کمک شما به سمپادیا

کمک کردن شما به ما میتونه ماورای فعال بودن توی سایت و نوشتن مطلب باشه. در راستای فاز سوم تبلیغاتی تعدادی راه مفید به ذهنم رسید که به صورت عددی بیان می کنم.

1. لینک
خیلی از شماها تعداد بی شماری وبلاگ و سایت و … دارید . خئب همین الان  دست به کار بشین و به اونا سر بزنین. هرچقدر میتونین لینک مارو بزارین. طوری هم بزارین که تو دید باشه. همه بتونن ببینن.

2. لینک متنی
یک راه موثر تر از لینک گذاشتن ، لینک متنی هستش. یعنی این که شما توی گوشه ای از پستتون یک کلمه یا متن خاص رو به سمپادیا لینک کنید. مثلا یک جا از کلمه سمپاد استفاده کردین اون رو به سمپادیا لینک بدین ؛ یا این که در مورد مسابقات قرانی نوشتین عبارت مسابقات قرانی سمپاد رو لینک کنید به اینجا.
در کل هرچیزی که دیدن مطلبش توی سمپادیا هست یک لینک متنی بهش بدین.

3. معرفی
این کار که تاثیرش به مراتب بیشتره معرفی مستقیم سایت هستش. یعنی  این که شما یک پست اختصاصی بزنین در مورد سمپادیا و به خواننده توضیح بدین که چی به چیه. لینک سایت رو هم بزارین. این مورد کمک شایانی می کنه به سمپادیا.

4. منبع
طی این مرحله شما هرمطلبی که از سمپادیا میزارین توی سایت یا بلاگتون تهش یک منبع میزنین به سایت سمپادیا. به همین سادگی !

5. کامنت
طی این مرحله همگی هجوم میبریم به وبلاگ و سایت دیگران. هر صفحه ای که بشه کامنت گذاشت. صفحات 360 یاهو هم میشه. بعدش لینک سایت رو میدین و دعوتشون می کنید به سایت. به همین سادگی ! البته توصیه میکنم از قبل یک متن خوب آماده کنید واسه نوشتن توی کامنت ها. این طوری دیگه وقتتون رو صرف تایپ نمی کنید.

6. ایمیل
طی این مرحله یک ایمیل آماده میکنیم به ایمیل سمپادی ها میفرستیم. در واقع فوروارد می کنید و به اون دوستتون هم توصیه می کنید که فوروارد کنه. این طوری این روند ادامه پیدا می کنه.

7. جمع ها
توی برخی سایت ها مانند یاهو گروپز و کلوب و گوگل گروپز و … یک سری جمع های سمپادی هستش. میتونین اون جا لینک سایت رو قرار بدین. یکمم توضح بنویسین.

8. اس ام اس
با این کار شما لینک سایت رو با اس ام اس به بقیه میفرستین. روش جالب و موثری هستش. چون سایتی که با اس ام اس فرستاده بشه خیلی مهم جلوه می کنه. من یک بار تست کردم جالب جواب داد.

9. تخته
با توجه به شروع سال تحصیلی سال تحصیلی تخته سیاه ها و سفید های دست نخورده مدرسه جای جالبی هستند. :دی اول سال برین توی تمام کلاس ها  وآدرس سایت رو به صورت جذابی بنویسید.

10. فرست همگانی
چراغ یاهو مسنجرتون که همیشه روشنه ؟ به بچه های سمپادی یک فرست عمومی بزنین و آدرس سایت رو بدین.

11. فرست خصوصی
روش قبلی البته تک تکی

12. سایت کامپیوتر مدرسه
در این روش شما صفحه اول مرورگر های مدرسه (فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر و اپرا  و … ) رو تبدیل می کنین به سمپادیا دات کام. توصیه می کنم همیشه یک صفحه از سایت سمپادیا رو باز بزارین بمونه.

13. همایش ها
توی هر همایشی که دیدن میتونین کاری بکنین آدرس سمپادیا رو یک جا بنویسید. هرقدر عمومی تر بهتر. مثلا بندازین روی صفحه پروژکتور.

فراموش نکنید آدرس سایت رو همیشه با www وارد کنید به این شکل » http://www.sampadia.com

یادتون باشه تبلیغ سایت فقط در جاهای سمپادی باید باشه. اگر خارج از محدوده سمپاد هم تبلیغ بشه مشکل ساز میشه.

اگر شما هم راهی به نظرتون میرسه بگین….
شاید ادامه دارد ….

10 نظر

اضافه کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *