• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

خرید کتاب المپیاد

  • شروع کننده موضوع
  • #1

alibeiginejad

کاربر فعال
ارسال‌ها
31
امتیاز
30
نام مرکز سمپاد
آیت الله خامنه ای
شهر
سیرجان
دانشگاه
علوم پزشکی تهران
رشته دانشگاه
پزشکی
سلام دوستان المپیادی
من حدود دو سال برای المپیاد خوندم ولی بخاطر سهل انگاری و اشتباه در وارد کردن جواب در پاسخ نامه از قبول شدن در مرحله دوم باز ماندم. اما به جرئت می گم بسیار خوشحالم از اینکه وارد مسیر المپیاد شدم.
شروع زندگی باید با تجربه همراه باشه نه با آموزش. المپیاد هم باعث میشه شما تجربه های ارزشمندی کسب کنید که در مراحل مختلف زندگی برایتان فایده دارد.
اما همونطور که می دونید ما دیگه باید بیفتیم تو خط کنکور. خرید کتاب کنکور و کلاس و خوندنشون و ...
از طرفی، من آدم آینده نگری هستم. من اکثر کتابای حجیم المپیادی ام رو سیمی کردم تا سالم بمونن و بعدا سایر افراد بتونن از اونا استفاده کنن تا هم درخت کمتری برای ساخت کاغذ قطع بشه و هم اینکه این افراد تو این وضع بد اقتصادی کمی صرفه جویی کرده باشن. از طرفی من در خلاصه برداری کمی استادم و به همین خاطر اکثر اونها رو خلاصه برداری کردم و به همین خاطر هم دیگه تو کتابا خط نکشیدم. به جرئت می تونم بگم که اونا از کتابای نو هم سالم ترند چون هم سالم و تمیزند هم سیمی :D
مثلا زمانی که من کتاب سولومون رو خریدم کل مجموعش 60 هزار تومن بود. اما الان اگه اشتباه نکنم حدود 120 هزار تومن شده. از طرفی از لحاظ محتوا هیچ تغییری نکرده. فقط بخاطر افزایش قیمت کاغذ گرون شده + تورم!! :)
من هر کتابی که فکرشو بکنید برای المپیاد گرفتم. چند روز پیش هم بخش زیادی از اونها رو هم به دوستم فروختم. اولش می خواستم هدیه بدم ولی وقتی رفتم کتاب فروشی ها و بررسی هایی کردم دیدم باید چند صد هزارتومن همین ماه کتاب کنکور بگیرم. به همین خاطر با یک تخفیف خوب بهش فروختمشون. بخشی از اونها رو هم که قبلا خودش گرفته بود و دیگه از من نگرفت. اما گفتم حیفه این کتابای نو رو بذارم تو کمد تا خاک بخورند. بنابراین گفتم اینجا می ذارمشون تا کسانی که نیاز به کتاب دارند اونها رو بخرند.
من لیست کتابا رو همراه با قیمتشون می نویسم. اما تخفیفشون رو جداگانه نمی نویسم. چون حال و حوصله و وقتش رو ندارم. فقط دوستانی که بخشی از اونها رو می خواهند پیغام خصوصی بدهند (اگه ایمیل بزنید سریعتر پاسخ میگیرید: [email protected]) و بگند مجموعا چقدر کتاب می خواهند تا من یک تخفیف منصفانه متناسب با میزان خریدشون بهشون بدهم. بعنوان اشانتیون هم اگر کسی تمام مجموعه را خواست یک تخفیف عالی 40 درصدی می دم. باور کنید پیشنهاد از این بهتر پیدا نمی کنید. برای نمونه هم عکس یکی از جلدهای کتاب لنینجر و همچنین روی جلد کتاب ساسان امینی را می گذارم تا باور کنید که کتابا کاملا تمیز و سالم اند.
Lehninger.jpg

