• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

افتخاری دیگر برای سمپاد و سمپادیا

وضعیت
موضوع بسته شده است.
  • شروع کننده موضوع
  • #1

Ham!D ShojaE

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
882
امتیاز
12,214
نام مرکز سمپاد
دبیرستان جابرابن‌حیان
شهر
تهران
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی آی‌تی
56994768616523546729.jpg
همیشه از افتخاراتی که دوستانمان کسب می‌کنند، خوشحال شده‌ایم. بیشتر از آن‌که آن‌ها را به دلیل کسب افتخاراتی که خود به آن‌ها نرسیده‌ایم تحسین کنیم، خوشحال می‌شویم. چرا که احساسات، دغدغه‌ها و ویژگی مشترکی داریم؛ شناخت متقابل، دوستی، سمپادی‌ بودن، سمپادیایی بودن. در این بحبوحه‌ی نابودی سمپاد و بحث‌هایی از این قبیل که مرتباً هم جریان دارند، بعضی افراد کارهایی می‌کنند که باعث می‌شود سمپاد جمع پرافتخار سابق بماند. مانند هرخانواده‌ی دیگری، هرکس که در خانواده‌ی سمپاد کار بزرگی انجام دهد همه‌ی اعضا به آن می‌بالند و خوشحال می‌شوند. در این بین، گروه بزرگ سمپاديا به واسطه‌ی شناخت گاه دورادور و گاه نزديک همديگر اين دوستی و صميميت را به طرز ديگری لمس می‌كنند
از کلیشه‌ها که بگذریم، همه‌مان روزها با هم خندیده‌ایم و غصّه خورده‌ایم. در استرس‌ها و نگرانی‌های یکدیگر شریک بوده‌ایم و خاطرات زیادی را تجربه کرده‌ایم. حالا تک‌تک اعضای این خانواده‌ی بزرگ به این جمع می‌بالند و این افتخار را متعلّق به همه‌ی این خانواده می‌دانند.

فاطمه محمّدی عزیز! افتخاری که به ارمغان آورده‌ای خانواده‌ی سمپادیا را بار دیگر مفتخر و مسرور کرده است. هنوز خوشحالی‌‌های‌مان درپی کسب رتبه‌ی ۱۵ کشور در زیرگروه ریاضی، درسال گذشته توسّط علی جهان‌گیری درخاطرمان مانده است و تک‌تک افتخارات و مدال‌های کاربران در المپیادها خوشحالمان کرده. حالا نوبت به توست. امروز؛ چه كسانی كه دوستان نزديكت در سايت بوده‌اند، چه كسانی كه شايد يک بار شناسه‌ی کاربری‌ت را ديده‌اند و حتی كساني كه نام بیلی بچّه را برای اوّلین بار به عنوان رتبه اول كنكور هنر در تاپيک‌ها و بانگ‌ها و پ.خ‌ها خوانده‌اند به تو تبریک می‌گویند.
فاطمه، یا بهتر است بگوییم بیلی بچّه؛ ازطرف کاربران و تیم مدیریّت سایت، کسب رتبه‌ی ۱ کنکور هنر در سال تحصیلی ۹۱-۹۲ را به شما و اعضای خانواده‌ی بزرگ سمپادیا تبریک می‌گوییم.

و سخن پایانی این‌که این‌جا، درسمپادیا، همگی به یاد هم بوده‌ایم. گروهی برای کنکوری‌های ۹۲ -با زحمات محمّدمطهری عزیز به عنوان مدیرکل سایت- ایجاد شد و کاربران آموزه‌هایشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. کنکوری‌های عزیز، برای همه‌تان آرزوی موفقیّت می‌کنیم. اگر به رتبه‌ی دل‌خواه‌تان رسیده‌اید، امیدواریم در ادامه هم موفق باشید و اگر خیر، به‌یاد داشته باشید که خدا گر ز حکمت ببندد دری؛ ز رحمت گشاید در دیگری. به‌یادتان هستیم، دوستتان داریم و برایتان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

بعد از تحریر: همچنین؛ کسب رتبۀ ۷ منطقه و دوازده کشوری توسط فائزه‌ی عزیز با نام کاربری f.m را به ایشان و خانوادۀ سمپادیا تبریک می‌گوییم.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #2

Ham!D ShojaE

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
882
امتیاز
12,214
نام مرکز سمپاد
دبیرستان جابرابن‌حیان
شهر
تهران
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی آی‌تی
بیست‌وشش مدال مختلف، دستاورد کاربران سمپادیا در المپیادهای کشوری سال ۹۲


المپیاد ادبی: ستایش دشتی، نیما بهرامی، متین حیدری و زهره عبداللهی: مدال طل‍ا| آریا زواری: مدال نقره.

المپیاد فیزیک: محمد طینتی: مدال نقره |حسین بهمن‌آبادی: مدال برنز.

المپیاد نجوم: لعیا قدسی و نسترن نویدمقدّم و معصومه اسدی: برنز.

المپیاد ریاضی: یگانه علی‌محمدی، محمدرضا دانش‌ور و احسان مختاری: مدال طل‍ا | محمّد هنری، روژین رضوان و آنیتا کریمی: مدال نقره.

المپیاد زیست: محمد اکبری: مدال طل‍ا| زهرا سلطانی و دینا موسوی: مدال نقره.

المپیاد شیمی: آناهیتا نجفی و محمّدسجاد ملکی: مدال نقره| کیا ایران‌دوست: مدال برنز.

المپیاد کامپیوتر: محمّدجواد علی‌خانی: مدال ط‍ل‍ا| رضا سلط‍انی و حامد شیرزاد: مدال برنز.
 
  • شروع کننده موضوع
  • #3

Ham!D ShojaE

کاربر فوق‌حرفه‌ای
ارسال‌ها
882
امتیاز
12,214
نام مرکز سمپاد
دبیرستان جابرابن‌حیان
شهر
تهران
دانشگاه
صنعتی شریف
رشته دانشگاه
مهندسی آی‌تی
افتخارات کاربران سمپادیا در کنکور ۹۳

679.jpg

برای ما، خواندن فراز و نشیب زندگی تحصیلی دوستانمان از لابه‌لای پست‌های حرف‌بزن، ملموس‌تر و دوست‌داشتنی‌تر از خواندن مصاحبه‌ی رتبه‌های برتر مجلّه‌ی کانون بوده‌است. برای ما که شاید رتبه‌های برتر کنکور را آدم‌هایی تک‌بعدی و تک‌هدف دانسته‌ایم، موفقیت یکی از دوستان‌مان خوشحال‌کننده بوده و یا لابد تجربه‌ی مشترک لبخندزدن به چرخ‌دنده‌های درجه‌ی کاربری‌شان و یادآوری خاطرات مشترک را داشته‌ایم. خاطراتی از جنس بانگ‌ها، پ.خ‌ها، پست‌ها و لایک‌ها و کسانی که به سادگی می‌توانند یکی از دوست‌هایمان باشند و دیدن موفقیت‌شان به اندازه‌ی موفقیتِ خود، خوشحالمان می‌کند. چرا که احساسات، دغدغه‌ها و ویژگی‌های مشترکی برای بیان‌کردن داریم.

از طرف تیم مدیریّت و کاربران فروم، کسب رتبه‌ی ۲ کشوری کنکور تجربی توسّط آناهیتا نجفی، رتبه ۵ و ۱۰ کشوری کنکور زبان توسّط کیمیا قیاس‌وند و حنانه صفی‌اقدم، رتبه ۱۹ کشوری کنکور هنر توسّط زهرا جلالی و رتبه‌های ۲۲ و ۲۸ کشوری کنکور تجربی توسّط کیا ایران‌دوست و روژین همدانی را به این دوستان و خانواده‌ی بزرگ سمپادیا تبریک می‌گوییم. موفّق باشید.
 
ارسال‌ها
2,126
امتیاز
23,683
نام مرکز سمپاد
فرزانگان
شهر
قم
سال فارغ التحصیلی
97
افتخارات کاربران سمپادیا در کنکور96
رشته انسانی:

؟ ِ آینده : رتبه 186 کشور،16منطقه3
رشته تجربی:
pourya1377 : رتبه 2 منطقه سه
سینا: ۷۸ منطقه ۳
forest: رتبه 243منطقه یک
mahtab1998 : رتبه 340 منطقه 2
رشته ریاضی:
صفر بتوان صفر : رتبه 21 منطقه دو
sanaph : رتبه 107 منطقه دو
sadegh dartoomian :رتبه 146 منطقه دو
AliEBR : رتبه 159 منطقه دو
Kabiri : رتبه 203 منطقه دو
alihhh : رتبه 345 منطقه دو
کنکور زبان:
mahtab1998 رتبه 36 منطقه دو
؟ ِ آینده : رتبه 221 منطقه سه
کنکور هنر:
N¡na : رتبه 18 منطقه یک
___________________________________________________
از طرف تیم مدیریت به همه ی این عزیزان تبریک میگیم. به امید ِ موفقیت ِ روزافرون : )
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا