• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

مقایسه ستارگان فوتبال

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع NEO
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
اون سیو تک دست نویر جلو رونالدو...
واقعا تعریف «سنگر» بود اون صحنه.
کلمه save رو می شنوم بدون اغراق همین صحنه میاد جلو چشمام. چون زنده هم می دیدم بازیو و همونجاهم پشمام ریخت هر سری با دیدنش پشمام می ریزه و تازگی داره برام . برای من تا ابد بهترین سیو تاریخه
 
کلمه save رو می شنوم بدون اغراق همین صحنه میاد جلو چشمام. چون زنده هم می دیدم بازیو و همونجاهم پشمام ریخت هر سری با دیدنش پشمام می ریزه و تازگی داره برام . برای من تا ابد بهترین سیو تاریخه
باع تو‌ دو سال از من بزرگتری ولی اون بازیو لایو دیدی!
 
باع تو‌ دو سال از من بزرگتری ولی اون بازیو لایو دیدی!
من از 9 سالگی تا وقتی کریس بره النصر بازیای رونالدو رو به ندرت میس میدادم . مخصوصا کلاس پنجم و اون تیم رویایی زیدان((: دوتا از کیتای 2017 شو خریدم بودم و همیشه هم موقع گل زدن تو زنگ ورزش خوشحالی مخصوص شو انجام میدادم. این زوال عقل بازیکن فن بودنو تا 18 سالگی داشتم ((:
 
Back
بالا