• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سمپادیا

Pan
Pan
دقیقا همین اثبات کردن‌های بی‌هدف در مقابل استدلال‌های بی‌پایه و اساس هست که بهشون قدرت میده و تعداد باوردارنده‌(؟)هاشو زیاد می‌کنه. بهترین روش پاسخ به ادعاهای بی‌ارزش نادیده گرفتنشونه.
Pan
Pan
هرچند افرادی زیادی رو دیدم که باطنز به بررسی و رد منطقی اینجور چیزها میپردازند ولی هنوز به نتیجه نرسیدم که این رد منطقی به درد چه کسی میخوره وقتی افرادی که همچین فکری دارند قطعا "منطق" براشون اهمیتی نداره و نهایتا اون تحلیل رو افرادی که باهاش موافقن و صرفا به خاطر خندیدن به طنزش ببینن.
Pan
Pan
البته به خصوص راجع به زمین صافی که بخوام بگم که اونا رسماً کل استدلالشون از این میاد که همه‌ی دولتا و کارکنانش و ناسا و دانشمندا دارن دروغ میگن پس اثبات خاصی هم براشون اهمیت نداره. فکر کنم تینیجرایی که علاقه به edgy بودن داشته باشن خیلی بهش جذب بشن.
Iman Rage
Iman Rage
خیلی خب، من از شما به عنوان یک فرد بالغ غیر edgy می خواستم بپرسم.چطور زمینی که به نظر صاف میاد گرد هست. در واقع بنده اگر کسی هم چنین سوالی رو ازم بپرسه کاملا بهش حق می دهم.چون حداقل در ظاهر برای هر شخص به نظر صاف میاد.
Iman Rage
Iman Rage
یافته های ناسا و دولتها و دانشمندان ارزشمند هست اما به عنوان یک فرد مستقل مشاهده گر هم میشود حدس زد که زمین باید گرد باشد!
Iman Rage
Iman Rage
ساده ترین استدلال اینست که وقتی کشتی از افق به سمت شما می آید اول بادبان های آن دیده می شود!
Iman Rage
Iman Rage
فقط میخواستم بگم که هر سوالی ارزش پرسیده شدن داره.بنده به کسی که به همه چیز شک می کنه احترام زیادی قائل هستم.اما به این معنی نیست که این شک در نهایت به رد همه چیز منتهی میشه.این شک به این منجر خواهد شد که ما ادراک بهتری از جهان داشته باشیم. علم را افراد شکاک جلو می برند!
Pan
Pan
جالبه بدونید flat earther ها فکر میکنن حتی کشتی‌ای که در افق کاملا دیده نمیشه هم با زوم کردن روی دوربین میشه و البته بدیهتا کلی وبسایت ویدیو و منابع مختلف هست که کلی از این استدلال‌های ساده که میگین رو براشون توضیح میده حالا چرا باور نمیکنن و هنوز کلی ازشون هست تو دنیا؟
Pan
Pan
در واقع اصلا مسئله برای اونا شک و تردید و سوال پرسیدن جدی نیست که فکر کنین واو با یه استدلال ساده چه کار خفنی کردم حالا طرف مقابلم قانع میشه. اون فرد اصلا براش مهم نیست که قانع بشه و دنبال بحث منطقی باشه.
Pan
Pan
ولی حالا شما در منقرض کردن نسل آدمایی که چندین ساله هزاران هزار نفر نتونستن قانعشون کنن با انواع استدلال و شواهد ساده و پیچیده موفق باشین. مطمئنم در جواب استدلال سادتون میگن آفرین کاملا قانع شدم and then there were no flat earthers anymore.
Iman Rage
Iman Rage
You don't need to be mean about anything
Pan
Pan
شک فقط وقتی ارزش داره که پشتش استدلالی باشه فردی که الان فقط به صرف اینکه زمینو صاف میبینه به گرد بودنش شک می‌کنه (هرچند این استدلالی بود که شما آوردین شک دارم استدلال خودشون این باشه) خیلی خیلی فرق داره با کسی که به صاف بودن زمین در دوران قدیم شک می‌کنه.
Iman Rage
Iman Rage
there are people who are convinced by reasonable arguments and there are who are not
Iman Rage
Iman Rage
I 'm just trying to say when someone asks a question don't lose your mind!
Iman Rage
Iman Rage
I see the earth flat, everyone else sees same. It sounds like good reasoning at first at least
بالا