• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

بررسی انواع تبلت ها از نظر همه چی !!

  • شروع کننده موضوع
  • #1

shayan-emperor

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
818
امتیاز
506
نام مرکز سمپاد
میرزاکوچک خان
شهر
رشت
سال فارغ التحصیلی
1394
مدال المپیاد
:-"
مقایسه 1:
اکثر مقایسه هایی که در مورد تبلت ها دیده ایم در مورد مشخصات سخت افزاری مانند قدرت پردازشگر و اندازه نمایشگر و سیستم عامل بوده است. حالا سایت سی نت چند فاکتور مهم دیگر را بین تبلت های موجود کنونی در عمل آزمایش کرده است که دیدین نتایج آن اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار میدهد.

در این بررسی تبلت ها ابتدا از نظر طول عمر باطری هنگام پخش ویدیو مورد بررسی قرار گرفته اند. روی هر کدام کارتون داستان اسباب بازی ۳ به صورت 720p با روشنایی نمایشگر یکسان پخش شده است. در این ازمایش ای پد برنده رقابت شده و توانسته ۱۲.۶ ساعت ویدیو پخش کند. رتبه دوم در طول عمر باطری را موتورولا زوم به دست اورده با ۹.۳ ساعت.

سپس سی نت سراغ تست مرورگرها رفته تا ببیند کدام تبلت صفحات وب را سریع تر باز می کند. این بار موتورولا زوم برنده بوده با زمان ۶ ثانیه و رتبه دوم در این رقابت به تبلت ۷ اینچی استریک دل رسیده است.

ازمایش سوم در مورد حداکثر میزان روشنایی نمایشگر بوده که با یک سنسور مخصوص اندازه گیری شده. در این بررسی ای پد با عدد ۳۸۸ برنده بوده و رتبه دوم گلکسی تب بوده با عدد ۳۶۴.

یک بررسی جالب دیگر محاسبه میزان contrast نمایشگرها بوده که در این آزمایش هم موتورولا زوم با کنتراست 1200:1 پیروز میدان بوده است.

با مشاهده جدول زیر می توانید بقیه تبلت ها را هم با یکدیگر مقایسه کنید.

compare_tablets_narenji_ir.jpg


مقایسه 2:

مقایه تبلت ها با آی پد 2

ipad2-comparison.png



منبع : نارنجی

+ یادتون نره (;
 
بالا