Sasan.jpg

اینم کل مجموعه کتب. کاملا سالم.
Kotob.jpg

اینم لیست کتابا به همراه قیمت روی جلد خودشان: (میدانید که اکنون اکثر کتابا دو برابر شدن. از طرفی اینها سیمی هم هستند. پس برای مثال اگر قیمت کتابی 6 هزار تومن بوده من 2 هزارتومن سیمی کردم و 4 هزار تومن پول پست دادم. اکنون هم همون کتاب شده 12 هزارتومن. پس جمعا میشه 24 هزارتومن. اگر هم این کتاب رو با 40 درصد تخفیف روی جلد بدهم شما فقط حدود 4 هزارتومن اونو می خرید که با تقسیم اون بر 24 و درصد گیری انگار که شما 20 هزاتومن صرفه جویی کردید و فقط 17 درصد پول پرداخت کردید اما در عوض یک کتاب کاملا سالم بدست آوردید که با کتاب چاپ امسال هیچ فرقی نداره. حالا قضاوت با خودتون.)
کتاب سوالات المپیاد کانادا (2 جلد): 11400 تومن
سوالات المپیاد ایران مرحله دوم (2 جلد): 18500 تومن
سوالات مرحله اول (2 جلد): 7600 تومن (مثلا همین کتاب الان فکر کنم شده 21000 تومن. یعنی 3 برابر!!!!!! :O)
کتاب مبانی فیزیولوژی (جلد 1): 14000 تومن
کتاب ژنتیک ساسان امینی: 12000 تومن
مجموعه کمپبل (4 جلد): 32000 تومن. (مستحضر باشید این کتاب قدیمیه کمپبله که کتابای زیست از روی اون نوشته شده. افراد غیر المپیاد و حتی کنکوری هم می تونن اون رو بخونن. چون هم حجمش کمتر از 6 جلدیه جدیدیه و هم متنش به کتاب درسی نزدیکتر. اما برای المپیاد هم میتونید ازش استفاده کنید ولی به عنوان یک دوست، پیشنهاد می کنم اگر روی مدال گرفتن برای المپیاد حساب باز کردید بهتره اون 6 جلدیه جدیدی خانه زیست شناسی رو بگیرید. اما خوب فکر کنم قیمتش حدود 4 برابر اینه. اما این هم میتونه برای شروع مخصوصا سال اول و دومی ها مناسب باشه.)
مجموعه سولومون (4 جلد): 50000 تومن (این مجموعه نیز شامل جلد 1 و 2 و 4 و 5 است که بخشهای اصلی سولومون رو تشکیل میدهند. خودم جلد 3 رو نخریدم چون واقعا نیازی نیست که بخونیدش. همون بخش تکامل کمپبل کافی خواهد بود. جلد 6 هم دقیقا مثل جلد 4 کمپبل همین مجموعه منه.)(بازهم مستحضر باشید این کتاب هم بیش از دو برابر شده یعنی فکر کنم حدود 120 هزارتومن. قضاوت با خودتون.)
کتاب گایتون (جلد 1): 25000 تومن.
قیمت کل مجموعه 170500 تومن هست. اگر کسی کل مجموعه را بخواهد با بیش از چهل درصد تخفیف اونو می فروشم که میشه حدود 100000 هزارتومن.
حداکثر تخفیف همین 40 درصد برای کل مجموعه هست و حداقل آن برای خرید بیش از 40 هزارتومن 25 درصد خواهد بود. به هر حال بازم میگم اگر مثل اون مثالی که زدم حساب کنید شما بیش از 70 درصد سود می کنید که هیچ وقت چنین صرفه جویی در خرید نخواهید دید. این کتابها هم اکثرا چاپ پارسال هستند و فکر نکنید که مال زمان ماموت هاست!! :D
در آخر شما لیست محصولات به اضافه ی جمع قیمت کلشون رو یا ایمیل بزنید یا پیغام خصوصی بدهید تا من میزان تخفیف اون رو براتون بفرستم و براتون هرچه سریعتر با هر روشی که شما بخواهید بفرستم. اینجور که حساب کردم قیمت پست سفارشی کل مجموعه حدود 10 هزارتومن میشه. اگر کل مجموعه را بخرید من نیز نصف آنرا پرداخت می کنم و شما فقط 5 هزارتومن بابت پست می پردازید. اینم یه اشانتیون بود برای شما دوستان.
در ضمن اگر اداره پست قبول کنه در صورتی که کل مجموعه را بخواهید می توانم کاری کنم که هزینه را هم بعد از گرفتن کتابا به مامور پست پرداخت کنید تا شما نیز از بابت کلاهبرداری هایی که امروزه در سایتها میشود خیالتان راحت تر باشد.
در آخر بازم میگم تمام این کتابا برای یک المپیادی ضروری هستن.
و من الله توفیق
 
بالا