• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

معرفی بازی Warface

  • شروع کننده موضوع
  • #1

starscream4002

عنوان؟
ارسال‌ها
80
امتیاز
179
نام مرکز سمپاد
شهید مدنی 1
شهر
تبریز
سال فارغ التحصیلی
93
مدال المپیاد
مدال نقره دوره هشتم المپیاد نجوم و اخترفیزیک، مدال طلای دوره نهم المپیاد نجوم و اخترفیزیک، مدال نقره هشتمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک
دانشگاه
دانشگاه صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی برق
سلام به همه Gamer های عزیز!

تقریبا 2 سال از عرضه بازی رایگان Warface توسط شرکت Crytek می گذرد. ولی این بازی هنوز هم برای خیلی ها ناشناخته است. هدف از ایجاد این تاپیک، معرفی این بازی است.

این بازی First Person Shooter بر پایه Cry Engine 2 ساخته شده و شباهت زیادی با بازی Call of Duty دارد. ولی در این بازی وسایل نقلیه و راکت وجود ندارد و بازی دارای 2 مد Co Op و Versus یا به اصطلاح، PvE و PvP می باشد. این بازی مد Singleplayer ندارد.
در Warface، شما باید با بازی کردن، اسلحه و لباس و تجهیزات اسلحه unlock کنید و با واحد های پولی مختلف بازی (که به آنها خواهیم پرداخت) بخرید تا بتوانید پیشرفت کنید. در این حین می توانید در یک Clan عضو شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید و بازی کنید.

-----------------------------------------------------

این بازی یک Application آندروید راهنما هم دارد که می توانید آن را از Google Play دانلود کنید.

وبسایت بازی

-----------------------------------------------------

این بازی دارای 3 نسخه اصلی است.

1. Warface West: این نسخه برای کشور های اروپایی و آمریکا طراحی شده و دارای 3 سرور اصلی در آمریکا، اروپا و ترکیه است.

2. Warface East: این نسخه برای کشور های شرق آسیایی طراحی شده و زبان های اروپایی را ندارد. این ورژن سرور های مختلفی در کشور های شرقی دارد.

3. Warface Russia: این نسخه تحت انحصار Mail.ru قرار دارد و تمام کشور های شمال و شمال شرق اروپا محدود به این ورژن هستند. زبان این ورژن روسی است و گزینه زبان انگلیسی ندارد. این نسخه معمولا قبل از بقیه نسخه ها به روز رسانی می شود. زیرا تمامی به روز رسانی ها توسط تیم Crytek Kiev صورت می گیرد. اخیرا شرکت مرکزی Crytek اطلاعات بازی (Game Data) نسخه Warface West را با Warface Russia یکی کرده.

البته نسخه های غیر رسمی دیگری هم مثل Warface Brazil، Warface China و Warface Africa ساخته شده اند تا با سرور های دیگر کار کنند.

-----------------------------------------------------

و حالا مد های بازی:

Co-Op or PvE

در این مد، یک تیم 5 نفره از سربازان گروه Warface باید مقر های دشمن Blackwood را از بین ببرند. سربازان دشمن توسط AI کنترل می شوند و تیم شما باید برای بردن، در هر دو قسمت عملیات موفق شوند. (زنده به هلیکوپتر برسند.)
این مد دارای 3 درجه سختی Regular، Skilled و Hardcore می باشد. همچنین یک عملیات طولانی تقریبا 50 دقیقه ای به نام HQ Tower Raid وجود دارد که در صورت به اتمام رساندن آن، به عنوان جایزه در کنار مقدار زیادی XP و پول بازی ($)، یک جایزه ویژه از بازی هم دریافت می کنید. این جایزه می تواند اسلحه، نارنجک، مین، Crown یا هر چیزی باشد.

Versus or PvP

در این مد، شما در مقابل انسان بازی می کنید و سربازان دشمن هر کدام توسط بازیکن های دیگر کنترل می شوند. PvP خود دارای مد های مختلفی است:

1. TDM یا Team Deathmatch: در این مد، طرفین باید برای پیروزی، یا در مدت زمان بازی تعداد بیشتری kill به دست بیاورند یا اینکه کلا 150 تا kill داشته باشند.

2. Free For All یا FFA: در این مد، هر کس برای خود بازی می کند و باید تا می تواند از سربازان دیگر از پای در آورد.

3. Plant the Bomb یا PTB: کسانی که Counter Strike بازی می کنند، با این مد آشنایی دارند. در این مد، یک تیم باید بمب را کار بگذارد و تیم دیگر باید آن را خنثی کند. تیم خنثی کننده بعد کار گذاشته شدن بمب، فقط 1 دقیقه وقت دارد تا آن را خنثی کند. هر Round در این مد 3 دقیقه است و تیمی که اول به 6 تا پیروزی برسد، برنده است. بعد Round پنجم طرف ها عوض می شود.

4. Capture: در این مد، یک تیم باید یک بسته را بدزدند و به مقر خودشان بازگردانند. تیم مقابل هم باید از بسته دفاع کند. همانند PTB، تیمی که اول به 6 تا پیروزی برسد، برنده است. بعد Round پنجم هم طرف ها عوض می شود.

5. Destruction: در این مد نسبتا کم طرفدار، طرفین باید یک دستگاه را در یک مقر که معمولا در وسط نقشه است، فعال کنند تا مقر دشمن خود را از بین ببرند.

6. Storm: در این مد، که حدود 22 دقیقه طول می کشد، در 3 مرحله یک تیم باید مقر های تیم مقابل را تصرف کند و تیم دیگر باید دفاع کند. بعد 11 دقیقه، طرفین عوض می شود. (در صورتی که هر 3 مقر اشغال نشده باشند.)

-----------------------------------------------------

و حالا واحد های پولی بازی:

Warface Dollars $ : این واحد پولی را با بازی کردن در مد های مختلف می توانید به دست آورید و صرف تعمیر وسایل خود یا خرید سلاح های دیگر کنید.

Kredits K: این واحد پولی بازی را باید از طریق پول واقعی بخرید. ولی بدون این واحد پولی هم می توانید سر کنید.

Crowns: این واحد پولی را در عملیات های Co-Op دریافت می کنید و می توانید با آنها سلاح ها و ابزار قدرتمندی را برای مدت محدودی تهیه کنید.

-----------------------------------------------------

نیاز های سیستم را می توانید در وبسایت بازی بیابید.

-----------------------------------------------------

هر گونه سوالی راجع به بازی داشتید، می توانید اینجا مطرح کنید یا به من پیغام بزنید. ضمنا، در این بازی، نام کاربری من همین starscream4002 است. (در اکثر بازی های اینترنتی هم همین است!)

موفق باشید،

س.ا.
 
بالا