منم بازی :))
آقا ما فردا استاتیک داریم. استادمون هم ترم قبل ۲۰ نفر رو انداخته. شاید بگید آقا مگه دیوونه بودی با این برداشتی. عرض کنم خدمت شما دوست عزیز که اون یکی استاد ترم قبل ۲۲ نفر رو انداخته بود، فلذا در همین لحظه هم ما دو-هیچ جلو هستیم. درمورد خود درس هم که خب، با توجه به سختیاش، اول ترم میخواستم حدود ۱۶ بشم که بالاترین نمرهی ترم پیش بود. بعد از میانترم گفتم حالا بالاترین نمره هم نمیخواد، ۱۲-۱۳ هم خوبه دیگه. اول خرداد به این نتیجه رسیدم که بیخیال آقا، یه ده بگیرم پاس کنم بره. الان ولی، پلنم اینه که برم ۸ بگیرم که ترم بعد بتونم درسهایی که استاتیک پیشنیازشون بود رو باهاش همنیاز کنم. خلاصه که دوستان دبیرستانی و کنکوری! توی دانشگاه به همون اندازه درس نمیخونین، ولی به همون اندازه پاره میشین.