- ارسالها
- 471
- امتیاز
- 3,045
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان1
- شهر
- اراک
- سال فارغ التحصیلی
- 1401
احتمالا برای ساختمون پنل خورشیدی بگیرن چون اداره های اطراف هم دارن و عملا گرمایش و آب نداریم بدون برق(احتمالا اونم کالای لوکس بشه و فقط برای قشر مرفه پس کنسله)
دانشگاهم میدونم تو سمنان طرحش داره اجرا میشه
ولی قاعدتا هم بودجه زیادی میخواد هم پاسخگوی این حجم نیاز نیست
دیدم یکنفر دیشب میگفت پاوربانک خورشیدی خریدن
ولی فکر کردم برق بره کرکره مغازه ها بالا نمیره،خوراکی های یخچالی فاسد میشن و احتمالا قحطی شون میشه
من سازم دیگه نمیتونم بزنم،اتوبوس های شهرمون برقیه،ناشرها نمیتونن کتاب چاپ کنن همینو بگیرید تا تهش برید
دانشگاهم میدونم تو سمنان طرحش داره اجرا میشه
ولی قاعدتا هم بودجه زیادی میخواد هم پاسخگوی این حجم نیاز نیست
دیدم یکنفر دیشب میگفت پاوربانک خورشیدی خریدن
ولی فکر کردم برق بره کرکره مغازه ها بالا نمیره،خوراکی های یخچالی فاسد میشن و احتمالا قحطی شون میشه
من سازم دیگه نمیتونم بزنم،اتوبوس های شهرمون برقیه،ناشرها نمیتونن کتاب چاپ کنن همینو بگیرید تا تهش برید





