- ارسالها
- 80
- امتیاز
- 499
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان اسلامشهر
- شهر
- اسلامشهر
- سال فارغ التحصیلی
- 1405
من از کامیونیتی خودم دور افتادهام، بیاید و نظراتتون در مورد اینکه امسال چگونه قراره پیش بره رو بندازید این پایین بحث کنیم(اگه اصلا اف وان فنی بیابم)
مشخصه از هیچی خبر نداری😂😂😂😂😂سلام
آقا فراری قهرمانه
(فقط فراری رو میشناسم )

یعنی فراری قهرمان نیست؟فراری قهرمانه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جوک قرن😭😂سلام
آقا فراری قهرمانه
(فقط فراری رو میشناسم )
لندو فنم...من هنوز از قهرمان شدن لاندو مووآن نکردم....
من به نظرم شانس قهرمانی رانندگان روی مرسدس ها میچرخه و حقیقتا نمیتونم حدس بزنم کدوم(امیدوارم کیمی چون واقعا علیرغم تجربه کمش شاهکار داره عمل میکنه و البته ماشین خوبی هم زیر پاشه)من از کامیونیتی خودم دور افتادهام، بیاید و نظراتتون در مورد اینکه امسال چگونه قراره پیش بره رو بندازید این پایین بحث کنیم(اگه اصلا اف وان فنی بیابم)
هر رانندهای میره فراری افسردگی میگیره 😂 کاری کردن همیلتون احساس ناکافی بودن کنه😂😂😂😂یعنی فراری قهرمان نیست؟![]()
https://f1newsir.com/new/من فصل جدیدو اصلا نتونستم دنبال کنم شما از کجا میبینین؟
فراری موشک هم داشته باشه یه جوری موفق میشه گند بزنه به وضعش(نمونش هم همون پیت استاپ نرفتن سر سیفتی کار)، ولی فکر نمیکنید عوض شدن رگیولیشنا تغییر بده وضعو؟من به نظرم شانس قهرمانی رانندگان روی مرسدس ها میچرخه و حقیقتا نمیتونم حدس بزنم کدوم(امیدوارم کیمی چون واقعا علیرغم تجربه کمش شاهکار داره عمل میکنه و البته ماشین خوبی هم زیر پاشه)
اگر فصل همینطوری ادامه داشته باشه رقابت قرمانی سازندگان میتونه بین فراری و مرسدس باشه ولی فراری همیشه ثابت کرده یک تراکتور بیبدیله و سازندگان به نظرم به احتمال زیاد دست مرسدسه.
من خودم مکس فنم و واقعا ناراحت و عصبیم از عملکرد ردبول و مکس تو این فصل. حتی اگر کامبک هم بزنه خیلی شانسی برای قهرمانی دیگه نداره و این خیلی ناراحت کننده است.
باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.هر رانندهای میره فراری افسردگی میگیره 😂 کاری کردن همیلتون احساس ناکافی بودن کنه😂😂😂😂
توی آپارات پرایم اسپورت لایو گزارش میکنه، آنتن و آپارات اسپورت هم هست
حتی اینجا هم من لندو فن تک و تنها ماندم، برم گردونید به تامبلر😭🙏باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.
بنده کلا فصل قبل رو فاقد اعتبار میدونم چون سیزنی که توش لندو قهرمان شه و همیلتون هیچ پودیومی نگرفته باشه، مفت نمیارزه😔
صددرصد. پشتکار فراری برای گند زدن به همه چیز، وابت شده است.فراری موشک هم داشته باشه یه جوری موفق میشه گند بزنه به وضعش(نمونش هم همون پیت استاپ نرفتن سر سیفتی کار)
ممکنه. فصل کلا فصل جدیدیه دیگه drs و اینا هم نداریم، پیش بینی تا حدی سخته.، ولی فکر نمیکنید عوض شدن رگیولیشنا تغییر بده وضعو؟
نههه بچم گناه داره😩 (برام فرقی نداره کدوم قهرمان شن😂)من مطمئنم اگه کیمی قهرمانی رو بگیره جورج suicidal میشه پس امیدوارم جورج😭😂
وای یه میمی دیده بودم از اوضاع همیلتون که می گفت وقتی میبینی رانندهای که جایگزینش شدی و رانندهای که جات اومده و روکیای که تو الگوشی همهاشون پودیوم گرفتن ولی خودت نه 😂😂😂😂باز صد رحمت به این فصل. به نظرم فراری این فصل پیشرفت کرده. فصل قبل فاجعه بود واقعا.
بنده کلا فصل قبل رو فاقد اعتبار میدونم چون سیزنی که توش لندو قهرمان شه و همیلتون هیچ پودیومی نگرفته باشه، مفت نمیارزه😔
فرزندم به راه راست هدایت شو به نظرم (راه راست=هر رانندهای جز لندو)حتی اینجا هم من لندو فن تک و تنها ماندم، برم گردونید به تامبلر😭🙏
