ماه: جولای 2015

کلاس‌های المپیاد سمپادیا و باشگاه المپیاد طلایی ها

بعد از مدت ها فعالیت مجازی٬ حالا پا به دنیای حقیقی گذاشتیم. امسال سایت سمپادیا و باشگاه المپیاد طلایی‌ها٬ به هم وصل شدند تا فعالیت های جدیدی رو در حوزه دوره‌های سطح بالا شروع کنند. دوره هایی با موضوعات مختلف مخصوص کسانی که به چاردیواری مدرسه راضی نیستند و میخوان قدم‌های بزرگتری بردارن. ما مجموعه بزرگی از آدم‌هایی که قبلا راه‌های درازی رو رفتند دورهم جمع کردیم تا بتونیم مسیرهای خوبی جلوی پای بچه ها بگذاریم…



اولین فعالیت مشترک رو هم با دوره‌های حرفه‌ای المپیاد شروع کردیم. دوره‌های مبتدی مخصوص کسانی که میخوان از اول تازه شروع کنن و نیاز به راهنما و مشاور دارند و دوره پیشرفه مخصوص کسانی که قبلا المپیاد خوندند و الان میخوان اون قلق‌ها و تکنیک‌های خاص المپیاد رو یاد بگیرند و استارت بزن کارو.

دوره المپیاد زیاد پیدا میشه اما یک نکته اساسی در مورد این دوره ها وجود داره و اونم اینه که کسانی تو این دوره ها تدریس میکنن که باتجربه هستند و راه و چاه رو خوب بلد هستند. نه اینکه صرفا مدال داشته باشند و بیان تدریس کنن. وقت شما تلف نمیشه و مستقیم اصل مطلب آموزش داده میشه و جوری هم هست میتونه یک استارت خوب باشه که یک پایه‌ای بسازه و شما ادامه مسیر رو برید.  تمام تلاش گروه هم اینه که همه چیز به موثرترین و پربازده‌ترین شکل ممکن باشه و همه دانش‌آموزا کاملا راضی باشند.

این دوره ها ۵ روزه هستند از ۱۶ شهریور تا ۲۰ شهریور. توی دانشگاه تهران برگزار میشن. مجموع ساعاتش ۳۴ ساعته و هزینش ۱,۲۷۰,۰۰۰ تومان. هزینه پذیرایی اختیاری ۱۵۰هزار تومن و هتل هم هماهنگ شده میتونید میتونید هتل بگیرید که البته هزینش جداست ۴۷۰ تومنه. یا اینکه یک هفته رو پانسیون و یا خوابگاه برید که تو هزینه صرفه جویی کنید. هزینه ای که در نظر گرفته شده نسبت به کیفیت و ساعت های تدریس واقعا منطقیه و کمتر از اون نمیشه واقعا.

ثبت نام گروهی هم تخفیف داره. برای بچه هایی که از سایت ثبت نام کنن هم ۱۰۰ تومن تخفیف داره. موقع ثبت نام قسمت معرف رو بنویسید sampadia و برای اعمال تخفیف کد تخفیف رو بنویسید sampad .

برای اطلاعات دقیق و کامل و ثبت نام به اینجا مراجعه کنید : http://www.talayiha.ir/summer94

برای مشاوره و سوالات میتونید با دفترمون تماس بگیرید : ۰۲۱۸۸۹۹۶۷۶۲

نقل و انتقالات میان مدارس سمپاد !

سلام به همه دوستان ،

آرزو دارم روزه ها و عبادت هاتون در ماه مبارک مورد عنایت خدا قرار بگیره . با رسیدن این موقع از سال درخواست های انتقالی دانش آموزان از همه ی مراکز سمپاد به مرکزهای مجهز تر و قوی تر شروع می شه ، به این خاطر که در هر شهر و شهرستانی معمولاَ تعداد معدودی مرکز پیشرفته با معیار های استعدادهای درخشان وجود داره که بیشتر المپیادی ها و رتبه های خوب کنکوری توی اون مشغول به تحصیل اند . راستی شما از مدرسه خودتون راضی هستید؟ شما تابحال فرم انتقالی رو پر کردید؟ و آیا تا الان پشیمون نشدید؟ اگه تجربه انتقالی گرفتن رو داشتید یا اطلاعاتی درباره انتقالی گرفتن دارید یا نظری درباره علت و انگیزه های انتقالی دارید خوشحال می شم اعلام کنید.