• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

فحش چيه ؟ اينا فحش ِ ؟

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع !...Ana...!
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
پستای قدیمی رو میخونم میگرخم
اینا خیلی پاستوریزه بودن یا ما خیلی ناپاستوریزه ایم؟
کثافت الان فحشه؟:))
 
تعریف فحش در دهه اخیر خیلی تغییر کرده(((((((:
این بندگان خدا فحش هایی که ما در طول روز میدیم رو میدیدن آب روغن قاطی میکردن(((:
 
پاسخ : فحش چيه ؟ اينا فحش ِ ؟

ما تو جمع خودمون کلماتیو که اگه تو گوگل سرچ کنی پیوندها بیادو فحش حساب میکنیم هرکی هم فحش بده تنبیهش میکنیم .تنبیهش هم اینه که متناسب با رکیک بودن فحش بای کت میشه و کسی باهاش حرف نمیزنه مثلا واسه دو هفته بعد از اینکه از تو بای کت در اومد سیبیل آتیشی نسیبش میشه
::)))
 
استاد ما میگفت سمپاد عوض شده باور نمیکردم
 
وا منظورتون چیه مگه کثافت فش بدی نیست؟ 😭 من فقط برای دشمنام استفاده اش میکنممم
 
اره قطعا

فقط من خیلی یطوریم که دقیقا قراره به کدوم کارای نکردمون بخندن
توی فحش و به‌کارگیری روزمره‌ش فکر نکنم خیلی پیشرفت خاصی بکنیم. توی باقی زمینه‌های کالچرمحور یا تکنولوژی احتمالاً عقب بمونیم جاهایی رو.
 
Back
بالا