- ارسالها
- 781
- امتیاز
- 15,368
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- بجنورد
- سال فارغ التحصیلی
- 97
ای بابا به پست ۱۵ سال پیش چطوری تذکر هکسره بدم
داداش فففففککککک نکنمپاسخ : فحش چيه ؟ اينا فحش ِ ؟
"اونا هیچ غلطی نکردن" فحشِ ؟؟؟؟ :-$
دیشب رهبر تو اخبار گفت :-\
من تو خونه بگم کثافت مامانم از خشتک اویزونم میکنهپستای قدیمی رو میخونم میگرخم
اینا خیلی پاستوریزه بودن یا ما خیلی ناپاستوریزه ایم؟
کثافت الان فحشه؟![]()


:پاسخ : فحش چيه ؟ اينا فحش ِ ؟
ما تو جمع خودمون کلماتیو که اگه تو گوگل سرچ کنی پیوندها بیادو فحش حساب میکنیم هرکی هم فحش بده تنبیهش میکنیم .تنبیهش هم اینه که متناسب با رکیک بودن فحش بای کت میشه و کسی باهاش حرف نمیزنه مثلا واسه دو هفته بعد از اینکه از تو بای کت در اومد سیبیل آتیشی نسیبش میشه
)
بابا همون 2014 هم که اینارو نوشتن مثلا واقعا ما به کثافت نمیگفتیم فحش:/استاد ما میگفت سمپاد عوض شده باور نمیکردم
۲۰۱۴ من کلاس سوم بودمبابا همون 2014 هم که اینارو نوشتن مثلا واقعا ما به کثافت نمیگفتیم فحش:/

خب فرزندم برای بچهی کلاس سوم آره ولی برای کسی که حداقل راهنمایی بوده نه واقعا:)!۲۰۱۴ من کلاس سوم بودم
واقعا فحش بدی بود
اینو من باید بگم نه تو که با ازمون جدیده اومدی بچهاز وقتی که نوع آزمون ورودی عوض شد برکت از سمپاد رفت![]()

آزمون جدید چیه؟اینو من باید بگم نه تو که با ازمون جدیده اومدی بچه
تست ریون🤣🤣🤣آزمون جدید چیه؟
اره قطعاآیا ۱۵ سال بعد هم راجع به ما همینا رو میگن؟
توی فحش و بهکارگیری روزمرهش فکر نکنم خیلی پیشرفت خاصی بکنیم. توی باقی زمینههای کالچرمحور یا تکنولوژی احتمالاً عقب بمونیم جاهایی رو.اره قطعا
فقط من خیلی یطوریم که دقیقا قراره به کدوم کارای نکردمون بخندن
