• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

صبا فروزنده

  • شروع کننده موضوع
  • #1
ارسال‌ها
1,097
امتیاز
6,250
نام مرکز سمپاد
علامه حلی 1
شهر
کرمان
سال فارغ التحصیلی
1393
دانشگاه
دانشگاه شیراز
رشته دانشگاه
سخت افزار
با سلام به دوستان عزیز تنها فرزندم صبا در مورخ 1386/11/6بنا به ابراز ناراحتی از سر درد نزد پزشک بردیم و پس از انجام آزمایشات مختلف تا ساعت ۳ بامداد مشخص گردید دارای تومور مخچه میباشد و بصورت اورژانسی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد در ت 1386/11/9 اولین عمل برای کار گذاشتن شانت بر روی او انجام و در ت 1386/11/13 عمل برداشتن تومور از روی مخچه انجام شد پس از چند روز بدلیل درست کار نکردن شانت۲ بار دیگر تحت عمل قرار گرفت ولی مشکل شانت به طور کامل بر طرف نگردید وپس از آن مراحل شیمی درمانی و رادیوتراپی شروع گردید و نتایج آزمایشات پس از این مراحل نشان میداد که رشد تومور متوقف گردیده و صبا رو به بهبودی است و مثل دیگر کودکان روند زندگی را ادامه داد ولی متاشفانه در خرداد سال ۱۳۸۷ صبا را به دلیل کار نکردن درست شانت به بیمارستان بردیم و برای ۹ بار دیگر تحت جراحی قرارگرفت و در این حین نیز دچار مننژیت شد و این موضوع از ما پنهان گردید و متاسفانه پس از ۱۳ بار عمل از ابتدای بیماری در مورخ 1387/4/20در آی سی یو(به دلایلی که برایمان مجهول مانده) دچار ایست قلبی شد(تورم وکبودی در اثر نرسیدن مدت زمان زیاد اکسیژن به صبا در آی سی یودر عکسی که چند ساعت بعد از احیا از صبا گرفته شده در سایت موجود میباشد)وپس از۵ بار احیا به کما رفت که بعد از آن نیز ۵بار دیگر جهت تراکستومی تحت عمل جراحی قرار گرفت .پس از ترخیص از بیمارستان (ضریب هوشی ۵ )و قطع امید پزشکان وی را به خانه آورده واز تاریخ1387/4/30 تا کنون مشغول پرستاری از او میباشیم و با تمام مشکلات امید به بهبود و برگشت فرزندمان به زندگی را داریم و در این راه برای تامین هزینه های نگهداری و درمان صبا مجبور به فروش یکی از کلیه هایم شدم ولی باز استوار تر از همیشه در این راه ایستاده ایم واز طریق مراجع قانونی نیز مشغول پیگیری( دلایل هایپوکسی در آی سی یو و نرسیدن اکسیژن به مدت زمان زیاد به صبا وآتروفی شدید مغزی به صباو…)جهت روشن شدن حقایق هستیم (صبا ناکنون29 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته)

باور کنید ...صبا یک تاریخ زنده است

صبا فروزنده طعمه حریق نشد .در دریا غرق نشد ،حتی باد سرد پاییز هم به او نزد . حتما شما هم روزی کودک بوده اید.او هم کودک بود-و هست – روزهایی بود که صبا داشت عاشق بهار می شد .دست می زد و می رقصید .آخ ...که عیدی می گرفت و برای یک بازی کودکانه می خندید...اما ..
اما صبا بیمار شد .یک تومور مغزی در میان شقیقه هایش جا خوش کرده بود.پا پس نکشید و تحت عمل جراحی قرار گرفت . همه چیز داشت خوب پیش می رفت و پزشک موفق شده بود تا بیماری او را کنترل کند اما ...
دست تقدیر با یک اشتباه پرستار او را تا اینجا و در زندگی نباتی آورد.حالا شش سال از آن روز ها می گذرد و این کودک بیش از 20 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است .پدر صبا سال 89 برای ادامه هزینه درمان صبا از شیراز به تهران آمد و کلیه اش را فروخت .....پدر و مادر صبا در این 6 سال به هر جا که فکرش را بکنید سر زده اند تا حقانیت آنچه بر دخترشان رفته است را اثبات کنند اما هیچ کس به حرفشان گوش نکرد.ماجرا را امنیتی کردند و تهدید کردند ،تحقیر کردند....
طی دو هفته اخیر هم پدر صبا نامه ای به رییس جمهور نوشت تا شاید حسن روحانی گره از کار صبا باز کند اما هنوز از او هم خبری نشده است.
حالا من دارم از دل این خانواده می نویسم .از دل صبا ،پدر و مادرش.
باور کنید ! حال و روز مادی این خانواده نامناسب است .نه اینکه فقیر باشند نه ، اما باور کنید هزینه های درمان صبا کمرشان را خم کرده است.روحیه را باخته اند . زندگی این سه نفر 6 سال است که در یک اتاق خلاصه شده است.
صبا یک تاریخ زنده است ؛تاریخ زنده ای از بی مسئولیتی ...چهار سالی می شود که پرونده اش را پیگیری می کنم .و این روزها بیشتر در این فکر هستم که برایش یک حامی پیدا کنم.از کسانی که مایل هستند به صبا کمک کنند ، تا یک حامی برای او پیدا شود می خواهم پس از پیگیری و اطمینان از صحت موضوع صبا فروزنده با یک جستجوی اینترنتی در گوگل به نام صبا فروزنده و یا رفتن به این لینک ها نامه-سرگشاده-پدر-صبا-فروزنده-به-روحانی-گزارش-تصویری و یا http://blog.sabayepedar.net/ برای کمک به او دست به کار شوند.
صبا یک تاریخ زنده است از قلب سنگ مردانی که ادعای مردانگی دارند اما برای نگه داشتن یک میز و یا یک نام زیر بار حقیقت صبا نمی روند.
باور کنید پس از دیدن او قلب آدم می لرزد.. من رقص دستانش را حتی در حالت نباتی دیده ام.و قلبم بارها لرزیده است.
صبا با شنیدن یک موزیک شاد چشمهایش برق می زند، می خواهد دستانش را با تمام وجود پرواز دهد اما نمی تواند .غمگین است چون نهایت تمام تلاشش تنها به یک انگشت بالا آوردن ختم می شود.
صبا به یک حامی نیاز دارد...کسی که عاشق باشد.عاشق شود و توان مالی داشته باشد تا بتوانند ادامه درمان او را در خارج از ایران دنبال کنند .متاسفانه تنها به علت شکایت این خانواده از پرسنل درمانی هیچ ارگان دولتی از این خانواده حمایت نمی کند. صبا سخت چشم انتظار است ....در ضمن آخرین خبری که از صبا دارم این است که حال خیلی بدی دارد..

خب تا اینجاش که یک سری اطلاعات بود برای دوستان عزیز در مورد این کوچولو وضعیتش

*مدیران عزیز لطفاً تاپیک و پست ها رو پاک نکنین*
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2
ارسال‌ها
1,097
امتیاز
6,250
نام مرکز سمپاد
علامه حلی 1
شهر
کرمان
سال فارغ التحصیلی
1393
دانشگاه
دانشگاه شیراز
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : صبا فروزنده

فورى
طبق صحبت با پزشك و نبود امكانات پزشكى كافى در ايران براى درمان "صبا" تصميم بر آن شد كه اين فرشته كوچك براى ادامه درمان به خارج از كشور منتقل شود.طى يك ماه گذشته اقدامات لازم جهت مشاوره با پزشك ، اخذ ويزا و ساير هماهنگى ها انجام شده و در حال حاضر مبلغ ٧٠ ميليون تومان نياز هست. كمتر از ٥ روز فرصت باقيست براى فراهم كردن مبلغ مورد نياز.
از همه دوستان بزرگوار و عزیز استدعا داریم تا برای رفع مشکل این خانواده آبرومند در حد توان خود همت کنند تا مبلغ مورد نياز برای کمک هزینه درمان اين عزیز تهیه و هدیه شود.
شماره حساب:
بانک ملت شعبه جماران سیمان بنام صبا فروزنده 1405386815
شماره کارت عابر بانک ملت بنام صبا فروزنده6104337044624995
شماره تماس با آقاى عليرضا فروزنده، پدرِ صبا 00989178879199
شماره تماس وايبر:
00989366811826

این پست دو روز پیش درفضای مجازی منتشر شده

پیج کمپین حمایت از صبا فروزنده فر در آلمان

ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ......
"ﺑﺎ اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﻫﻤﻪ ﺷﻤﺎ, ﺭاﻩ ﺑﺮاﻱ ﺑﻬﺒﻮﺩي"ﺻﺒﺎ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ" ﻫﻤﻮاﺭﺗﺮ ﺷﺪ و ﻗﺮاﺭ اﺳﺖ ﺑﻪ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﻮﺩ"
5ﺭﻭﺯ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺎﻗﻲ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ ﺑﺮاﻱﻓﺮاﻫﻢ ﻛﺮﺩﻥ 70 ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻛﻤﻚ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ اﻳﻦ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ ﺩﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ!!
ﺣﺪﻭﺩ ﻳﻚﻣﺎﻩ ﭘﻴﺶﺭاﺟﻊﺻﺒﺎ ﻧﻮﺷﺘﻴﻢ. ﺩﺧﺘﺮ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﻛﺎﺩﺭ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﭘﺲ اﺯ ﻋﻤﻞ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﺩﭼﺎﺭ اﻳﺴﺖ ﻗﻠﺒﻲ ﺷﺪ و با ﺑﻲ ﺗﻮﺟﻬﻲ و اﺣﻴﺎﻱ ﺩﻳﺮ ﻫﻨﮕﺎﻡ, ﺩﻳﮕﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ اﻧﺠﺎﻡ ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﻴﺴﺖ. 6ﺳﺎﻝاﺳﺖﻛﻪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻧﺒﺎﺗﻲ ﺩاﺷﺘﻪ; ﺯﻧﺪﮔﻲ اﻱ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺑﺎﻻ ﻛﻤﺮ اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺁﺑﺮﻭﻣﻨﺪ ﺭا ﺧﻢ ﻛﺮﺩﻩ, ﺗﺎ ﺟﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﭘﺪﺭ ﺻﺒﺎ ﺭا ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﻲ اﺯ ﻛﻠﻴﻪ ﻫﺎﻳﺶ ﻛﺮﺩ ﺗﺎ ﺧﺮﺝ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻳﮕﺎﻧﻪ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺭا ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻛﻨﺪ.
ﺑﻪﻛﻤﻚ ﻫﻤﻪ ﺷﻤﺎ و اﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﻲ ﻭﺳﻴﻊ, باﺑﻴﺶ اﺯ 2000 اﺷﺘﺮاﻙ, ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﺻﺒﺎ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ اﻳﺮاﻧﻴﺎﻥ ﻋﺰﻳﺰ ﺩﺭ ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺭﺳﻴﺪ و ﺑﺎ ﻫﻤﺖ اﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰاﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ, ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺁﻟﻤﺎﻧﻲ ﭘﺲ اﺯ ﺑﺮﺭﺳﻲ ﭘﺮﻭﻧﺪﻩ ﺻﺒﺎ و اﺑﺮاﺯ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻱ اﺯ ﻭﺿﻌﻴﺖ اﻭ, ﺁﻣﺎﺩﮔﻲ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥاﻳﻦ ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ اﻋﻼﻡ ﻛﺮﺩ. ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪاﺩاﻣﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥﺩﺭ اﻳﺮاﻥ, ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻧﺒﻮﺩ اﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﻛﺎﻓﻲ ﻣﻤﻜﻦ ﻧﻴﺴﺖ.
اﻳﻦ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺑﺮاﻱ اﻳﻦ ﺳﻔﺮ, ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ٧٠ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻛﻤﻚ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺩاﺭﻧﺪ و اﻳﻦ ﻣﺒﻠﻎ ﺭا ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭ ﻛﻤﺘﺮ اﺯ ﭘﻨﺞ ﺭﻭﺯ ﺩﻳﮕر ﻭاﺭﻳﺰ ﻛﻨﻨﺪ.

15964149972653252527.jpg
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3
ارسال‌ها
1,097
امتیاز
6,250
نام مرکز سمپاد
علامه حلی 1
شهر
کرمان
سال فارغ التحصیلی
1393
دانشگاه
دانشگاه شیراز
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : صبا فروزنده

دوستان همین الان با شماره ای که اینجا مشخص شده تماس گرفتم و آقایی خودشون رو اای فروزنده فر و پدر این دختر معرفی کردن و دقیقاً همین ماجرا ها رو گفتن ، اینطور که ایشون میگفتن تا آخر هفته فرصت هست و ز دیروز تا حالا 1 میلیون تومن جمع شده


خب دیگه فکر کنم تمام تلاشمو برا اطلاع زسانی انجام دادم امیدوارم دوستان تا جایی که میتونن به این فرایند کمک کنن و در واقع به اتمام این زندگی نباتی و شروع یک زندگی جدید برای این دختر بچه ...

