• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

F1 2026 Championship

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Mighty Niu
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

Mighty Niu

کاربر فوق‌فعال
کنکوری 1405
ارسال‌ها
80
امتیاز
499
نام مرکز سمپاد
فرزانگان اسلامشهر
شهر
اسلامشهر
سال فارغ التحصیلی
1405
من از کامیونیتی خودم دور افتاده‌ام، بیاید و نظراتتون در مورد اینکه امسال چگونه قراره پیش بره رو بندازید این پایین بحث کنیم(اگه اصلا اف وان فنی بیابم)
 
من هنوز از قهرمان شدن لاندو مووآن نکردم....
 
سلام
آقا فراری قهرمانه
(فقط فراری رو میشناسم )
 
  • خنده
امتیازات: pako
فراری قهرمانه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
من از کامیونیتی خودم دور افتاده‌ام، بیاید و نظراتتون در مورد اینکه امسال چگونه قراره پیش بره رو بندازید این پایین بحث کنیم(اگه اصلا اف وان فنی بیابم)
من به نظرم شانس قهرمانی رانندگان روی مرسدس ها میچرخه و حقیقتا نمیتونم حدس بزنم کدوم(امیدوارم کیمی چون واقعا علی‌رغم تجربه کمش شاهکار داره عمل میکنه و البته ماشین خوبی هم زیر پاشه)
اگر فصل همینطوری ادامه داشته باشه رقابت قرمانی سازندگان میتونه بین فراری و مرسدس باشه ولی فراری همیشه ثابت کرده یک تراکتور بی‌بدیله و سازندگان به نظرم به احتمال زیاد دست مرسدسه.
من خودم مکس فنم و واقعا ناراحت و عصبیم از عملکرد ردبول و مکس تو این فصل. حتی اگر کامبک هم بزنه خیلی شانسی برای قهرمانی دیگه نداره و این خیلی ناراحت کننده است.
 
من فصل جدیدو اصلا نتونستم دنبال کنم شما از کجا می‌بینین؟
 
تازه دیگه یوکی هم نداریم...💔
 
من به نظرم شانس قهرمانی رانندگان روی مرسدس ها میچرخه و حقیقتا نمیتونم حدس بزنم کدوم(امیدوارم کیمی چون واقعا علی‌رغم تجربه کمش شاهکار داره عمل میکنه و البته ماشین خوبی هم زیر پاشه)
اگر فصل همینطوری ادامه داشته باشه رقابت قرمانی سازندگان میتونه بین فراری و مرسدس باشه ولی فراری همیشه ثابت کرده یک تراکتور بی‌بدیله و سازندگان به نظرم به احتمال زیاد دست مرسدسه.
من خودم مکس فنم و واقعا ناراحت و عصبیم از عملکرد ردبول و مکس تو این فصل. حتی اگر کامبک هم بزنه خیلی شانسی برای قهرمانی دیگه نداره و این خیلی ناراحت کننده است.
فراری موشک هم داشته باشه یه جوری موفق میشه گند بزنه به وضعش(نمونش هم همون پیت استاپ نرفتن سر سیفتی کار)، ولی فکر نمیکنید عوض شدن رگیولیشنا تغییر بده وضعو؟
من مطمئنم اگه کیمی قهرمانی رو بگیره جورج suicidal میشه پس امیدوارم جورج😭😂
 
هر راننده‌ای می‌ره فراری افسردگی می‌گیره 😂 کاری کردن همیلتون احساس ناکافی بودن کنه😂😂😂😂
باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.
بنده کلا فصل قبل رو فاقد اعتبار میدونم چون سیزنی که توش لندو قهرمان شه و همیلتون هیچ پودیومی نگرفته باشه، مفت نمی‌ارزه😔
 
باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.
بنده کلا فصل قبل رو فاقد اعتبار میدونم چون سیزنی که توش لندو قهرمان شه و همیلتون هیچ پودیومی نگرفته باشه، مفت نمی‌ارزه😔
حتی اینجا هم من لندو فن تک و تنها ماندم، برم گردونید به تامبلر😭🙏
 
فراری موشک هم داشته باشه یه جوری موفق میشه گند بزنه به وضعش(نمونش هم همون پیت استاپ نرفتن سر سیفتی کار)
صددرصد. پشتکار فراری برای گند زدن به همه چیز، وابت شده است.
، ولی فکر نمیکنید عوض شدن رگیولیشنا تغییر بده وضعو؟
ممکنه. فصل کلا فصل جدیدیه دیگه drs و اینا هم نداریم، پیش بینی تا حدی سخته.
من مطمئنم اگه کیمی قهرمانی رو بگیره جورج suicidal میشه پس امیدوارم جورج😭😂
نههه بچم گناه داره😩 (برام فرقی نداره کدوم قهرمان شن😂)
 
باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.
بنده کلا فصل قبل رو فاقد اعتبار میدونم چون سیزنی که توش لندو قهرمان شه و همیلتون هیچ پودیومی نگرفته باشه، مفت نمی‌ارزه😔
وای یه میمی دیده بودم از اوضاع همیلتون که می گفت وقتی می‌بینی راننده‌ای که جایگزینش شدی و راننده‌ای که جات اومده و روکی‌ای که تو الگوشی همه‌اشون پودیوم گرفتن ولی خودت نه 😂😂😂😂
 
Back
بالا