• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

در جست و جوی کابارآمادالاپسته...

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
gyzt_img_20200318_152128_431.jpg
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
جمعِ علمی-ترویجی «رسـتا» برگزار می‌کند

رویداد-مسابقه‌ی آن‌لاینِ
✨ در جست‌وجوی «کابارآمادالاپسته»✨

مسابقه‌ی آنلاین؛ با طعم خلاقیت، استراتژی و حلِ مسئله

✏️ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم تا دوازدهم متوسطه از سراسر کشور.

۹ تا ۱۱ فروردین‌ماه، از رایانه‌ یا تلفن همراه

ثبت‌نام از ۴ فروردین‌ماه به مدت ۳ روز از طریق مراجعه به وبسایت مسابقه
https://rastaiha.ir/

برای آشنایی بیشتر با رستا
تلگرام: @RastaihaOnline



با ما همراه باشید
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
سوالی داشتین هم می‌تونین همین‌جا یا پی‌وی از من بپرسین.
البته پیشنهاد می‌کنم به تلگرام یا سایت هم مراجعه کنین تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی مسابقه بدست بیارید :)
سال نو همه پیشاپیش مبارک!!x:
 
  • شروع کننده موضوع
  • #4

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
اطلاعات بیشتر درباره‌ی رویداد در جست‌وجوی «کابارآمادالاپسته»

⚓️ آماده‌باش کاپیتان! کشتی‌ات رو هدایت کن تا «کابارآمادالاپسته» رو پیدا کنی! از مسیر جزیره‌های مختلف بگذر، در جزیره‌ها چالش‌ها و معماها رو کنار بزن تا به سکه و کلید گنجینه برسی، شاید فکر کنی اینجا بازی تمام شده امّا نه، راهِ گنجت دستِ کاپیتان‌های دیگست که اون‌ها هم دنبال گنج‌های خودشونند! پس باید بری سراغشون..

جمع‌ علمی-ترویجی رستا، رویدادهایی رو برگزار می‌کنه که به دانش‌آموزان نشون می‌ده در یادگرفتن هم می‌شه لذت رو پیدا کرد. ما در این ایّامی که امکان برگزاری رویداد حضوری رو ازمون گرفته، دست از کار نکشیدیم و رویداد-بازیِ در جست‌وجوی «کابارآمادالاپسته» رو طراحی کردیم. حالا این رویداد چطور رویدادی هست؟ با ما همراه باشید تا توضیح بدیم.

✨ اگه دانش‌آموز ۹ام تا ۱۲ متوسطه از هرجای دنیا هستید و توی ایّام نوروز هم دست از یادگرفتن و تجربه‌ی چیزهای جدید برنمی‌دارید و می‌خواید هم هیجان مسابقه رو تجربه کنید و هم رابطه‌ی اجتماعی، هوش و قدرت استراتژی خودتون رو محک بزنید، می‌تونید همراه با رستایی‌ها در جست‌وجویِ «کابارآمادالاپسته» باشید.

به طور خیلی خلاصه اگه قصد داشته باشیم که بگیم این بازی چطوریه، اینطوریه که شما با کلی شرکت‌کننده‌ی دیگه باید توی سه روز تا می‌تونید ایده بزنید، سوال حل کنید، نقشه رو حل کنید و بتونید آدمایی که دارند با شما به سمت نقشه می‌رند رو با نشونه‌های مختلف، تماس اینترنتی، ویدیو کنفرانس با راهنماها و شرکت‌کننده‌های بازی و ... بشناسید تا بهتر گنج رو پیدا کنید. بازی داخل سایت با یه طراحی خفن انجام میشه و شما با ثبت‌نام در سایت و ساخت اکانت شخصی به بازی می‌پردازید. هر وقت خواستید وارد و هر وقت خواستید خارج می‌شید. بازی در یک نقشه‌ی گرافیکی انجام می‌شه و هیجان خاص خودشو داره! کم کم فضای بازی رو بیشتر روشن می‌کنیم.

رستا همیشه دنبال این بوده که نشون بده مسئله‌ها و محتواهای آموزشی دو چیز جدا نیستند. در این مسابقه چالش‌ها و سوالاتی که نه نیاز به کتاب درسی و نه مسئله‌ی حفظی‌ای دارند، بستری برای بهتر شدن قدرت فکر و نتیجه‌گیریِ شما می‌شند. سوالاتمون بیشتر خلاقیتی و رنگ چالش‌های عجیب و غریب داره ولی موضوعاتی مثل ترکیبیات، هندسه، نظریه‌ی اعداد، احتمال و ... جزو موضوعات سوالاتمون هست.

هفته‌ی اول فروردین، می‌تونید در سایت اکانت بسازید و از ۴ تا ۶ فروردین فرصت دارید تا با پرداخت ۱۵ هزارتومان داخل وبسایت مسابقه ثبت‌نام‌تون رو نهایی کنید. دقت کنید که ظرفیت مسابقه محدوده و اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت‌نام کردند. مسابقه روزهای ۹ تا ۱۱ فروردین برگزار می‌شه که توی این سه روز از صبح تا عصر می‌تونید با گوشی یا کامپیوترتون به وبسایت مسابقه برید و اونجا دنبال «کابارآمادالاپسته» بگردید.

❗️البته! برای اینکه به درس‌ها و بقیه کارهاتون برسید، مسابقه جوری طراحی شده که در نهایت سرجمع روزی ۳ ساعت وقتتون رو می‌گیره! که البته می‌تونید این سه ساعت رو در بین درس‌هاتون – حتی شما کنکوری‌های عزیز – پخش کنید. حتی در بازه‌های ۱۵ دقیقه‌ای! خلاصه آزادید که هر چقدر خواستید در بازه‌ی زمانی روزانه‌ی مسابقه بازی کنید و بگردید.

‼️ دلیل اینکه فقط از صبح تا عصر می‌تونید بازی کنید اینه که افراد زیادی از تیم ما پشت سیستم‌هاشون هستند تا با تماس‌های مخفیانه و ورودهای متفاوت در بازی شما رو هدایت کنند و چالش‌های زنده ایجاد کنند و البته جواب‌های شما به مسئله‌ها و چالش‌ها رو صحیح کنند و امتیازش رو براتون احتساب کنند.

برای مشاهده‌ی پوستر رویداد به این لینک، نیز برای مشاهده‌ی تیم برگزاری رویداد به این لینک و در آخر برای تماشای کلیپ رویداد به این لینک مراجعه کنید.

rastaiha.ir
@RastaihaOnline
 

Mr.s5

عضو انجمن شاعران مرده
ارسال‌ها
63
امتیاز
281
نام مرکز سمپاد
هاشمی نژاد1
شهر
مشهد
سال فارغ التحصیلی
1402
مدال المپیاد
دوبار
خوبه
 
بالا