• اگر سمپادی هستی همین الان عضو شو :
    ثبت نام عضویت

دریافت محتوا توسط datis68

  1. غرور ِ سمپادی بودن

    پاسخ : سمپاد و غرور ماشین گرون یه وسیله هست تا راحت تر زندگی کنی اما گاهی هم باعث غرور میشه... برای من سمپاد فقط یه وسیله نبود...
  2. غرور ِ سمپادی بودن

    پاسخ : سمپاد و غرور سلام به همه. بعد از مدتی غیبت دوباره بازگشتیم.وقتی بحث رو ایجاد کردم می خواستم یکی یکی برای جواب هاتون دلیل بخوام .اما نبودم و نشد. من احساس می کنم غروری که ما داریم خیلی کمتر از اون غروریه که مدرسه عادی ها میگن.
  3. سومین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

    پاسخ : سومین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران کاش برای بچه های ما هم امکاناتی در حد امکانات شما وجود داشت.
  4. 1998 ... 1999 ... 2000 !!!

    پاسخ : 1998 ... 1999 ... 2000 !!! اشالا به زودی به 300 تا می رسیم...البته 300 تا خوبیش به خاطر یه تلمیح تاریخیه.
  5. هشدار جدی تر از قبل

    پاسخ : هشدار جدی تر از قبل با توجه به اینکه همه ی بچه ها نظرشون مهمه.میشه با دادن یه امتیاز به یه مطلب که از طرف بقیه درست حسابی باشه فضا رو بهتر کرد.
  6. فروم سمپادیا و چگونگی پیش‌رفت

    پاسخ : فروم سمپادیا و چگونگی پیش‌رفت از این که توی باغ نیستم شرمندم...اما برام مهمه بدونم اینجا سر چه چیزی با هم دعوا یا درگیری دارید؟؟؟ اما حرف خودم اینه که احساس می کنم یه خورده بحث ها پراکنده است با اینکه زیاد اینجا نبوده ام.
  7. غرور ِ سمپادی بودن

    پاسخ : سمپاد و غرور خب این به نظرم دلیل زیاد درستی نیست چون هر جا هر تعداد جمعی که شباهتی با هم داشته باشن بیشتر حال میکنن با هم باشن حالا چه اون استثنائی ها چه ما چه جمعیت دزدا.... اما در مورد سمپاد فکر کنم بعد از یه مدته که فرق با بقیه جاها ایجاد میشه بعد از یکی دو سال مثلا...بودن تو سمپاد...
  8. مراکز سمپاد تازه تاسیس، سمپاد روبه نابودی ؟

    پاسخ : مراکز سمپاد تازه تاسیس، سمپاد روبه نابودی ؟ فکر نمی کنم این کارو بتونن بکنن...و ما که فارغ التحصیل هم هستیم بازم فکر نکنم ساکت بشینیم.
  9. معلم زن - معلم مرد

    پاسخ : معلم زن - معلم مرد معلم زن زیاد به درد مدرسه پسرونه نمی خوره چون اصولا پسر ها حال نمی کنن یه زن(حتی اگه معلم) بهشون بگه ساکت یا مثلا برو بیرون.
  10. گرامیداشت روز سمپاد

    پاسخ : روز استعداد هاي درخشان در مدرسه شما فک کنم فقط در حد این بود که سر صف یه تبریکی بگن و مثلا چند تا جایزه بدن.خبر خاصی نبود.
  11. بررسی مسئولان و دبیران سمپاد

    پاسخ : بررسی مسئولان و دبیران سمپاد آقای خطیبی(روانشناسی(حسابان)) آقای کریمشاهی(فیزیک)
  12. غرور ِ سمپادی بودن

    پاسخ : سمپاد و غرور من خودم یه مقداری از اون غرور رو حس می کنم البته این غرور تا قبل از کنکور خیلی بیشتر بود.ولی باز هم یه حس خاصی نسبت به سمپاد دارم که باعث میشه بیام اینجا یا هر جا دیگه که اسم سمپاد هست.....شاید نباید از غرور استفاده می کردم..منظورم یه حس خاص بود.
  13. غرور ِ سمپادی بودن

    سمپادی بودن شما حس غرور یا حس دیگه ای بهتون میده؟؟؟فکر می کنید چرا؟؟ چه فرقی با بقیه داریم؟؟این حس از کجا میاد؟
بالا