- ارسالها
- 2,409
- امتیاز
- 29,696
- نام مرکز سمپاد
- فرزانگان۱
- شهر
- .
- سال فارغ التحصیلی
- 1401
تا حدودی موافقم
چون واقعا آموزش مجازی بازده خیلی کمی داره
چون واقعا آموزش مجازی بازده خیلی کمی داره

واقعا!!! خیلی جالبه این مسائل امسالم هنوز هست.ولی مشکلات آموزش مجازی رو چطور میخواید برطرف کنید ؟
این قضیه پایه به پایه فرق میکنه
الان اون کلاس اولی ای که سواد خوندن و نوشتن نداره
چطوری میخواد از پشت گوشی درس یاد بگیره ؟
اکثر دانش آموزان ابتدایی ای که خودشون گوشی و تبلت ندارن و خانواده هاشون صبح ها سر کارن از کجا میخوان درس یاد بگیرن ؟
ماهایی که امسال مدرسه جدید رفتیم
و نه معلمامونو میشناسیم و نه هم کلاسی هامون رو میشناسیم چیکار کنیم ؟
کلاس اولی / هفتمی / دهمی ها که تازه وارد یه جو تازه و جدید میشن
و تازه قراره یه سری کتاب های درسی که تا الان ندیدن جلوشون بذارن و بگن بخون
چجوری میتونن پشت گوشی درس بخونن؟
همه ی اینا رو باز میشه یه کاریش کرد
ولی مناطق محروم و این همه دسته بندی های مدارسو چطوری میخوان پاسخگو باشن ؟
همه ی مدارس پول ادوب کانکت و اسکای روم رو ندارن
و همه ی دانش اموز ها هم امکاناتش رو ندارن
اینو بذارید کنار بخشنامه های مزخرفی که هی فرت و فرت از اداره هم میاد
از واتساپ استفاده نکنید ...
از تلگرام استفاده نکنید ...
از پیام رسان های ایرانی استفاده کنید
پارسال اموزش مجازی مدرسه ی ما این طوری بود که
درسای عمومی که کلا معلما ناپدید شده بودن
و دروس تخصصی و مهم هم توی ایتا برامون فیلم های شبکه اموزش رو فوروارد میکردن و اگر خیلی هم با وجدان بودن دائم ویس و تکلیف و امتحان میذاشتن
این وضعیت اموزش مجازی بود
تازه تو شهری که نه محروم بود و مدرسه ای بود که به اصطلاح بهترین مدرسه شهر بود
عدالت اموزشی تو اموزش مجازی وحشتناک میشه
همین الان خیلی از خانواده ها بچه هاشون رو مدرسه نفرستادن
و میگن کلا یکسال دیر تر بره مدرسه !
به خاطر اینکه میگن با اموزش مجازی بچه چیزی یاد نمیگیره
