• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط Shamim

  1. سانسور و تحریف فیلم ها

    پاسخ : سانسور و تحریف فیلم ها به نظرم اصلا کار خوبی نیست خیلی از فیلم های دوبله شده رو دیدم و وقتی با فیلم اصلی مقایسه می کنی می بینی که داستان فیلم به کلی تغییر کرده! خب این کارا چیه؟! به جای دوبله شده اش میریم اصلی رو می بینیم که تغییری هم نکرده باشه!! به نظرم وقت گذاشتن پای فیلم های دوبله...
  2. حذف کنکور

    پاسخ : حذف کنکور دلتون خوشه ها!! کنکور حذف بشه!! فکر می کنید دانشگاه ها برای خودشون ورودی نمی گیرین؟! چه حسن خواجه چه خواجه حسن! بلاخره که باید درستو بخونی...
  3. ازدواج سمپادی ها ، اصلاح نژاد بشر !

    پاسخ : ازدواج سمپادی ها-اصلاح نژاد بشر! نه بابا؟! کی گفته ما خرخونیم؟!! اصلا یه مدت بحثش تو مدرسه ما بود...که ماها چون فکر می کنیم سمپادی هستیم و تیزهوشان زیاد درس نمی خونیم و بیشتر متکی به هوشمون هستیم!! در صورتی که اگه خرخون باشیم مطمئنا دنیا رو کن فیکون می کنیم...!! ازدواج دو سمپادی؟!به...
  4. فخر فروشی به غیرسمپادی‌ها

    پاسخ : فخر فروشی به غیر سمپادی ها فخر فروشی؟!! ما بدون انجام این کارا هم کلی لقب می گیریم چه برسه به اینکه از این کارا هم بکنیم!!
  5. سمپادی های اسلامشهر یا چهاردانگه

    پاسخ : سمپادی های اسلامشهر یا چهاردانگه طرح خواب تو مدرسه چیه؟!!!!!
  6. مشاوره انتخاب رشته دبیرستان (متوسطه)

    پاسخ : ریاضی یا تجربی ولی آدما و افکار شون و همین طور هدف ها تغییر می کنن...
  7. رویای دانش آموزان رشته تجربی

    پاسخ : دانش آموزان رشته تجربی داروسازی و شیمی....کلا به شیمی علاقه خیلی زیادی دارم. پزشکی رو هم دوست دارم! کلا رشته هایی رو دوست دارم که خرخونی زیادی میخواد!
  8. لباس فرم

    پاسخ : لباس فرم در این حد بگم که وقتی یه روز داشتم از مدرسه بر می گشتم... یه پسره متلک گفت: - شما مستخدم بیمارستانید؟! بعدشم هم با دوستاش خندید!! آخه این چه رنگیه خدایی؟! طوسی... خاکستری روشن!! یه رنگ خوشگل با یه طرح نو نمی تونن بدن!
  9. مشاوره انتخاب رشته دبیرستان (متوسطه)

    پاسخ : ریاضی یا تجربی بستگی به علاقه و استعدادت داره!! برو به سمتی که بهش علاقه داری!
  10. مدارس مختلط

    پاسخ : مدارس مختلط به نظرم نباید خالی از لطف هم باشه!! دختر و پسر از بچگی یاد می گیرن که چطور با هم رفتار کنن و اگه این کار از مقاطع پایین شروع بشه مفید تره!
  11. به چه زباني علاقه داريد؟!

    پاسخ : به چه زباني علاقه داريد؟! انگلیسی و فرانسوی.... و البته ایتالیایی!! علاقه خیلی زیادی به یادگیری این سه زبان دارم... و زبان فارسی هم که خب جای خودش رو داره!
  12. جهان های موازی

    پاسخ : دنیای موازی! منظور از دنیای موازی...وجود چند من مختلف است که در زمان های مختلف و در مکان های مختلف زندگی می کنند... ولی همشون یک نفرند... تقریبا موضوع جالب و سردرگم کنندئیه! فکرشو بکنید... چند تا من... چی میشه؟!!! :-?
  13. سمپادی های اسلامشهر یا چهاردانگه

    پاسخ : سمپادی های اسلامشهر یا چهاردانگه سلام بچه ها منم مال فرزانگان چهاردانگه ام... :-"
بالا