- ارسالها
- 182
- امتیاز
- 1,980
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان
- شهر
- سبزوار
- سال فارغ التحصیلی
- 1401
- دانشگاه
- علموص
- رشته دانشگاه
- طراحی صنعتی
نه من هم لاکپشت آبی داشتم هم خاکیتجربه نگهداری از سگ و گربه و همستر رو دارم...بد نبوده...منتها همیشه دوست داشتم یه لاک پشت داشته باشم...منتها چند باری که خیز برداشتم یکی بیارم،دیدم کار من نیس...طبق چیزایی که در موردشون خوندم و شنیدم نگهداری ازشون به شدت سخته،سیستم ایمنی و دستگاه گوارشی بسیار حساسی دارن و با کوچکترین سهل انگاری سریع مریض میشن...
نگهداری هیچکدومش سخت نیست