بعداً نوشت : دوستان من از این آقا خواستم چون وقت کمه از شبکه خبر و 20:30 و اینام کمک بگیرن که گفتن چون ار این بیمارستان و کادرش شکایت کردن براشون مشکل حقوقی پیش میاد و وقتی ازشون مستندات خواستم برای اینکه اینجا بزنم تا دوستان مطمئن شن ، گفتن سایت صبای پدر که بالا لینکشو گذاشتم کافیه به هر حال من شخصاً اعتماد کردم و میخوام کمک کنم اما 100% مطمئن نیستم پس دوستانی که میخوان با اطمینان برن جلو یه کوچولو تحقیق کنن زنگی بزنن ، لینکا رو نگاه کنن اگه خواستن بعد کمک کنن که اگه بعد ها خدای ناکرده (تقریباً بعدیه به نظرم اما چه میشه کرد که بس کلاه سرمون رفته اعتمادمونو از دست دادیم) موضوع کلاه برداری چیزی بود گردن من نندازین ، اگرم کسی خبری چیزی پیدا کرد در این مورد اینجا بزاره ممنون میشیم ...
 
  • شروع کننده موضوع
  • #4
ارسال‌ها
1,097
امتیاز
6,250
نام مرکز سمپاد
علامه حلی 1
شهر
کرمان
سال فارغ التحصیلی
1393
دانشگاه
دانشگاه شیراز
رشته دانشگاه
سخت افزار
پاسخ : صبا فروزنده

از شما مهربانان كه در اين مدت صبا را تنها نگذاشتيد بى نهايت سپاسگزاريم. دليلِ تأخير يك هفته اى ما اتمام زمان مقرر شده جهت واريز وجه به حساب و انجام كارهاى مرتبط بود. در هفته گذشته با كمك شما بزرگواران مبلغ ٢٠ ميليون تومان جمع آورى شد.
اما متأسفانه مبلغ كافى نبود و مشكلاتى را در پى داشت. طى اين يك هفته تمام تلاشمان را بكار بستيم تا بتوانيم فرصتِ از دست رفته را جبران كنيم.
خوشبختانه تلاشها مفيد واقع شد و روز گذشته( چهارشنبه) مبلغ ٢٠ ميليون تومان به عنوان يك سوم از كل مبلغ پرداخت گرديد. البته مشروط به پرداخت مبلغ باقى مانده تا ٣ هفته ديگر. اگرچه گرفتن موافقت و تمديد زمان از نظر خودمان غير ممكن و دور از ذهن بود، اما ايمان دارم" زمان "هم از توقف " صبا" در خودش دلگير است و شايد با اينكار خواست قصورِ گذرش را جبران كند و خودش را براى "صبا" ى ما تمديد كرد.
بار ديگر دست به دست هم دهيم و ياريشان كنيم. تنها ٣ هفته براى پرداخت ٤٠ ميليون تومان فرصت باقيست. حال كه حتى زمين و زمان هم به يارى اين خانواده آمده اند، تنهايشان نگذاريد.
شماره حساب بانك ملت شعبه جماران سيمان بنام صبا فروزنده:
١٤٠٥٣٨٦٨١٥
شماره كارت عابر بانك بنام صبا فروزنده:
٦١٠٤٣٣٧٠٤٤٦٢٤٩٩٥
شماره تماس ( وايبر):
٠٠٩٨٩٣٦٦٨١١٨٢٦
٠٠٩٨٩١٧٨٨٧٩١٩٩
عزيزانى كه خارج از كشور هستند ميتوانند از طريق صرافى حافظ اقدام فرمايند.
www.hafezfx.com
ما از همه سپاسگزاريم،
از زمين كه راهش را بر "صبا" هموار ميكند.
از زمان كه خودش را تمديد كرد.
از شما كه از فرشته ها هم برتريد و انسانيت را زنده نگه ميداريد.
(خانواده فروزنده فقط ٣ هفته فرصت دارند تا مبلغ ٤٠ ميليون تومان را پرداخت كنند.)
 
بالا