• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

شب‌نشینی امتحانات خرداد1401

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع Becoming
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
یاد کلاس چهارم افتادم که ازمون عکس گرفتن و عکاسه اومد مقنعه‌مو درست کنه و دستش خورد تو چشمم و با همون چشم نیمه باز و قرمز من ازم عکس گرفت و اون آخرین عکسی بود که گرفتن و من واسه ثبت‌نام تیزهوشان و مدرسه و همه چی مجبور بودم از اون عکسای زیبا استفاده کنم. -___-
 
آره دیگه شماره میز و شماره کلاسو و برنامه امتحانی و یک عکس بسی جذاب که باید قاب بشه روشه:))
ما عکسمونو میزنن رو میز.
سر امتحان اول همه یا عکسشونو پاره کردن یا خط خطی :))
اخه عکسا همینجوریش به خودی خود بیخودن بعد سیاه سفید چاپ شده بودن و قشنگ عین روح های سه در چهار شده بودیم..
 
من برای گرفتن اون عکس و چاپش و تحویلش به مدرسه فقط 10 دقیقه وقت داشتم من و با اون عکس روی کارت قضاوت نکنید:))
واسه خودمم اونجوری بود فک کن از مسافرت اومدی تو ماشین چشا باد کرده بعد عکس فوری هم بود اصلا یه عکس زیبایی شده بود:))
 
سواد رسانه خیلی خوبه.
گفته برای امتحان یه مستندی رو ببینیم. منم قشنگ تنقلات آماده کردم که برم مستند رو ببینم.
سخت مشغول درس خوندن هستم جناپ 🗿
 
دارم نمی‌تونم عربی بخونم.
من اینا رو قبلا خونده بودم و الان هیچی یادم نیست آخه چرا تعطیل شددددد
 
گااددد چرا باید امتحان اخرمون فیزیک باشهه؟
همه دوستام امتحاناشونو دادن استوری میزارن رفتن بیرون من فشاررر میخورممم
تروخدا یکی مجبورم کنه بخونم صفر نشم- 😂😭
 
دیگه بدبخت‌ترین ها هم فردا امتحان آخرشونو میدن. بدبخت‌ترین‌تر ها هم دوشنبه امتحان اخرشونو میدن‌.
من چیستم که امتحان اخرم ۴ تیره؟:‌)))
 
بالاخره ما نیز(به جز من و ه که چهار تیر امتحان غایبین داریم.) آزاد شدیم.
طوری که قبل ما آزادی قسمت همه شده*
 
اینم از اولیش 🥲
بعدش چی می‌چسبه؟
ناهار پختن/=
 
منم بازی :‌))
آقا ما فردا استاتیک داریم. استادمون هم ترم قبل ۲۰ نفر رو انداخته. شاید بگید آقا مگه دیوونه بودی با این برداشتی. عرض کنم خدمت شما دوست عزیز که اون یکی استاد ترم قبل ۲۲ نفر رو انداخته بود، فلذا در همین لحظه هم ما دو-هیچ جلو هستیم. درمورد خود درس هم که خب، با توجه به سختی‌اش، اول ترم می‌خواستم حدود ۱۶ بشم که بالاترین نمره‌ی ترم پیش بود. بعد از میان‌ترم گفتم حالا بالاترین نمره هم نمی‌خواد، ۱۲-۱۳ هم خوبه دیگه. اول خرداد به این نتیجه رسیدم که بیخیال آقا، یه ده بگیرم پاس کنم بره. الان ولی، پلنم اینه که برم‌ ۸ بگیرم که ترم بعد بتونم درس‌هایی که استاتیک پیشنیازشون بود رو باهاش همنیاز کنم. خلاصه که دوستان دبیرستانی و کنکوری! توی دانشگاه به همون اندازه درس نمی‌خونین، ولی به همون اندازه پاره میشین.
فقط نمیشه غر بزنید که، حالا بیاید خروجی بدید :))
 
منم بازی :‌))
آقا ما فردا استاتیک داریم. استادمون هم ترم قبل ۲۰ نفر رو انداخته. شاید بگید آقا مگه دیوونه بودی با این برداشتی. عرض کنم خدمت شما دوست عزیز که اون یکی استاد ترم قبل ۲۲ نفر رو انداخته بود، فلذا در همین لحظه هم ما دو-هیچ جلو هستیم. درمورد خود درس هم که خب، با توجه به سختی‌اش، اول ترم می‌خواستم حدود ۱۶ بشم که بالاترین نمره‌ی ترم پیش بود. بعد از میان‌ترم گفتم حالا بالاترین نمره هم نمی‌خواد، ۱۲-۱۳ هم خوبه دیگه. اول خرداد به این نتیجه رسیدم که بیخیال آقا، یه ده بگیرم پاس کنم بره. الان ولی، پلنم اینه که برم‌ ۸ بگیرم که ترم بعد بتونم درس‌هایی که استاتیک پیشنیازشون بود رو باهاش همنیاز کنم. خلاصه که دوستان دبیرستانی و کنکوری! توی دانشگاه به همون اندازه درس نمی‌خونین، ولی به همون اندازه پاره میشین.
به‌روزرسانی: «استاتیک»؛ «متره و برآورد پروژه».
درس‌های ترم هفتی‌ها رو بر ندارید.
 
Back
بالا