مبالغ پرداختی این ماه ما به موسسه بنیاد کودک برابر با 4.800.000 ریال ( معادل 480 هزارتومان ) خواهد شد .

shahrivar_92.jpg


bank_shahrivar_92.bmp


مبلغ 27 هزارتومان در اواسط صورتحساب برای خرید کادو تولد به حساب خانم محبی در تهران واریز شده که 500 تومان هم کارمزد کسر شده و در مجموع مبلغی که ملاحظه میکنید بابت این موضوع از حساب برداشت شده .

+ اون بخشی که 2 تا خط سفید متوالی هم ملاحظه میکنید مربوط به این هست که صورتحساب در صفحات مختلف نمایش داده میشه و بخشیش ممکنه توی صفحه قبل و بعد باشه و این موضوع برای گذاشتن تصویر صورتحساب کلی اون ماه پیش بیاد .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا