کج سلیقه گی و جمهوری اسلامی ایران

>>>کج سلیقه گی

متاستفانه بعد از انقلاب عدهای از افراد به این فکر افتادند که حال اگر در این انقلاب نقشی داشتند می توانند مرز بین اسلامی و غیراسلامی را تعیین کنند و با این کار امر به معروف و نهی از منکر کنند اما غافل از اینکه این کار بیشترین اسیب را در جامعه ما داشت بطوری حتی امروز نیز ادامه دارد و این اسیب ها از سال68 به حد اعلا رسید/.

نمونه ای از ان را میگویم/.البته کج سلیقه گی در تمام حوزها است

>مذهبی- سال 74:مسئل امور تربیتی یکی از استان های  غربی کشور دختری رو جلوی دوستانش بخاطر داشتن دوست پسر بی ابرو میکند و نتیجه این دختر خود را اتش میزند

ایا این مسئول در این صلاحیت بود که حدود اسلام را به این دختر نشان دهد پس چرا علما اسلام 50-60 سال درس میخوانند تا این حدود رو تشخیص دهند؟

>فرهنگ و مجلس- سال 80:نماینده استان …..:اموزش و پرورش تنها نقش مصرف کننده گی دارد و بازده خاصی ندارد/.

>اموزش و پرورش- سال 87: المان سالیانه بین 200 تا 230 ساعت کلاس ضمن خدمت اجباری دارد و اما….علی احمدی : ما به این نتیجه رسیدیم که کلاس های ضمن خدمت هزینه اضافی ای بر دوش این وزارت خانه دارد!!!/.

>جامعه- سال 88: در استانه ریاست جمهوری و بعد از ان ……../.

مقایسه-سال 88(دولت 9،قبل انتخابات):فتاح در ادمه تمجيد از احمدی نژاد  در ارومیه  گفته:”دولت نهم دولت خاصی است، هم طرفداران سرسخت دارد و هم دشمنان تا بن دندان مسلح، تاريخ را که می خوانيم همه جايش همين است؛ حکومت حضرت امير المومنين(ع) هم همينطوری بود.ایا این درست است که حکومت علی را که معصوم بود را با یک فرد عادی مقایسه کنی/.

(http://news.gooya.eu/politics/archives/2008/10/078019print.php)

لازم به ذکر است که اینجا قصد انتقاد از کسی را ندارم فقط بحث اسیب شناسی است/.

و متاستفانه در این چند 20 سال اخیر کج سلیقه گی ها شکافهای اجتماعی را بازتر کرد/.

حال بیایید همفکری کنیم تا چکونه ای معزل را ریشه کن کنیم/.

 

<< وطن یعنی هویت اصل ریشه   سراغازا و سرانجاما و همیشه>>

15 نظر

اضافه کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *