- ارسالها
- 1,853
- امتیاز
- 34,437
- نام مرکز سمپاد
- Frz
- شهر
- تهران
- سال فارغ التحصیلی
- 1404
اگه از نقش مامانم توی این مورد صرف نظر کنیم.....پدربزرگم یکی از اون آدمایی بود که مثل سایرین فقط نگفت براش دعا میکنیم. خیلی بهم کمک کرد. از نظر روحی و روانی و پشتیبانی و هم درسی نیز مامانم فوقالعاده بود.معلمام هم گفتن برام آرزو موفقیت دارن. چون کاری از دستشون بر نمی اومد. مدرسه مون دولتی بود و سطح آموزشیش مجبورا خیلی ضعیف. تلاش خودمون ما ۵ نفر رو تا حوزه کشوند ولی بهدش فقط سه نفرمون قبول شدیم. که از اونها هم فقط من فرزانگان میرم



). منم جالب بود برام و ثبت نامم کردن و به خاطرش اون سال ثبت نامم کردن تو آزمونای آزمایشی. فکر می کردم منم و چند ده نفر آدم خیلی قوی. ینی احتمال قبولیم پایینه ولی اگه قبول نشم آبروم میره(((: بعد که قبول شدم، کم کم فهمیدم بقیه هم آدمای عادی ان و کم کم جایگاه بالاتری تو کلاس پیدا کردم.





، اون وسط مسطا خالم خیلی بهم روحیه میداد و تو قسمت هایی که مشکل داشتم کمکم میکرد 

مدرسمونم تو روستای روشن اباد هستش به قول ما بابلی ها روشنِوا