• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

مدرسه علوم کامپیوتر

  • شروع کننده موضوع
  • #1

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
unqz_a5-moarefi.jpg



جمع علمی-ترویجی رستا به همراه انجمن علمی دانشکده‌ی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برای سال سوم، اقدام به برگزاری مدرسه‌های تابستانه‌ی علوم کامپیوتر در تهران و اصفهان می‌نماید.
این دوره، در دو بازه‌ی زمانی، در خانه‌ی ریاضیات اصفهان و دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

از دانش‌آموزان دوره‌ی دوم دبیرستانِ ( ورودی‌های دهم تا دوازدهم) سراسر کشور دعوت به عمل می‌آید تا بر اساس اولویت‌های خود در یکی از این دو دوره ثبت‌نام نمایند.

❗️ لازم به ذکر است تیم و محتوای علمی و اجرایی هر دو دوره یکسان بوده و جمع رستا و همراهان، صرفاً با هدف ترویج هرچه بیشتر اهداف و محتوای علمی جمع، مدارس خود را در دو نقطه‌ی مختلف کشور و با ظرفیت دو برابر نسبت به دوره‌های پیشین، برای امکان دسترسی هرچه بیشتر دانش‌آموزان سراسر کشور، برگزار می‌کند.

▫️ مدرسه‌ی اصفهان، به همراه خوابگاه -با ظرفیت و مسئولیت محدود- با ظرفیت ۱۲۰ نفر ( ۶۰ دختر و ۶۰ پسر) در تاریخ ۳۱ مردادماه تا ۲ شهریورماه در خانه‌ی ریاضیات اصفهان برگزار می‌گردد.
برای اطلاعات بیشتر در کانال زیر عضو شوید:
https://t.me/CsssEsf

▪️ مدرسه‌ی تهران، در محل دانشگاه صنعتی شریف و در بازه‌ی ۵ تا ۷ شهریورماه با ظرفیت ۱۲۰ نفر ( ۶۰ دختر و ۶۰ پسر) و بدون امکان عرضه‌ی خوابگاه برگزار می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر در کانال زیر عضو شوید:
https://t.me/CsssTeh

دقت شود هزینه‌ی شرکت در دوره برای سه روز کارگاه، ارائه و مسابقه‌ی علمی به همراه ناهار، میان وعده و اقلام تحریری، ۱۲۰ هزارتومان می‌باشد. و مابقی هزینه‌ها توسط حامی مالی رویداد تامین می‌شود.

هر دو رویداد با محتوای یکسان و در جهت دسترسی یکسان تمامی دوستان به محتوی مدرسه است. پس اگر عزیزی به هر دلیل در بازه‌ی زمانی یا محلِ هر مدرسه قادر به شرکت نبود، می‌تواند در گزینه‌ی دیگر ثبت‌نام نماید.

خوابگاه اصفهان، با تخفیف مهیا شده است و اطلاع دقیق‌تر آن در هنگام ثبت‌نام اطلاع‌رسانی خواهد شد.
( قیمت حدودی هر شب ۲۰ هزارتومان. هرچند امکان دارد هتل دانشگاه اصفهان نیز برای سفر خانوادگی دوستان به اصفهان با قیمت مناسب هماهنگ شود که لازم است هرچه سریع‌تر متقاضیان درخواستشان را به ما اعلام کنند.)

تارنمای ثبت‌نام در هفته‌ی اول مردادماه پس از انتشار رسمی پوستر برنامه اعلام خواهد شد. و دانش‌آموزان برای ثبت‌نام این امکان را دارند که یکی از دو مکان برگزاری را به ترتیب اولویت انتخاب کنند تا با ترتیب اولویت زمانی و مکانی، اعضای هر مدرسه پس از پایان بازه‌ی ثبت‌نام و در روز مشخصی، در کانال‌های مربوطه به هر مدرسه اعلام شوند.

یک خبر خیلی خوب این‌که امسال برای اولین بار دانش‌آموزهایی که داخل دوره‌های قبل مدارس تابستانه‌ی ما شرکت کردند، امسال دانشجو شده و برای اولین بار در کادر علمی-اجرایی ما حاضر خواهند بود.
بی صبرانه منتظر جوانه‌های جدید رستا که شاید شما باشید هستیم.

اطلاعات بیشتر علاوه بر کانال تلگرام، در سایت زیر:
http://summerschool.ce.sharif.edu/
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Bahar Bdrn

کاربر نیمه‌فعال
ارسال‌ها
15
امتیاز
22
نام مرکز سمپاد
Farzanegan
شهر
Esfahan
سال فارغ التحصیلی
94
خب خیلی جدی و اتوکشیده بود متن بالا!
ولی واقعا بیایید. خیلی خیلی خیلی خوبه و خوش می‌گذره!
 
بالا