• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

قوانین و توضیحات انجمن شناخت

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • #1

mona*

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
985
امتیاز
7,008
نام مرکز سمپاد
دبیرستان فرزانگان1
شهر
پایتخت تاریخ و تمدن!(Hamedan DC!:D)
دانشگاه
همدان
رشته دانشگاه
پزشکی
سلام :D
خب از اونجایی که تو تاپیک قبلی توضیح انجمن شناخت نظرات متفاوت بود و یکم به هم ریخته همون قوانین با یه سری تغییرات جزیی آورده شد که قاطی نکنن دوستان عزیز :D

قوانین انجمن

* این انجمن از قوانین کلی سایت پیروی میکند.

* پست های اضافه ، بی محتوا و بی ربط به تاپیک حذف می شوند .

* این انجمن فقط برای معرفی افراد میباشد و تاپیک هایی در مورد ویژگی افراد حذف میشوند. از شخصی کردن بحث و ایجاد تاپیک های شخصی مانند " من چه آدمی هستم " و غیره جدا خودداری کنید .

* هدف اصلی انجمن شناخت ، معرفی افراد است ؛ کلیه تایپک هایی که به معرفی افراد ربط نداشته باشند حذف میشوند .

* تبدیل تاپیک ها به چت روم خلاف قوانین انجمن است .

* استفاده از عبارات زشت و ناپسند در این انجمن ممنوع می باشد .در صورتی که بحث در تاپیک از حالت عادی خارج بشه و عبارات کنایه ای و توهین آمیز تو پست ها افزایش پیدا کنه،تاپیک سریعاً قفل میشه!


* هر پستی به حالت " سلام ، من اومدم " و از این حرف ها پاک میشه ؛ اگه میخواین معرفی کنید ، درست معرفی کنید. معرفی اولیه شامل نام، نام مدرسه و پایه ی تحصیلی هست. پستی که صرفا شامل خوشامدگویی به اشخاص جدید باشه اسپم محسوب میشه.

* بعد از تذکر سوم ، تاپیک به مدت یک هفته قفل می شود .

* در صورت وجود هرگونه مشکل با نحوه مدیریت این انجمن به شخص مدیر پ.خ بدهید و از ارسال هرگونه پست اعتراضی در تاپیک های دیگر به شدت خودداری کنید .

*برای جلوگیری از تاپیکهای متعدد به خاطر تغییر پایه تحصیلی یک ورودی،از زدن تاپیکهایی مثل "سمپادی های اول/دوم/... دبیرستان" و "سمپادی های ورودی..."خودداری کنید.

*از بحث های شخصی مثل اینکه فلان کلاسو برم یا نرم به شدت پرهیز کنین مگر اینکه مطمئن باشید بقیه هم از این بحث سود میبرن و همچنین میتونید این بحثارو در انجمن مشاوره تحصیلی مطرح کنید.

*در صورتی مجاز به صحبت کردن در مورد شهرتون هستید که نشه اون موضوع رو توی جغرافیا و گردشگری مطرح کرد و بعلاوه مرتبط با جهت گیری انجمن باشه.

* بحث‌های مربوط به همایش‌ها ، مسابقه‌ها و این‌جور چیزها در انجمن خودش باید بررسی شه. ارسال‌های متعدد و یا تشکرهای بیش از حد و اسپم وار در مورد این مباحث داده نشه.

*شما میتونید در مورد اتفاقات و حواشی مراکزتون با هم صحبت کنین ولی به شرط اینکه به کسی توهین نشه و بعلاوه بحث خارج از محدوده انجمن نباشه.

*در مورد تاپیکای میتینگ،بعد از تموم شدن بحث قفل میشن و وقتی که دوباره خواست میتینگی برگزار بشه با ارسال پ.خ به مدیر انجمن باز میشن. اگه میخواین تو تاپیک شهرتون در مورد میتینگ حرف بزنین چت نکنین و از قبل یه برنامه نسبتا مشخص داشته باشین.

*به شرطی که تعداد افراد فعال توی تاپیک کمتر از 5 باشه تاپیک قفل میشه تا زمانی که تعداد اعضا به حد نصاب برسه و توسط پ.خ به مدیر انجمن اطلاع رسانی بشه.

*فراموش نکنین میشه از وقت گذروندن توی شناخت لذت برد و با تاپیکای قفل شده مواجه نشد به شرطیکه مرزهارو مشخص کنیم و به قوانینم توجه کنیم.

* هر شهر در حالت عادی مجاز به داشتن ۱تاپیک و در نهایت ۲تا (مراکز دخترانه و پسرانه) هست. اگه خیلی اصرار دارین که مدرسه تون تاپیک جدا داشته باشه باید تعداد اعضای فعال حداقل ۱۰ نفر باشه و معلوم شه که بحث هاتون تو سایر تاپیک ها نمیگنجه.
البته یه سری تاپیک های قدیمی استثنا هستن در این مورد.

توجه


در صورتی که بحث خاصی با هم ندارید لازم نیست حتما یه فعالیتی بکنین :D
ینی هی نیاین بگین بچه ها کجایین؟چرا فعالیت نمیکنین؟به تاپیک بقیه نگاه کنین...
اینا خودشون شروع اسپمه :D

باتشکر :D

Marvelous: آخرین ویرایش: ۲۶/۱/۹۲

گلسا :آخرین ویرایش :94/2/3

زهرا:) : 94/12/10
 

scamp42

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
567
امتیاز
1,701
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
رشت
مدال المپیاد
زیست
پاسخ : قوانین و توضیحات انجمن شناخت

علاوه بر قوانین بالا لازم شد یسری قوانین رو بازتر بگم
1.هرگونه پست یک کلمه ای با مضنون مرسی. متشکرم،قبول ندارم ممنوع است، برای این کار میتونید از لایک /دیس لایک استفاده کنید.
2.ارسال حاوی فقط اسمایلی ممنوع است.فقط در متن میتونید از اسمایلی استفاده کنید.
3. ارسال پست های متوالی ، ممنوع است.برای این کار میتونید پست قبلی رو ویرایش کنید و مطلب جدید رو ارسال کنید.
4.هرگونه توهین،تمسخر کاربران ممنوع است.
4. همچنین پاسخ دادن های تکراری، نیز، ممنوع می باشند.
5.انجمن شناخت مکانی برای تبلیغات نیست پست های تبلیغاتی ممنوع میباشند برای -تبلیغات سایت فقط در قسمت‌های مخصوص مشخص شده در سایت - پلن های تبلیغات و انجمن بازارچه - امکان‌پذیر است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا