• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

گپ مطالعاتی فارغ التحصیلان برای اپلای و تحقیقات

  • شروع کننده موضوع
  • #1
ارسال‌ها
9
امتیاز
60
نام مرکز سمپاد
فرزانگان تالش
شهر
تالش
سال فارغ التحصیلی
1397
دانشگاه
سمنان
رشته دانشگاه
زیست شناسی سلولی و مولکولی
سلام بچه ها.خودتون می دونید که امروزه خیلی از بچه های سمپاد وارد دانشگاه های بزرگ و رشته های بزرگ شدن برای اینکه بتونن وارد کار های پژوهشی بشن،یا اپلای کنن و از ایران برن.لازمه انجام این کار ها اینه که ما در طول روز یه زمانی به این اختصاص بدیم که مهارت های عمومی مثل آمار و نرم افزار های آماری یا زبان انگلیسی (در صورت مهاجرت،زبان کشور مقصد) ،مقاله نویسی و مهارت های پژوهشی رو یاد بگیریم.یا در رشته خودمون رو مهارت های تخصصی کار کنیم. مثلا نرم افزار ها و دیتابیس های مربوط به رشته مون.این تاپیک رو برای این زدم که هر روز کار هایی که برای پیشرفت تو رشته و هدفتون انجام دادید،چه مطالعه زبان باشه،چه یادگیری یک نرم افزار،یا خوندن یک مقاله و گذروندن یک دوره رو با هم دیگه به اشتراک بزاریم و لینک اون دوره و سایت و مقاله رو هم توی همون پیامی که می فرستید درج کنید.اینجا یه فرصتی هست که بتونیم با بچه های رشته خودمون آشنا بشیم و از طریق ارتباط با دانشجوهای سایر رشته ها،پلی باشه برای ورود به علوم و تحقیقات میان رشته ای،به امید اینکه بتونیم به هدفمون برسیم.🙂
پ.ن:این فروم برای تبلیغ و تشویق به مهاجرت نیست.بلکه برای کمک به افرادیست که تصمیم گرفتن برای ورود به مشاغل تخصصی و تحقیقات چه در ایران و چه در کشور دیگه ای تلاش کنن.
موفق باشید.🌷
 

f.hn

کاربر نیمه‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
191
امتیاز
4,241
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
بیرجند
سال فارغ التحصیلی
1399
دانشگاه
شهید بهشتی
رشته دانشگاه
زمین شناسی
سلام
من تا به حال تو یه سری از این کارگاه های مقاله نویسی و اینا شرکت کردم ولی واقعا هیچکدوم به درد بخور نبودن(معمولا مدرساشون دانشجوهای تحصیلات تکمیلی هستن یا اینایی که توی همه زمینه ها دوره برگزار میکنن). به این نتیجه رسیدم که کلا بیخیال این کارگاهاه بشم و شروع کنم به نوشتن. ولی برای یه سری چیزا مدرک این دوره مقاله نویسی و پژوهش و اینا رو لازم هست. اگه کسی دوره ای رو میشناسه که واقعا مفیده و آموزش اصولی و جامعی رو ارائه میکنن، ممنون میشم به من یه خبر بده:)
 
بالا