• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

سمپادیا

مهدی
مهدی
+ آره دوست من. ما خیلی معمولی تر ازونچه که فکرشو می‌کنیم هستیم. خیلی معمولی تر.
MSA
همه که میگم منظورم به اوناییه که کتاب میخونن. به طور خاص تر اونایی که غیر از رمان هم کتاب میخونن. این گروه قسمت زیادیشون خوندن قوی سیاه رو. کلن از معروف ترین هاس دیگه.
  • لایک
امتیازات: f-1391
MSA
+
من تقریبن 1 سال و 6 ماه پیش خیلی جدی به این مسأله معمولی بودن برخوردم و مفصل درگیرش شدم. این که به صورت کلی ما همه معمولی هستیم و اونقدری که خودمون فکر میکنیم مهم و ارزشمند نیستیم، این رو کامل قبول دارم و برام هضم شده. ولی با این مسأله نمیتونم کنار بیام که یک انسان دیگه منو متهم کنه به دنباله روی.
MSA
من حس میکنم تا جایی که میشده خاص زندگی کردم. حالا این که تهش نمیشه و همه ما یک جورهایی معمولی و کم اهمیت هستیم درسته و موضوع بحث من نیست.

آدمی که از نظر من کل زندگیش جز دنباله روی نبوده و حتا مهم ترین تصمیم هاش تحمیل جامعه بوده، نمیتونه منو متهم کنه که آره فلانی سورسش اون یاروعه.
MSA
+
در واقع من لجم گرفته از این حرفی که شنیدم : )) انکار نمیکنم که تحت تأثیر کسایی بودم به هر حال. ولی خیلی آزادانه تر انتخاب کردم تحت تأثیر کی باشم. درد داره که کسی که 99% زندگیش کپی زندگی پدر و مادرشه، به منی که پدر و مادرم 1000مین آدم موثر زندگیمم نیستن، برگرده بگه فلانی دنباله روه.
مهدی
مهدی
خیلی وقتا آدم نمی‌دونه تحت تاثیر چه کسایی هستش. ولی خب حرف یه سریا واقعا باد هواست. میدونی خودت این رو سینا.
  • لایک
امتیازات: MSA
بالا