اندر فواید احکام دینی(فصل آخر دینی های راهنمایی!!!؟)

چند وقت پیشا داشتم تو تلویزیون یه برنامه ای رو میدیدم که راجع به احکام دینی حرف می زدند مردم  زنگ می زدن و سوال میکردند و یه آخوندی (به قول یکی از دوستان متعصب این جانب، جناب آقای ایت الله عظمی روحانی محترم) جواب می داد. یکی زنگ زد پرسید :”حاج آقا من تو کتاب ، خوندم اگه تو وضو به ابرو ها آب نرسه ،وضو باطله ، حالا اگر به یکی(!!) از مژه ها آب نرسه حکمش چیه؟؟!”(نقل قول از دینی دبیرستان : “یکی از آفات جامعه مسلمانان “سطحی نگری ” است”، از این جور آدم ها چه توقعی می شه داشت، لابد میخوان پرفسور بشن یا مدال طلا ی جهانی “حشو” و “چرت گویی” را بگیرن!؟)

این جور موقع هاست که آدم می فهمه چه قدر احکام به درد می خوره چون اگه نبود اولا یک سری بیکار می شدن و جامعه نیاز به اشتغال زایی داشت ، ثانیا مغز بعضی دیگه رو به کار گرفته باعث تمرکز خیال میشه ! سوما (!!) برنامه های تلویزیونی پر میشه! چهارما (؟!!) مردم بی خودی آب برای مژه هاشون مصرف نمی کنن که خشک سالی بشه و وسط ماه رمضان اونم درست موقع افطار برق بره!!!

دوستان عزیز اگه فایده دیگه ای پیدا کردین بگین تا بقیه استفاده ببرن

این متن به علت جلوگیری از احتمال سانسور شدن(براساس دیدگاه های منحرف (!!)ارایه شده!) در 20 شهریور ویرایش می گردد و ایهامات آن به ایهام تناسب تبدیل می شود!

14 نظر

اضافه کردن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *