• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مشاوره تحصیلی برای کل پایه‌ها

  • شروع کننده موضوع
  • #1

glad

کاربر فعال
ارسال‌ها
73
امتیاز
3,978
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
...
سال فارغ التحصیلی
94
رشته دانشگاه
پزشکی
سلام بچه‌ها ^_^
امیدوارم حال‌تون خوب باشه : )
من شیوا هستم ^_^ دانشجوی سال چهارم پزشکی.
شاید توی چند وقت اخیر، پست‌های من راجب موضوع تهیه کتاب برای دانش‌آموزای عزیزی که دسترسی به منابع نداشتن رو دیدین. تیم ما، کار مشاوره تحصیلی هم انجام میده؛ البته با دریافت هزینه و این هزینه، صرف کمک (تهیه کتاب، تقبل هزینه ثبت‌نام آزمون و...) به دانش‌آموزای مستعدی میشه که توان مالی محدودی دارن.
طبیعتا تعدادی از شما که عمدتا بچه‌های کنکوری هستین، قراره توسط بچه‌های خوش‌قلبِ سایت به صورت رایگان پشتیبانی بشین ولی خب کار ما جنبه خیریه هم داره به نوعی : )
کاری که ما انجام میدیم، مشاوره برای تمام پایه‌هاست. یعنی هر سه پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم توی رشته تجربی و همین‌طور بچه‌های فارغ‌التحصیل (باتوجه به اینکه خودم هم تجربه پشت کنکور موندن رو دارم). برنامه‌مون منطبق بر برنامه آزمون‌های کانون (قلم‌چی) خواهد بود و با توجه به اینکه اولین آزمون کانون، ۱۸ مهر خواهد بود و ما امسال بخاطر درگیر بودن با تهیه کتاب، چند روز از تایم‌مون رو از دست دادیم، ازتون میخوام که هر چه زودتر به من پیام بدین تا زودتر بتونیم شروع کنیم ^_^
من با یکی از دوستانم توی تیم، صحبت کردم و تصمیم گرفتیم برای بچه‌های سایت، تخفیفِ ویژه‌ی سمپادیا رو داشته باشیم : )
اگر خود شما دانش‌آموزِ هر کدوم از این سه پایه هستین یا خواهر و برادر و دوستی دارین که دانش‌آموزن و تمایل دارن که مشاور داشته باشن، لطفا به من پیام بدین تا توضیح‌های بیشتر رو عرض کنم خدمت‌تون. ^_^
 
آخرین ویرایش:
  • شروع کننده موضوع
  • #2

glad

کاربر فعال
ارسال‌ها
73
امتیاز
3,978
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
...
سال فارغ التحصیلی
94
رشته دانشگاه
پزشکی
بچه‌ها یه موردی رو باید اضافه کنم.
شاید فکر کنین که چه لزومی داره از پایه دهم بخواین به طور جدی با کسی مشورت کنین راجب مسائل درسی‌تون؛ در حالیکه حدود دو سال زمان دارین تا سال کنکور.

طبیعتا وقتی از پایه‌های پایین‌تر شروع می‌کنین به مطالعه جدی برای هدف‌تون؛ پیش بردن کار توی سال‌های آینده به مراتب راحت‌تر میشه و مهم‌تر از همه اینکه فُرسِ کاری شما توی سال آخر که باید برای هر سه پایه تایم بذارین، کمتر میشه.
اینکه از سال دهم مطالعه هدفمند داشته باشین، طبیعتا اعتماد به نفس شما رو بیشتر میکنه و نگرانی‌تون توی سال آخر کمتر میشه.
البته اصلا معنی‌اش این نیست که کسی که از سال‌های بالاتر شروع کرده، نتیجه خوب نمی‌گیره! قطعا می‌تونه نتیجه بگیره.
اما خب بحث اصلی اینه که وقتی مقدار مشخصی از کار، توی یک بازه زمانی بزرگتر انجام میشه، فشار کار میاد پایین‌تر.

و ما خوشحال میشیم اگر کارمون مورد رضایت شما باشه و بتونیم از سال دهم یا یازدهم، تا زمان کنکور همراه‌تون باشیم و کمک کنیم که این مسیر رو به پایان برسونین : )
 
بالا