• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :

    ثبت نام عضویت

دوست داشتنی‌ترین حیوانات

  • شروع کننده موضوع شروع کننده موضوع KindHermit
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
تجربه نگهداری از سگ و گربه و همستر رو دارم...بد نبوده...منتها همیشه دوست داشتم یه لاک پشت داشته باشم...منتها چند باری که خیز برداشتم یکی بیارم،دیدم کار من نیس...طبق چیزایی که در موردشون خوندم و شنیدم نگهداری ازشون به شدت سخته،سیستم ایمنی و دستگاه گوارشی بسیار حساسی دارن و با کوچکترین سهل انگاری سریع مریض میشن...
نه من هم لاکپشت آبی داشتم هم خاکی
نگهداری هیچکدومش سخت نیست
 
الاغ و گوسفند..جدی جدی نازن
 
نه من هم لاکپشت آبی داشتم هم خاکی
نگهداری هیچکدومش سخت نیست
والا مطالبی که به من گفته شد در مورد رژیم غذایی و میزان تایم و انرژی ای که باید براشون بذاری،دیدم در توان من نیس.
 
من علاقه زیادی به زرافه دارم، کاملا جدی عاشقشم. اطرافیانمم چون میدونن تقریبا هر چیز زرافه ای ببینن برام میخرن، مثلا من الان حداقل ۶ ۷ تا خودکار زرافه ای دارم، به طور متوسط هر تولد یه دونه عروسک زرافه کادو میگیرم، گلدون زرافه سر مدادی گلسر و اینا هم دارم.
بامزه ترین کادوی زرافه ای که گرفتم این بود که پارسال دوستم برام کتاب “زرافه در فرهنگ و هنر” خرید ((((((:
 
گربه
اسب
 
  • لایک
امتیازات: .A.
Back
بالا