• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

به دخترک نداشته ام

  • شروع کننده موضوع
  • #1

speed

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
524
امتیاز
3,082
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
میاندوآب
دانشگاه
تبریز
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
به نام خدا
دخترکم هیچوقت آنقدر منزوی نشو که دیگر کسی کنارت باقی نماند آنقدر هم اجتماعی نشو که آدم های پست اطرافت جمع شوند.سعی کن خودت باشی ساده.
همیشه سعی کن کسی را داشته باشی که بتوانی کنارش گریه کنی کسی که صدایت را بشنود که پیشت بماند حتی در بدترین شرایط، که فقط با تو صادقانه رفتار کند.
دختر عزیزم هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد پس هیچ وقت کاری را بی پاداش برای کسی انجام نده و نگذار کسی بدون مزد کاری برایت انجام دهد که در حالت اول تو را احمق خطاب میکنند و در حالت دوم بی انصاف.
تک گل گلدان زندگیم برای خودت زندگی کن اما نه آنقدر بی توجه به اطرافت باش که خود خواه خطابت کنند و نه آنقدر به حرف مردم گوش کن که همچون بیدی با نسیم آرامی جهت حرکتت عوض شود.
تنها باش وقتی که دلتنگ یا عصبانی هستی چون وقتی دلتنگی دوست داری تمام اسرارت را به کسی بگویی تا شاید آسوده شوی و وقتی عصبانی هستی دوست داری تمام تلخی های زندگیت را روی کسی خالی کنی تا آرام گیری.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

speed

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
524
امتیاز
3,082
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
میاندوآب
دانشگاه
تبریز
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : به دخترک نداشته ام

دختر عزیزم هیچگاه پیش کسی غمگین نباش که مردمان زیادی آماده برچسب زدن به تو نشسته اند تا شاید کمی از بار برچسب های روی دوششان کم شود و هیچ وقت آنقدر شاد نباش که دیوانه خطابت کنند (البته دیوانگی اینجا هزار بار شرف دارد به مثل مردم عادی بودن) به راستی که کافر همه را به کیش خود پندارد.دخترکم سعی نکن پشت سر دیگران حرف بزنی حتی سخنانی خوب و شایسته.آخر این روز ها و قطعا در دوران شما هم کلاغ ها تصاعدی زیاد می شوند! دیگر اینگونه نیست که یک کلاغ بشود چهل ا امروزه کمِ کمش 2048 تا را زیر سر دارد. دردانه ام اینجا آدمها حتی بهتر از کلاغ ها عمل میکنند و الکی گنده کردن را نشان از توانایی های ادبی خود می دانند و خیلی خوب هم شاخ و برگ اضافه میکنند به هر چیزی.
اینجا ما دیگر مشکل آلودگی هوا نداریم و نخواهیم داشت خب حتی شاید تا چند سال دیگر ایران را منجی لایه اوزون بدانند! چونکه هر دقیقه در شهر کوچک ما چند هزار اصله درختِ گشن کاشته و پرداخته می شود.(چه رسد به کل کشور) ... درختانِ حرفی ، حرفهایی که به باغبان هیچ دخلی ندارد فقط از بابت خوشی آبروی رفیقش را واسطه میکند تا شاید لبخندی بر لبان کسی بیاندازد...
نیتش خیر است!!.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

speed

کاربر حرفه‌ای
ارسال‌ها
524
امتیاز
3,082
نام مرکز سمپاد
شهید بهشتی
شهر
میاندوآب
دانشگاه
تبریز
رشته دانشگاه
علوم کامپیوتر
پاسخ : به دخترک نداشته ام

دخترم همیشه سعی کن قوی باشی مثل سنگ سخت و محکم یا اقلا قوی به نظر بیایی چون قانون جنگل صد بار شرف دارد به قانون آدمها همه افرادی که دور و برت را پر کرده اند منتظر لحظه ای تعلل تو هستند تا بکشندت پایین و جایت را بگیرند که برای این مهم زیرآب زدن ساده ترین کاریست که توانش را دارند.
عزیزم منتظر نباش که راهت را دیگران هموار کنند که اگر بدترش نکنند بهتر نمی کنند اینجا فقط خودتی و خودت تنها باید راهت را بسازی و بروی جلو بیخیال دوست و آشنا باش چون سال ها پیش بیخیالت شدند.
عزیز دلم وابستگی امری اجتناب ناپذیر است پس سعی کن اگر وابسته شدی زیاد جدی نگیریش که خواهد گذشت و تمام می شود به همان راحتی که شروع شده بود هر چه وابستگی بیشتر ،غم انگیز تر و دردناک تر پایان خواهد یافت.این اصل صادق ترین اصل دنیای ماست.
 
بالا