• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دنباله‌دار اطلس

Mojo

the 8th greatest technician has ever lived
ارسال‌ها
2,278
امتیاز
6,148
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
کرمانشاه
سال فارغ التحصیلی
1370
مدال المپیاد
ریسکه!
حتما شنیدید که می‌گن ی دنباله‌داری هست که می‌گن فضاپیما بیگانگان هست حالا چرا
۱- یک مقدار بیشتر CO₂ آزاد می‌کنه.
۲- سرعتش متغیره یعنی خود ب خود سرعتش زیاد/کم می‌شه و مسیرش تغییر می‌کنه.
برای هردو دلیل منطقی هست.

۱- این مقداری که می‌گن تقریبا فرقی نداره و فقط برای جَو دادن و داغ‌کردن موضوع آمدن که می‌گن این ۸ برابر CO₂ آزاد میکنه 😂
۲- اینم دلیل منطقی داره، هرچیزی ی جاذبه‌ای داره و این دنباله‌دارهم تحت تاثیر جاذبه‌ی خورشید و مریخ بوده که سرعتش یکذره تغییر میکنه و وقتی توی مدار ی سیاره می‌ره دنباله‌دار تلاش می‌کنه که خارج شه برای همین هم یکذره مسیر/سرعتش تغییر می‌کنه.

شماهم نظرتون رو درباره‌ی این دنباله‌دار بگید.
 
Back
بالا